پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
لطفی در مراسم گلباران محل جلوس امام (ره):

یادگار امام استمرار روح انقلاب است

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 587713
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یادگار امام استمرار روح انقلاب است، گفت: نطق تاریخی امام (ره) در 12 بهمن 57 پیامی برای دهه‌های بعدی انقلاب دارد.
یادگار امام استمرار روح انقلاب است
به گزارش جهان نيوز، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم گلباران محل جلوس بنیانگذار انقلاب اسلامی با بیان اینکه نطق تاریخی و سرنوشت‌ساز امام در کنار مزار شهدا دارای پیامی برای دهه‌های بعد از انقلاب اسلامی است، گفت: امام سرنوشت انقلاب را در بهشت زهرا و در کنار مزار شهدا رقم زدند و تعیین کردند.
وی افزود: درست است سرنوشت حکومت ما در شامگاه 22 بهمن تغییر کرد ولی امام سرنوشت را در کنار گلزار شهدا رقم زد و این یعنی در 12 بهمن انقلاب عینیت پیدا کرد و باید این روز را پاس بداریم.

لطفی با بیان اینکه 85 درصد کشور ما کسانی هستند که زمان انقلاب یا متولد شده‌ بودند و یا حداکثر 5 سالشان بود خاطرنشان کرد: ولی اولین رسالت ما در شرایط کنونی شناخت واقعه امام است چون امام را نشناخته‌ایم و اگر ادعا کنیم که شناخته‌ایم دروغ می‌گوییم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه یادگار امام استمرار روح انقلاب است، تصریح کرد: آنچه به کشور ما عزت بخشیده جمهوری اسلامی و انقلاب است و آن روح امام بود که به این کشور عزت بخشید و خلف صالح ایشان نیز ادامه دهنده همان راه است.

وی ادامه داد: اما جان عزیز خود را در طبق اخلاص گذاشت و جان بر کف اسلام را احیا کرد و احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بود.

لطفی در همین زمینه خاطرنشان کرد: اسلامی که انگلیس و آمریکا آن را می‌پذیرفتند اسلام زمان شاه بود که با وجود همه ظلم‌ها و استبدادهایی که حاکم می‌شد بر این اشاره داشت که نباید اعتراض کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا از سال‌ 1357 خطری را احساس کرد، گفت: امروز نیز نگران آثار فرهنگی انقلاب هستند چون یقین دارند عامل اضمحلال نظام سرمایه‌داری انقلاب اسلامی خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به دو عامل شکل‌‌گیری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: اقدامات ضد اسلامی که در زمان رضاشاه در جهت مبارزه با اسلام و عقاید انجام می‌شد اولین دلیل و دومین دلیل نیز اتفاقاتی چون کاپیتولاسیون بود که عزت و اقتدار کشور را لگدمال می‌کرد ولی امام با نهضت خود اسلام واقعی را بوجود آوردند.
وی با بیان اینکه دشمنان امام به دنبال حذف و تخریب افکار امام و نظام اسلامی هستند گفت: استکبار با تمام توان دنبال سیاه‌نمایی است و برخی‌ها نیز در داخل همراهی می‌کنند.

لطفی با بیان اینکه امروز به بخشی از آرمان‌هایمان رسیده‌ایم ولی هنوز ابتدای راه هستیم، گفت: ان‌شاءالله با دستان مبارک رهبر انقلاب این پرچم به دست صاحب اصلی خود یعنی حضرت ولی‌عصر (عج) سپرده خواهد شد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *