پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳۶
آیت‌الله خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:

نباید اغتشاشگران‌ را ناز کرد چه‌ دانشجو چه‌ طلبه/ هرچه‌ بخواهیم‌ موشک‌ می‌سازیم‌

جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۶
کد مطلب: 587837
خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد باید با اغتشاشگر چه دانشجو، چه طلبه و غیره برخورد شود. اگر می‌خواهید رأفت کنید اشکالی ندارد اما نازشان نکنید.
نباید اغتشاشگران‌ را ناز کرد چه‌ دانشجو چه‌ طلبه/ هرچه‌ بخواهیم‌ موشک‌ می‌سازیم‌
گروه سیاسی جهان نيوز: آیت‌الله سید احمد خاتمی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های این هفته با اشاره به دهه فجر و پیروزی انقلاب، اظهار داشت: با کمک خدا پس از انقلاب جنگ قومیت‌ها، جنگ تحمیلی، توطئه منافقین، کودتاها و فتنه‌ها از سر مردم کم شد و نیروهای مسلح ما بازوان پرتوان این ملت بوده، هستند و خواهند بود.
 
وی در خصوص راهبرد آمریکا در ایران، اظهار داشت: استراتژیست‌های آمریکایی 4 مطلب را در رابطه با ایران قبل از روی کار آمدن اوباما مطرح کرده بودند و گفتند اگر ایران این 4 کار را انجام دهد روابط‌مان حسنه می‌شود وگرنه باید به سمت براندازی برویم.

خاتمی افزود: اولین کار مهار کردن ایران در عرصه انرژی هسته‌ای بود که من تحلیلی راجع به آن چه صورت گرفت، ندارم اما اعلام می‌کنم که نظام و مسئولین ما اتفاق نظر دارند که مطلقا مذاکره مجدد و اصلاح و تکمیل برجام اتفاق نخواهد افتاد. این راهبرد قطعی ماست و آمریکایی‌ها در آن شک نکنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تاکید کرد: موضوع بعدی کاهش قدرت موشکی ایران بود تا اسرائیل خیالش راحت شود اما در این حوزه نیز به صراحت و شفاف می‌گویم به دستور قرآن در عرصه سیاست بازدارندگی هر چه بتوانیم موشک می‌سازیم و هر چقدر بخواهیم بردش را بالا می‌بریم و در این عرصه با هیچ کسی مذاکره نمی‌کنیم و به هیچ دولتی هم حق فضولی نمی‌دهیم. وزیر خارجه فرانسه و دیگران این پنبه را از گوش‌شان بیرون کنند و اگر می‌خواهند برای این موضوع بیایند مذاکره کنند جواب‌شان را پیشاپیش می‌دهیم.

خاتمی  تصریح کرد: موضوع دیگری که آمریکایی‌ها گفته بودند این بود که از حمایت حزب‌الله و مبارزان فلسطینی دست برداریم. ایران از این حمایت دست برنداشته و نمی‌دارد. ما حزب‌الله را یک گروه باشرف و مدافع حریم وطن و مبارزان فلسطینی را مبارز علیه اشغالگری می‌دانیم.

وی افزود: موضوع آخری که آنها مطرح کرده بودند این بود که ایران مانع تشکیل خاورمیانه جدید و بزرگ نشود تا رابطه را حسنه کنیم. مقصود آمریکا این بود که کدخدای منطقه باشد اما توی دهانش زدیم. او لبنان و عراق و سوریه در مشت می‌خواست که نشد و باید آرزوی خاورمیانه بزرگ را به گور ببرد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: از 4 درخواست آمریکایی‌ها در حداقل 3 درخواست کاملا ناکام شدند لذا به عرصه براندازی روی آوردند و رئیس‌جمهور روانی، وزیر خارجه و رئیس CIA آمریکا گفتند هر کاری از دستشان بربیاید برای براندازی، انجام می‌دهند. ما هم می‌گوییم هر کاری علیه آمریکا از دست‌هایمان برآید انجام می‌دهیم و فریاد مرگ بر آمریکا برمی‌آوریم.

آیت الله خاتمی گفت: آنها وارد فاز براندازی شدند و در این فاز جدولی را ترسیم کردند که خانه‌های زیادی دارد. آنها گفته بودند برای آسیب زدن به نظام باید راس قله این نظام یعنی ولایت را هدف قرار دهند. لذا شیب خود را در توهین به راس نظام قرار دادند. راس نظام ما ولایتی است که تدبیر او امنیت کشور و دور کردن خطر داعش را دنبال داشت. در این ماجرا برخی از رئوس فتنه سال 88 نیز به کمک آمریکا آمدند و می‌خواهند این خانه را هم آنها پر کنند.

وی افزود: خانه دوم این جدول ناامید کردن مردم است. در حالی که با تلاش مسئولین و رهبری مقام معظم رهبری مشکلات حل خواهد شد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ایجاد آشوب و ناامنی خانه سوم این جدول آمریکایی بود و در این عرصه هم برخی کانال‌ها در فضای مجازی آتش بیار معرکه‌اند. ما گفتیم اگر آنها را باز کنید باز فتنه‌گری‌ها شروع می‌شود و ملاحظه می‌کنید این شیاطین بنا دارند در هر مناسبت مقدسی فتنه کنند.

خاتمی با بیان اینکه من قبلا هم گفته بودم با فریب خوردگان مدارا شود، گفت: الان هم می‌گویم آنهایی که بازی و فریب خورده‌اند تنبه شوند و بیدارشان کنید و تعهد دهند که دیگر شیطنت نکنند و سیاهی لشکر اغتشاشگران نشوند نه اینکه بیایید نازشان کنید و مسئول محترم بیاید مصاحبه کند که همه آنها آزاد شده‌اند. این ناز کردن آنهاست.

وی تاکید کرد: باید با اغتشاشگر هر کس که هست چه دانشجو، چه طلبه و ... در قبال کارش برخورد شود. اگر می‌خواهید رأفت کنید اشکالی ندارد اما نازشان نکنید و جوری نشود که تلقی کنیم دغدغه برخی افراد آزادی اغتشاشگران است. به همان اندازه که مهر و رافت دارید باید در برابر لیدرهای اغتشاشگران خشم داشته باشید و با قاطعیت علی‌وار برخورد کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه باید با سران فتنه با قاطعیت برخورد کرد، گفت: من در فتنه 88 هم اعلام کردم. الان هم می‌گویم در فقه ما آن کسی که علیه حاکم عادل اسلامی به خیابان بریزد، آتش بزند و مردم را بکشد این باغی است و این حکم باغی در فقه ما اعدام است. این دستور صریح قرآن است. اگر می‌خواهیم امنیت داشته باشیم باید مهر به جا و خشم به جا داشته باشیم.

خاتمی با بیان اینکه اغتشاش و ناامنی از اقدامات آمریکا برای براندازی است، اظهار داشت: تشدید فشار اقتصادی از دیگر برنامه‌های آمریکاست و قطعا مردم آنها را ناکام خواهند گذاشت.

وی با اشاره به راهبرد آمریکا در منطقه گفت: راهبرد آمریکا این است که منطقه را ناامن نگه دارد تا امنیت اسرائیل تامین شود و در حال انتقال داعش به افغانستان برای رسیدن به اهداف خود است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: ولیعهد خام و نپخته عربستان در حال تبدیل کردن این کشور به یک ایالت آمریکا است. او اخیرا دستور داده ورود شراب، فساد و فحشا آزاد شود. از طرفی شاهد جنایاتش در یمن و بحرین هستیم.

خاتمی افزود: بحرین تبدیل به یک زندان بزرگ شده و شیخ عیسی قاسم را سلب تابعیت و اعدام معنوی کردند و اجازه درمان به او نمی‌دهند در حالی که اگر قرار باشید کسی در بحرین سلب تابعیت شود آل خلیفه هستند که اصلا بحرینی نیستند و بیابانگرد حجاز بودند که توسط انگلیس به بحرین آمدند و عاقبت آنها عاقبت شاه خواهد بود و سرنگون می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نه اغتشاشگران را نبایستی ناز کرد چه طلبه و دانشجو باشه نه اختلاسگران رو چه آقا زاده و چه نورچشمی و چه ... این یک بام و دو هواها دودمان انقلاب رو به باد میده جناب آقای خاتمی
Iran, Islamic Republic of
...
مگر انقلاب روح الله خمینی انقلاب مستضعفین نبود؟
مگر انقلاب مردم ایران نبود؟
مگر مردم انقلاب نکردند؟
نگویید این سخنان را!!! مطمئن باشید این جریان انقلابی هیچوقت در مقابل مردمش اسلحه نخواهد کشید هر چند امثال شما آنها را آشوبگر بخوانید.
من الله توفیق
Iran, Islamic Republic of
که چی من چی گفتم تو چی گفتی؟!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
لطفا سفسطه نکنید، اغتشاشگر با منتقد متفاوت است، اغتشاشگر خودروی آتش نشانی را از بالای پل رها می کند و پدر و پسر بی گناهی را به قتل می رساند. اغتشاشگر امامزاده را به آتش میکشد.
Iran, Islamic Republic of
دق دقه ایشان مردم نیست دقه دقه ایشان فقط نظام است آقای خاتمی همه مردم این نظام را دوست دارند ولی مدیران و انسانهای افراطی را دوست ندارند
Iran, Islamic Republic of
هموطن گرامی دغدغه درست است نه دقه دقه
Iran, Islamic Republic of
بی سواد و بی بصیرت دغدغه نه دق دقه معلومه خیلی کوچکتر از اینی که نظر امام جمعه شجاعی مثل خاتمی رو نقد کنی.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید اشتباه تایپ کردم مرسی از راهنمایتان خوشحالم که دوستان با سواد و بصیر و بزرگی مثل شما هستند اینجا و کسب فیض میکنیم
سرور
Iran, Islamic Republic of
آقا یا خانم محترم.مگر دغدغه نظام با دغدغه مردم فرقی دارد؟ اینکه همه مسئولان نظام از نهادهای وابسته به رهبری تا قوای سه گانه همه را جدای از مردم بدانیم آیا درست است؟
Iran, Islamic Republic of
بله دوست عزیز فرق دارد بسیارهم فرق دارد
Iran, Islamic Republic of
چنین که شما میفرمایید نیست بله دغه دغه نظام مرد م با دغدغه مردم بسیار فرق میکند انان باید بفکر مسایل فرا کشوری باشند ولی دغدغه مردم بیشتر امرار معاش روزانه و فراهم کردند امکانات برای همسر و فرزندان است و چون قرق در این امور هستند گاهی حتی فراموش میکنند سوپر مارکت رو با داروخانه اشتباهی میروند
اولا" كه خود مردم ,اين نظام را با تقديم صدها هزار شهيد و جانباز و تحمل مرارتها و سختيهاي فراوان ايجاد كرده و به اينجا رسانده اند,پس نظام اسلامي , نظامي مردمييست. دوما" همين مردم اگر حقيقتا" خواهان پيشرفت كشورشون در عين حفظ استقلال,عزت ,شرف و بقاء حكومت اسلامي منطبق بر اهداف و آرمانهاي معمار كبير اين انقلاب (حضرت امام روح الله رحمةالله عليه) بوده وهستند بايدهوشياري به خرج مي دادن و به هشدارهاي و نصايح حكيمانه و راهگشاي خلف صالح خميني حضرت امام خامنه اي عزيز گوش فرا مي دادن و عمل مي كردن, هرگز سرنوشت كشور و نظام را به دست كساني كه يا در طول دوسه دهه گذشته دچار استحاله فكري و عقيدتي شده و به واسطه مزه كردن چرب و شيرين دنيا و لذت قدرت و ثروت و شهرت , دچار انحطاط فكري و روحي و رفتاري شده و يا اصلا" از همان روز اول اعتقاد درستي به اسلاميت اين نظام و حفظ استقلال و شرافت ملت ايران نداشته اند ودل و دين به چهارتا كشور استعمارگر غربي باخته اند, نمي سپردند.
با همه اين اشتباهات , حداقل كاري كه براي جبران مافات در آينده از ملت برمياد اينه كه اين تجربه تلخ و مشمئز كننده را كه بارها در طول سه دهه گذشته تكرار كرده و عبرت نگرفته اند را دوباره در انتخاباتهاي بعدي تكرار نكنندو سعي كنند به اشخاص و افراد متهدي رأي دهند و سرنوشت كشور رابه كساني بسپرند كه هم غيرت و حميت ودلسوزي و درك و شعور و بصيرت اسلامي وميهني داشته باشند و هم از مديريت جهادي قوي و متحول سازي برخوردار باشندو هم از طبقه فئودال و مرفه بي دردي كه با رانت و زدوبند و رابطه و...صاحب ثروتهاي حرام نجومي شده و مي شوند ,نباشند.
اگر مردم به به چنين سطحي از هوشياري و درك و فهم سياسي و اجتماعي رسيده و واقعا" از گذشته درس عبرت بگيرندو مناصب مهمي همچون رياست جمهوري و مجلس شوراي اسلامي و شوراهاي شهر را به صورت كيلويي و فله اي به افراد وباندها و جناحهاي سياس قدرت طلب اهل زدو بندو لابي گري نسپرند, مطمئنا" كشور ما هم روي پيشرفت و ترقي در عرصه هاي مختلف علمي و اقتصادي و صنعتي و فرهنگي و اجتماعي و سياسي و آسايش توأم با حفظ استقلال و عزت و اقتدار را خيلي سريع شاهد خواهد بود.انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز بین شعار خوب دادند با عمل کردند و اجرایی شدند در اجتماع فرق از زمین است تا به اسمان بسیاری هستند که شعار برابری و برادری را سر میدهند ولی 50 سال هم بگذرد نمیتواند انرا اجرایی کنند پس دلخوش به حرفهای زیبا نباش
Iran, Islamic Republic of
خاتمی تصریح کرد: موضوع دیگری که آمریکایی‌ها گفته بودند این بود که از حمایت حزب‌الله و مبارزان فلسطینی دست برداریم. ایران از این حمایت دست برنداشته و نمی‌دارد. ما حزب‌الله را یک گروه باشرف و مدافع حریم وطن و مبارزان فلسطینی را مبارز علیه اشغالگری می‌دانیم.....................میشه این پول باباتون را خرج خود مردم ایران کنید ؟ شب عید هست بیا کاسبیها را نگاه کن ببین مردم ایا قدرت خرید دارند ؟ چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام هست . البته شما که ماشالله مشکلی نداری پول هست الا ماشالله بدبخت مردم عادی که باید پولشون بره همه جا جز سر سفره خودشون ....................
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
شما تمام مسائل را با هم قاطی می کنید. هم باید حمایت از نهضتهای آزادی بخش باشد و هم حمایت از تولید داخل و وطنی. هم باید جلوی اختلاس و ارتشا گرفته شود و هم به پرسنل متعهد و متخصص پاداش داده بشود. هم باید آقازاده های رانت خوار محاکمه شوند و هم به تولید کنندگان و صادرکنندگان برتر امتیاز داده شود. هم باید خائن محاکمه شود و هم خادم تشویق گردد
در ضمن ضرب المثل چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است با نظر بسیاری از علمای دین، با آموزه های دینی مغایرت دارد
حضرت زهرا س می فرماید الجار و ثم الدار. اول همسایه بعد خانه
Iran, Islamic Republic of
دوست خوبم اقای ابوذر چهل سال قبل هم همه همین شعار های شما را میدادند و الان هم بسیار شنیدن این حرفها زیباست ولی قابلیت اجرایی شدند را ندارد فقط برای سخنرانی کردن خوب است
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اینها شعار نیست، احکام و قوانین اسلام است. متأسفانه از حدود 40 سالی که از عمر انقلاب می گذرد بیشترین سهم مربوط به دولتهای آقایان موسوی، هاشمی، خاتمی و روحانی بوده است و همه آنها از یک آبشخور فکری تغذیه می کنند همانگونه که در فتنه 88 ماهیت خود را نشان دادند. طبق گفته آقای محمدهاشمی که 10 الی 15 سال قبل بیان کردند حزب کارگزاران سازندگی یک حزب لیبرال دمکرات است. لیبرالها هیچ وقت اجازه اجرایی شدن احکام و آموزه های اسلام را نخواهند داد. این از مظلومیت انقلاب است که انقلابی ها سهمی در دولتها ندارند. تاسف بارتر اینکه عملکرد دولتهای لیبرال به پای انقلابیون نوشته می شود و انقلابیون باید پاسخگوی آن باشند نه لیبرالهای وطنی
Iran, Islamic Republic of
از نظر من اینها فقط فقط شعار هست و قابلیت اجرایی ندارد اگر داشت سالهای سال قبل از منو تو نیکان ما آنرا اجرای میکردند
حسینی
Iran, Islamic Republic of
در فقه ما آن کسی که علیه حاکم عادل اسلامی به خیابان بریزد، آتش بزند و مردم را بکشد این باغی است و این حکم باغی در فقه ما اعدام است. این دستور صریح قرآن است.
جناب آقای خاتمی متاسفم اینگونه حرف زدن درنماز جمعه سزاوار نیست الان این مسئله تمام شده است چرا اینگونه صحبت می کنید وبهانه به دست دشمن می دهید شما رابه خدا درموقع حرف زدن توجه کنید جناب آقای صدیقی آنگونه سخن گفتندوشما اینگونه. دیگربس است چقدر بحث چقدر مجادله آقا ماخسته شدیم به مشکلات ما برسید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم از ضعف هویتی شما! آیا بنظر شما حکم قرآن وقتش گذشته و شما مسلمانید؟ همشهري اگر در نماز جمعه حکم قرآن گفته نشه میشه نماز چهارشنبه معاویه علیه الهاویه که نمونه روتین و کامل اون الان در عربستان موجوده بفرمایید لذت ببرید.از اینکه سردمدار کفر به برکت همان نمازهای جمعه در اونجا به رقص و پایکوبی می پردازه بعد دار و ندارشون رو چپاول میکنه!!! افتاد الان؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
کدام مال و منال شان را یکی از بزرگترین کشورهای تاثیر گذار در دنیا است در همه موارد بهتر است چون کینه عربستان را در دل دارید از حق چشم پوشی نکنید آری ما آل سعود را دشمن اسلام میدانیم که در مهد اسلام حکومت میکند ولی هر وصله ای هم به اینان نمی چسبد مخصوصا اقتصادی آنها در همه جای دنیا سرمایه گذاری کرده اند در بخش مسکن در اقتصاد سهام دار بسیاری از کارخانجات معروف دنیا هستند بزرگترین در آمد را از بخش سرمایه گذاری در آسیا و اروپا و آمریکا دارا می‌باشند بهتر است نگاهی بهتر و به دور از بغض به آنها داشته باشیم چون مثل عراق که زمانی کافرشان میگفتیم و حال شده اند برادر دینی آنها هم دیر زمانی شاید برادر دینی ما بشوند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا ما حزب بعث را کافر می دانستیم نه مردم عراق را. که الان هم لائیک هستند. حزب بعث در خدمت داعش برضد مسلمانان جنگید و مسلمانان را قتل عام کرد. آنان همچنان کافر و ضددين هستند
دوما چند ماه قبل آقای تامپ به عربستان رفت و قرارداد چندمیلیارد دلاری فروش تسلیحات با عربستان امضا کرد و در جواب منتقدان گفت که ما عربستان را مانند گاو شیرده می دوشیم
Iran, Islamic Republic of
ارتش عراق تشکیل شده از مردم عراق بود حالا چند نفری هم نا راضی میان آنها بود مثل همون دوران ما بسیاری از مردها از رفتن سربازی و جنگ فراری بودند.سربازان عراقی بشدت سربازان و سپاهیان و بسیجیان ما را میکشدند و مدال شجاعت میگرفتند و اما در مورد عربستان احتمالا کسی برای شما اشتباهی صحبتهای ترامپ را ترجمه کرده و شاید شما تفسیر حرفهای ایشان را از گوش مفسران شنیده باشی همانطور که ما از روسیه هواپیما و موشک میخریم. آنها از آمریکا اینکار را میکنند آنها پولدار تر هستند پس بیشتر میتوانند بخرند جهت اطلاع در آمد عربستان از سرمایه گذاری خارجی بیشتر است تا از فروش نفت
حسینی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز سلام بنده حکم قران را به جان ودل قبول دارم اصلا منظور بنده مخالفت با این موضوع نیست بلکه منظور بنده نحوه صحبت کردن ایشان است هرچیزی جا ومکان واقتضای زمانی خودرا دارد درضمن درست نیست که هرکسی که نظری داد ومخالف نظر شما بودزود درمسلمان بودن اوشک کنید وقضاوت کنید وبه او توهین کنید ای کاش ازسیره معصومین علیهم السلام یاد بگیریم وبافردی که نظر مخالف هم دارد با احترام صحبت کنیم . به هرصورت نظر شما محترم است وبنده به آن احترام می گذارم.
Iran, Islamic Republic of
این اظهارات نشون میده این خطیب توانا درست زده به خال که مردمک دشمن باشه. و اینایی که به این عالمان ربانی حمله ور شده اند مردم نیستند همان مردمکند!!! ببینید سیاهی لشکر اغتشاشکران چطور سوختند و هزیان می گویند؟

درود بر سید احمد خاتمی
حسینی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست عزیز بنده نظری دادم ودیدگاه خودرا مطرح کردم ایکاش ما وشما ازسیره معصومین علیهم السلام می آموختیم که نظر خودرا بدون توهین به دیگران بیان کنیم. آیاشما می توانید درطول تاریخ تشیع نمونه ای را بیاورید که آن بزرگواران با مخالفین کلامی خود بدون رعایت حقوق انسانی مباحثه نمایند حتی کسانی که از نظر دین با آن بزرگواران هیچ تمایزی نداشتند با رعایت احترام برخورد می کردندآیا بهتر نیست هرکسی که نظری مخالف نظر ماداشت ویا ما برداشت کردیم که نظراو حتی اشتباه است با احترام پاسخ دهیم. هرچند دردنیای امروز ما چنان سیاست زده شده ایم وخودرا برتر می دانیم که اگر کسی نظری مخالف ما داشته باشدسریع اورا محکوم می کنیم.قصد بنده بی ادبی خدمت شما نبود چون چنین مواردی در سایت ها زیاد به چشم می خورد برحسب وظیفه امربه معروف ونهی از منکر بیان کردم. از خداوند متعال برای خودم وشما عاقبت به خیری مسئلت می تمایم
یونس
Iran, Islamic Republic of
ایشون کلا هم تندرو هستند هم افراطی
کسی نگفته ناز کنید یا ببخشید
ولی همه رو به یه چوب برانید
...
Iran, Islamic Republic of
رافت اسلامی در چهره ایشان نیست.
رضا
Iran, Islamic Republic of
اين بابا صداش از جاى گرم بلند ميشه ، من چند وقت پيش براى همين جهان نيوز و خطاب به جناب زاكانى نوشتم كه اين آقا كه اينهمه سنگ امام خمينى و رزمنده ها رو به سينه ميزنه و با زبون تند و تلخ از ارزشها به حساب خودش دفاع ميكنه بررسى كنيد ببينيد در زمان حيات امام خمينى كه بيش بيست و پنج شش سال از عمرش ميگذشته آيا نيم ساعت از عمرش رو حاضر بوده در جبهه ها بگذرونه يا نه ؟! بررسى كنيد ببينيد اين آقا با اينهمه ادعا كه داره چه گلى سر نظام زده ؟! اينكه باد بندازه توى غبغبش و بگه من در مورد ولايت فقيه درس خارج ميگم در قم ، هنره ؟!
سروش
United States
ای داد بیداد ! ببین از بهشتی ها و مطهری ها به چه کسانی رسیدیم ؟! خدایا توبه !
فرداد
Iran, Islamic Republic of
بنظر من ایشون راست میگه من نمیدونم دلیل ملاطفت نظام با فتنه گران و اغتشاشگران چی هست ؟اگه کسی بتونه برام توضیح بده ممنون میشم باید گردن همه شون بزنند از همین فردا باید اینکار انجام بشه
Iran, Islamic Republic of
بهمین شیوه گذر شد که شما برپا شدید!
Iran, Islamic Republic of
والا اصلا چهره ایشون چهره یک انشان متدین و ولایی نیست . من که شخصا از ایشون می ترسم . و...
خدا عاقبت ما رو ختم به خیر کنه که واقعا تشخیص درست از غلط در آخر از زمان سخت شده.
الهم عجل لولیک الفرج آمین
Iran, Islamic Republic of
به مجرد اینکه صدای مخالف رومیشنون طوری اشفته میشن ولی جالبه ...
Iran, Islamic Republic of
دوستی امثال خاتمی به امید ایشان به خواب ناز نروید که مختان را پهن می کنند .
Iran, Islamic Republic of
اگر خاتمی وامثال خاتمی می فهمیدند که کمتر از 5در صد مردم ایران سخنرانی امثال ایشان را گوش نمیدهند خیلی خوب بود اینها سرشا ن را زیر برف کرد ه اند نمیدانند که اگر اعتراض مردمی در این کشور صورت می گیرد ناشی از عملکرد همین اقایون است بیش از 80در صد مردم ایران سیاست دخالت گرانه حاکمیت را در منطقه قبول ندارد چون در این 39 سال نتیجه مثبت نگرفته اند تنها دخالت ایران باعث گردیده که کشورهای مسلمان منطقه بجای اتحاد با کشورمان به طرف قدرت های جهانی رئ ائرده اند واز ایران فاصله می گیرند