شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

کنایه "نقوی حسینی" به "عراقچی"

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 587838
برخی مقامات از جمله رئیس کل بانک مرکزی اخیرا اعلام کرده اند که همچنان در معاملات پولی و مالی با مشکل مواجه هستیم، بنابراین هیچ گشایشی صورت نگرفته است.
کنایه "نقوی حسینی" به "عراقچی"
به گزارش جهان نيوز؛ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: طبق گفته رئیس کل بانک مرکزی بانک‌های خارجی با ما همکاری نمی‌کنند حال اگر بانکی با آقای عراقچی کار می‌کند ما از آن بی خبریم!

سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اظهارات اخیر عراقچی، معاون وزیر خارجه مبنی بر برطرف شدن موانع بر سر راه معاملات پولی و بانکی بین المللی کشورمان پس از برجام اظهار داشت: طبق گفته آقای سیف، رئیس کل بانک مرکزی بانک‌های خارجی با ما همکاری نمی‌کنند حال اگر بانکی با آقای عراقچی کار می‌کند ما از آن بی خبریم!

وی با بیان اینکه بانک‌های اروپایی با ما همکاری ندارند، تصریح کرد: برخی مقامات از جمله رئیس کل بانک مرکزی اخیرا اعلام کرده اند که همچنان در معاملات پولی و مالی با مشکل مواجه هستیم، بنابراین هیچ گشایشی صورت نگرفته است.
 
منبع: خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محسن
Iran, Islamic Republic of
این شخص هنری جز کنایه زدن و مخالفت کردن با دولت و اصلاح طلبان نداره! نمی دونم مردم ورامین روی چه حسابی به این شخص رای می دهند