جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تخلف آموزش و پرورش در عدم اجرای یک قانون

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 588306
عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو گفت: وزارت آموزش و پرورش به یک قانون مصوب مجلس عمل نمی کند.
تخلف آموزش و پرورش در عدم اجرای یک قانون
به گزارش جهان نيوز، سید جواد ساداتی‌نژاد عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم اجرایی شدن قانون سنجش و پذیرش دانشجو در کشور گفت: وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از متولیان این امر، قانون مصوب مجلس را اجرا نمی‌کند.

وی ادامه داد: طبق قانون مصوب مجلس باید در پذیرش دانشجویان سوابق تحصیلی آنها در مقاطع دبیرستان مورد بررسی قرار گیرد که متاسفانه با گذشت چندین سال  از قانون مصوب مجلس این اتفاق تاکنون رخ نداده است.

نماینده مردم کاشان در مجلس با بیان اینکه نظام آموزشی کشور تغییراتی داشته و تبدیل به نظام آموزشی ۳-۳-۶ شده است، افزود: طبق نظام آموزشی جدید وزارت آموزش و پرورش باید آزمون‌های را در راستای قانون سنجش و پذیرش دانشجو انجام می‌داده که این کار را نیز انجام نداده است.

عضو ناظر مجلس در شورای سنجش و پذیرش دانشجو تصریح کرد: با اقداماتی که وزارت آموزش و پرورش انجام داده بعید است این قانون تا سال ۱۴۰۳ اجرایی شود.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *