پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سیاست بسیج خدمت رسانی به مردم است

شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 588136
سردار غیب پرور گفت: هدف بسیج خدمت رسانی در حوزه های مختلف به مردم است و هر کار و خدمتی از دستمان بر میآید برای مردم انجام می‌دهیم.
سیاست بسیج خدمت رسانی به مردم است
به گزارش جهان نيوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در درمانگاه خیریه حضرت قاسم بن الحسن(ع) طرح سلامت شهید رهنمون در تهران بزرگ را کلید زد.

دندانپزشکان عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی در این طرح ۸۰ تن از کودکان ایتام را به صورت رایگان معاینه و درمان می کنند.

سردار غیب پرور همچنین در جمع دندانپزشکان بسیجی و جهادگر این طرح اظهار داشت: کاری که در حوزه بهداشت دهان و دندان برای کودکان انجام می دهند، کاری پر برکت است که آثار ارزشمندی را در پی دارد.

وی با بیان اینکه خدمات درمانی بسیج کار جدیدی و تازه ای نیست، تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی از چند سال قبل خدمات مختلفی در حوزه های مختلف بهداشت دهان و دندان به مردم ارایه داده است، با این وجود متأسفانه متوسط پوسیدگی و خرابی دندان در کشور ما برای هر نفر ۶ دندان است این در حالی است که متوسط جهانی این عدد، برای هر نفر ۵/۲ دندان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بر همین اساس سازمان بسیج جامعه پزشکی اطفال ۶ تا ۱۲ ساله تحت پوشش کمیته امداد در سطح تهران را مورد معاینه و درمان قرار دادند و هم اکنون در مرحله جدید طرح شهید رهنمون، اطفال تحت پوشش بهزیستی و ایتام در همین طبقه سنی را جامعه هدف خود قرار داده و خدمات رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در سال ۹۶ شش طرح تخصصی و بزرگ را دنبال می کند، گفت: یکی از این طرح ها، طرح شهید رهنمون است که همین موضوعات خدمات پزشکی را دنبال می کند. تیم های بسیج جامعه پزشکی، جغرافیای هدف خود را که ممکن است یک محله و یا یک روستا باشد، بین ۳ تا ۵ سال در آن محدوده مستقر می شوند تا طول خدمات بهداشتی و درمانی مؤثر تر واقع بشود که به لطف خداوند این طرح هم اکنون در سراسر کشور در حال اجراست.

سردار غیب پرور سیاست بسیج را خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: هدف بسیج خدمت رسانی در حوزه های مختلف به مردم است و هر کار و خدمتی از دست مان بر می آید برای مردم انجام می دهیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *