پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

"معاریو" از همکاری اسرائیل و امارات پرده برداشت‎

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 588351
روزنامه صهیونیستی "معاریو" از روابط نظامی و تسلیحاتی امارات با رژیم صهیونیستی پرده برداشت.​
"معاریو" از همکاری اسرائیل و امارات پرده برداشت‎
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت: در سایه قراردادهای تسلیحاتی بین اسرائیل و امارت ابوظبی، بر استحکام روابط دو طرف افزوده می شود.  

این روزنامه در گزارش خود با استناد به اطلاعات مجله "اینتلجنس آن لاین" فرانسه، به دو نمونه از همکاری شرکت های صهیونیستی "البیت" و "إیروناتیکس" با ابوظبی برای تحویل پهپاد به امارات اشاره کرد و افزود: روابط نظامی بین اسرائیل و امارت ابوظبی همچنین باعث شده است تا تل آویو سامانه های دفاعی محافظت از چاههای نفت به این امارت تحویل دهد.

مفسر نظامی روزنامه صهیونیست معاریو، "آوی لئومی" را بانفوذترین بازرگان صهیونیست در داخل امارت ابوظبی توصیف کرد و نوشت: ایتان بن الیاهو فرمانده اسبق نیروی هوایی اسرائیل به آوی لئومی کمک کرده است تا چندین قرارداد بین شرکت این بازرگان و امارت ابوظبی بسته شود.

روزنامه معاریو افزود: یک بازرگان به نام "کوخافی" نیز شماری از فرماندهان نظامی سابق اسرائیلی را که به عنوان مشاور با وی کار می کردند، با یک فروند هواپیمای خصوصی به ابوظبی برده است.این روزنامه نوشت: کوخافی در سنگاپور افتخار کرد که وابسته بسته شدن قراردادهای تسلیحاتی با ابوظبی بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *