چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

حضور افراد غیرسینمایی در باغ کتاب

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب: 588219
در حالی که قرار بود باغ کتاب صرفا محل حضور صاحبان آثار سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر باشد ولی حضور افراد نامرتبط مورد انتقاد قرار گرفته است.
حضور افراد غیرسینمایی در باغ کتاب
به گزارش جهان نيوز، باغ کتاب این روزها میزبان صاحبان آثار سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر است با این وجود برخی از سینماگران از حضور پرتعداد افراد غیر سینمایی و کسانی که فیلمی در این رویداد سینمایی ندارند، گله مند هستند همچنین دیده شده است که بلیت های باغ کتاب به صورت غیرقانونی به فروش می رسد.

سیمون سیمونیان مدیر دبیرخانه سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در این باره گفت: بلیت های ۲ سانس باغ کتاب در اختیار خانه سینما قرار داشت و این نهاد صنفی بلیت ها را بین کسانی توزیع کرده که مدنظرشان بوده است. با این وجود ساز و کار باغ کتاب با نظم پیش می رود زیرا تعداد سالن هایش زیاد است.

به گفته وی، ۲ سانس دیگر باغ کتاب در اختیار جشنواره بوده که به صاحبان آثار تعلق گرفته است.

وی درباره اختصاص بخشی از بلیت های جشنواره به سازمان صدا و سیما و نمایش فیلم ها در یک سالن که بلیت های آن در بازار غیررسمی به فروش می رود، بیان کرد: مسئولان صدا و سیما ضمن تماس با صاحبان آثار اجازه پخش این آثار را در سالن های خود گرفتند. درواقع صدا و سیما با تهیه کنندگان هماهنگ کرده است و فیلم ها را برای مهمانان خود به نمایش می گذارد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *