شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
حاجی‌دلیگانی مطرح کرد:

مناظره‌ بین دولت و دیوان‌ محاسبات‌ خوب است

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 588354
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: اصل برگزاری مناظره میان دولت و دیوان محاسبات برای شفاف‌سازی اقدام بسیار خوبی است.
مناظره‌ بین دولت و دیوان‌ محاسبات‌ خوب است
به گزارش جهان نيوز،‌ حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به درخواست دولت برای مناظره با دیوان محاسبات درباره گزارش تفریغ بودجه سال 95 گفت: اصل برگزاری مناظره اقدام خوبی است که می‌تواند منجر به شفاف‌سازی شود، هردو طرف مناظره می‌توانند اطلاعات خود را در معرض افکار عمومی قرار دهند.

حاجی‌دلیگانی تأکید کرد: اصل برگزاری مناظره اقدام خوبی است به شرط آنکه دوطرف مناظره برای بقیه مباحث هم مانند حقوق‌های نجومی حاضر به مناظره باشند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر اینکه برگزاری مناظره می‌تواند نشان دهد که کدام نهاد درست می‌گوید، اظهار کرد: گزارش دیوان محاسبات درباره واریز نشدن 16 هزار میلیارد تومان بدهی شرکت ملی نفت صحیح است  و بنا داریم درباره جزئیات آن در کمیسیون برنامه و بودجه جلسه‌ای تشکیل دهیم. 

حاجی‌دلیگانی افزود: قرار بود هفته گذشته جلسه‌ای با حضور نمایندگانی از دولت و دیوان محاسبات در کمیسیون برگزار شود که به دلیل بررسی لایحه بودجه سال 97 به تعویق افتاد.

وی بیان کرد: در صورت داشتن زمان مناسب، برگزاری این جلسه بسیار ضروری است، لذا به طور حتم نشستی با حضور عادل‌آذر رئیس دیوان محاسبات، نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و مسئولان وزارت نفت با میانداری کمیسیون برنامه و بودجه برای روشن شدن این موضوع تشکیل خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *