جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

توقیف 5 شناور متجاوز به آب های ایران

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 588251
سردار عبدالله نظرپور اظهار کرد: ماموران ناوگروه شناوری آبادان روز گذشته هنگام گشت زنی دریایی در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران به چهار فروند شناور صیادی مظنون شدند و برای بررسی بیشتر، آنها را متوقف کردند.
توقیف 5 شناور متجاوز به آب های ایران
به گزارش جهان نيوز، فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: پنج فروند شناور غیرمجاز در آب های شمال خلیج فارس در محدوده آبادان توقیف و 22 سرنشین آنها دستگیر شدند.
 
سردار عبدالله نظرپور روز شنبه اظهار کرد: ماموران ناوگروه شناوری آبادان روز گذشته هنگام گشت زنی دریایی در آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران به چهار فروند شناور صیادی مظنون شدند و برای بررسی بیشتر، آنها را متوقف کردند.
 
وی افزود: در بررسی به عمل آمده این چهار فروند شناور متعلق به یک کشور بیگانه بودند که بدون مجوز قانونی وارد آب های داخلی کشورمان شدند که توسط دریابانان آبادان متوقف و 16 خدمه آنها به عنوان متجاوز مرزی دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.
 
سردار نظرپور گفت:ماموران پاسگاه شناوری دهانه اروند در عملیاتی دیگر موفق به دستگیری 6 قاچاقچی و توقیف یک فروند شناور حامل 2 هزار و 160 عدد عینک غواصی قاچاق به ارزش 430 میلیون ریال شدند.
 
منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *