پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

آیت‌الله نوری همدانی از عملکرد قالیباف تقدیر کرد

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 587769
آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت:خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به‌خوبی پس داده‌اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.
آیت‌الله نوری همدانی از عملکرد قالیباف تقدیر کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ظهر امروز آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با محمدباقر قالیباف شهردار سابق تهران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، یکی از موضوعات قرآن کریم را که مسئله آزمایش و امتحان بود را بیان کرد و اظهار داشت: علم و درجات علمی اشخاص زود مشخص می‌شود و با یک سنگ محک‌هایی می‌توان فهمید فلان شخص در چه حدی است اما امتحان خداوند تنها به علم نیست بلکه به عمل، ایمان و اعتقاد و باورهای درونی در طول زندگی بستگی دارد.وی افزود: انسان هر کاری که در طول زندگی انجام داده است در پیشگاه خداوند باز و روشن است بنابراین باید در انجام اعمال خود مراقبت کرده و بدانیم در معرض امتحان پروردگار قرار داریم و باید ببینیم تا چه اندازه توانسته‌ایم در این امتحان سربلند باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان مساوی نبودن امتحانات الهی گفت: فراز و فرودها همگی در امتحان الهی مؤثر هستند، خداوند متعال پیش آمدهایی پیش می‌آورد تا انسان‌ها کاملاً شناخته شوند و صداقت، راستی و درستی و خیانت‌های انسان همگی سنجیده می‌شود.

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف گفت: شما امتحان‌های خود را به‌خوبی پس داده‌اید، خدمت به اسلام و نظام مهم است که شما امتحان خود را در این زمینه به‌خوبی پس داده‌اید و پرونده شما همگی خوب بوده است، هرکجا که هستید موفق و مؤید باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *