پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۷۰
جلودارزاده، عضو فراکسیون امید:

اواخر دولت احمدی‌نژاد می‌خواستند زنان را حذف کنند!

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب: 587622
عضو فراکسیون امید با بیان اینکه خمیرمایه خلقت، عدالت است و اگر عدالت نباشد، جامعه از بین می‌رود، گفت: در اواخر دولت احمدی‌نژاد، زنان را به خانه فرستاده بودند و می‌خواستند حذف کنند در حالی که زنان باید تقویت شوند زیرا تقویت آنها موجب تقویت خانواده می‌شود.
اواخر دولت احمدی‌نژاد می‌خواستند زنان را حذف کنند!
گروه سیاست جهان نيوز: سهیلا جلودارزاده شب گذشته در مراسمی با عنوان «مراسم سیاست‌ورزی و حقوق شهروندی زنان در موازین حقوق اسلام و حقوق بشر» که در کانون توحید برگزار شد، گفت: همه می‌دانیم انسان برای بندگی خلق شده که همان صراط مستقیم است تا کامل شود و به سعادت برسد. برای طی کردن این صراط مستقیم کتاب مقدس، پیامبران الهی و یکسری اصول و قواعد است.

عضو فراکسیون امید با بیان اینکه خط اصلی انسان‌ها صراط مستقیم است که زن و مرد هم ندارد، اظهار داشت: خداوند جنسیت ندارد و همین موجب برابری انسان‌هاست و برای او زن و مرد مهم نیست. این انسان در روابط اجتماعی حقوق و وظایفی دارد. در صدر اسلام زنان در امور سیاسی همانند مردان شرکت می‌کردند مثلا در عمل بیعت و پیمان صلح زنان هم بودند.

این نماینده مجلس ادامه داد: ممکن است سوال شود اگر زنان حذف شوند، جامعه به هدف خود می‌رسد؟ یا می‌توان حق و حقوق کارگر را نداد و به اقتصاد سالم رسید؟ خیر؛ زیرا نمی‌توان مانع و سدی در برابر صراط مستقیم قائل شد زیرا وقتی محدودیتی ایجاد شود، این فشارها طغیان ایجاد می‌کنند.

ماجرای دختران خیابان انقلاب تقصیر ماست!
جلودارزاده با اشاره به تحولات اخیر موسوم به دختران انقلاب تصریح کرد: زمانی برای زنان محدودیت می‌‌شدیم و آنها را تنگنا غیرلازم قرار می‌دادیم همین مسئله موجب شد تا این فشارها طغیان ایجاد شود و دختران خیابان انقلاب روسرهایشان را سر چوب بگذارند. این کارها به خاطر رفتار اشتباه ماست! هرگاه زن و مرد یا حتی حیوان از حقوق الهی شان منع شوند، این مسئله موجب طغیان می‌شود و آنها خود را از محدودیت و اسارت آزاد می‌کند.

در اواخر دولت احمدی‌نژاد، زنان را به خانه فرستاده بودند و می‌خواستند حذف کنند در حالی که زنان باید تقویت شوند زیرا تقویت آنها موجب تقویت خانواده می‌شود اما با این وجود زنان را دیگر نمی‌توان از راه رشد و پیشرفت نگه داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همون احمدی نژادی که وزیر زن تو کابینه داشت؟
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام به دوست ناشناس 10:57
عزيزم، چند نكته در رابطه با فرمايش صحيح و متين شما شايان ذكر است:
1- آقاي دكتر احمدي نژاد اولين وزير زن جمهوري اسلامي و سومين وزير زن تاريخ ايران (پس از فرخ‌رو پارسا و مهناز افخمی) را انتخاب كرد.
2- آقاي دكتر احمدي نژاد خانم دكتر مرضيه وحيد دستجردي را با خفت و خواري بركنار كرد. بدون هيچ قدرداني و تشكر.
3- در كمتر از سه ماه، قبل از بركناري وي، آقاي دكتر احمدی نژاد، در پاسخ به سوالي در مورد عملكرد وزير بهداشت، رسماً اعلام كرده بودند كه نمره خانم دكتر وحيد دستجردي بيست است.
3- بركناري خانم دكتر وحيد دستجردي مدتها پس از ادغام جنجالي دانشگاه علوم پزشكي ايران صورت گرفت و اولين اقدام مهم وزير جديد نيز ابطال اين حكم بود. آقاي دكتر احمدي نژاد در اين رابطه اظهار داشتند: "خوشحالم تصمیم اشتباهی که در مورد دانشگاه علوم پزشکی ایران اتخاذ شده بود، اصلاح شد. البته بنده در این تصمیم دخالتی نداشتم و از آن هم اطلاعی نداشتم!"
4- خانم دكتر وحيد دستجردی: "ادغام دانشگاه علوم پزشکی ایران با اجازه و دستور شخص رییس‌جمهور انجام شد، چنین کار بزرگی به ‌هیچ وجه این امکان را نداشت که بدون اجازه ایشان انجام شود. بنده در این زمینه حداقل دو بار شخص رییس‌جمهور را در جریان گذاشتم و با ایشان صحبت کردم و رییس‌جمهور گفتند: این کار را با قوت و قدرت پیگیری کنید! حتی در دیدار دومم با ایشان که در این زمینه صحبت می‌کردم، تأکید می‌کردند: این کار را تسریع کنید و در این کار کوتاهی هم شده است."
Iran, Islamic Republic of

من عضو دانشگاه ایران هستم. خانم وزیر روز جمعه گفت دانشگاه ایران را منحل کردیم فرداش روز شنبه گفت ادغام!! کردیم و بعدش هم نتوانست دروغ را جمع وجور کند چون مدیر کل گسترش که باید چنان جلسه ای را برگزار می کرد روز شنبه صبح در جمع همکاران از مسئله ابراز بی اطلاعی کرد و از رادیو خبر را شنید. و بعد صورتجلسه دستگردان ... با امضای زیر حداقل جور کردند که نشد. ایشان در این مسئله کاره ای نبود . فردی که الان در وزارت سمت بالایی دارد برای برآوردن آرزوهایش ایشان را جلو انداخت و وقتی کار به مشکل خورد استعفای نمایشی کرد و وزیر...را هم می بایست برکنار کنند که کردند.
براي انانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
در مورد قضيه انحلال يا ادغام دانشگاه علوم پزشكي ايران (ادغام با دو دانشگاه تهران و شهید بهشتی و همزمان، استقلال دانشگاه علوم پزشكي البرز) جاي سخن بسيار است. ادغام يا انحلال في نفسه مي تواند درست يا نادرست باشد. موضوعي كه تلاش كردم اشاره كنم اساساً موضوع ديگري بود.
M.sh
Iran, Islamic Republic of
طالب حقیقت چرا در قضیه پالرمو صدات در نیومد وقتی کلیپی منتشر شد که اهداف این کنوانسیون شیطانی رو بیان کرد؟ چیزی که شما دنبالش هستی مطمئن باش حقیقت نیست!
برای آنانکه طالب حقیقت اند
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای م.ش
در رابطه با عرایض بنده در مورد کنوانسیون پالرمو لطفاً به لینک ذیل مراجعه فرمایید:
https://www.jahannews.com/news/586008/%D9%85%D9%86%D8%B7%D9%82-%D9%BE%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%85%D9%88-%D8%B4%DB%8C%D8%AE-%D8%B2%DA%A9%D8%B2%D8%A7%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%B1%D9%85-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%DA%A9-%D8%AD%D9%88%D8%AB%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%AA%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%AD%D8%B3%D9%86-%D9%86%D8%B5%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%AE%D8%A7%D8%A6%D9%86
Iran, Islamic Republic of
جناب طالب حقیقت! من هم گفتنی بسیار دارم راجع به مسئله انحلال و ادغام! اگر اسم مبارک را اعلام فرمایید منهم اسمم را خواهم گفت و تمام اطلاعات را هر دو نفر منتشر کنیم تا روشن شود که داستان از چه قرار بوده است
سرور
Iran, Islamic Republic of
بقول خودت خارج از موضوع حرف زدی.جواب نمی دهم.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز برایدانشگاه ایران که بد نشد میزها وصندلی ها تون نو شد سی سال تو اون دانشگاه بودین نتونستید دور دانشگاه تون رو دیوار بکشید ...
Iran, Islamic Republic of
سرکار خانم مهندس این یکی به احمدی نژاد نمی خوره برای فحش دادن و تهمت زدن بیشتر جستجو کن.
تعداد زنان موجود در سمتهای بالا در کدام دولت بیشتر بوده؟
...
استفاده ابزاری
Iran, Islamic Republic of
جلو دار زاده ...،بدترین نگاه ابزاریربه زنان برای منافع سیاسی خود و هم حزبی هایشان را دارند...
بیمار مزمن حقیقت !
Iran, Islamic Republic of
برای آنانی که طالب حقیقت اند. سلام
ببخشید که مداخه کردم .
گمان نمی کنم مخالف سر سخت محمود باشید.و طرفدار چشم بسته اش هم نیستی . چون من چنینم .
اما مطالبت واقعت داشت و مخالفین دکتر احمدی نژاد نمی توانند هورا بکشند چون مدیرانشان اصلا قابل مقایسه نیستند.
براي آنانكه طالب حقيقت اند
Iran, Islamic Republic of
جناب "بيمار مزمن حقيقت!"، سلام اخوي
كلاً صحبت خانم جلودار زاده در مورد خانه نشين شدن خانمها در دوران آقاي دكتر احمدي نژاد پشتوانه محكمي ندارد زيرا همه مي دانيم آقاي دكتر احمدی نژاد تلاش زيادي براي حضور خانمها در استاديومهاي فوتبال به عمل آورد. استدلال ايشان در نامه به آقاي علي آبادي هنوز در خاطر ما هست: "جامعه زنان در تمامي صحنه‌هاي حماسه ساز دهه‌هاي اخير در خط مقدم قرار داشته‌اند...از اين رو «ضرورت دارد» ... بخشي از مرغوبترين مكان‌هاي تماشاگران در مسابقات فوتبال ملي و مهم به طور ويژه به بانوان و خانواده‌ها اختصاص يابد." كما اينكه استدلال بسيار قوي ايشان در ضرورت انتخاب خانم دكتر مرضيه وحيد دستجردي(جراح زنان و زايمان) براي مديريت وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشكي هرگز از ياد ما نخواهد رفت: «همه مردم می‌دونن آقای دکتر لنکرانی از مدیران بسیار خوب کشورن، واقعاً موفق بودن. زحمت کشیدن، اصلاً من یه علاقه ویژه شخصی به ایشون دارم. انسان پاک و دوست داشتنی‌ست. در یه جا گفتم مثل هلو می‌مونه. آدم می‌خواد بخوره این جوون مؤمنِ واقعاً دلسوز کشور رو. کارم کرد واقعاً... اما ما در بهداشت و درمان به یک تحلیلی رسیدیم، ما مطالعه کردیم وضع بهداشت و درمان کشور رو. خب نصف جمعیت کشور خانم‌ها هستن... خانم‌ها در اینجا آسیب‌پذیری‌شون بالاس. به دلایل گوناگون. خانم‌ها اصلاً بیان نمی‌کنن [مريضي شون رو] به خاطر حجب و حیایی که دارن، همه جا حاضر نیستن مشکلاتشون رو بیان کنن. خیلی وقتا از همسرشونم پنهان می‌کنن. . .» البته استدلال ايشان يك قسمت فوق العاده دارد در مورد تأثير حضور يك نفر جنس مونث در هيأت دولت كه اگر اجازه بفرماييد از نقل آن صرفنظر كنم.
مويد باشيد
بیمار مزمن حقیقت !
Iran, Islamic Republic of
سلام متقابل برادر عزیز
با همین عنوان در تمام مسائل در صورت امکان روشنگری فرمائید .اثر دارد چون حرف حق چون آب روان است در زمین راه خودش را می رود.
یا حق . اجرکم عندا...
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
چرا بحث و عوض کردی. این خانم جلودار زاده شنیده یه بحثی به نام حقوق زنان و فمینیسم چیز باکلاس و قشنگیه و عوام پسند حالا یه درفشانی ای کرده. !!!...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اینکه گفته تقصیر ما بود بنده هم میگم بله تقصیر اینا بود دوستان اینا اول انقلاب شعار یا روسری یا توسری رو بر علیه بی حجابها سر می دادن و پونز تو پیشانی بی حجاب ها فرو می کردند اکبرگنجی فراری معروف به اکبر پونز رو ما یادمونه زمان خاتمی هم تو دم و دستگاه اصلاح طلبا بود الان هم تو شبکه های ماهواره ای مشغول کاسه لیسی آل سعود است
برای آنان که مدعی حقیقتند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خدایا به ما تحمل بده تا دوره اینا تموم بشه
Iran, Islamic Republic of
خخخخ اولا در تمام عمر انقلاب اسلامی فقط در زمان دولت احمدی‌نژاد اولین وزیر زن داشتیم بعد چطور شما باطن خوانی ذهن خوانی غیب خوانی می کنید دقت کنید قرار بود!!!!یکی از همپیالگی هاتون در مناظره با جبراییلی می گفت قرار بود در آینده چنین و چنان کنند!!!خخخخخ
عزیز
Iran, Islamic Republic of
شرف و انسانیت هم خوب چیزیه در زمان کدام دولتها زن به عنوان وزیر داشته این در زمان کدام دولت زنان جهت تصدی وزارت به مجلس معرفی شد که هنوز هم رئیس آن دولت تاوان آن پس میدهد وبرخی روحانیون و مراجع در صدد انتقامجویی از او می باشند خانم محترم کمی انصاف داشته باشید .
Iran, Islamic Republic of
تنها وزير تاريخ ايران در دولت دكتر بود. تمام
مجید
United Arab Emirates
در دولت احمدی نژاد وزیز زن بود .........
Iran, Islamic Republic of
خانمهای ارزشمند بایست در جایگاه مناسب خود قرار بگیرند و دراین مورد شکی نیست؛ ولی خانم جلودار زاده بایست بدونه؛؛ عدالت با مساوات فرق میکنه.
حسین
Netherlands
همچنین ، همچنان که بی تردید می دانند ، اشتباه و دروغ متفاوت است و ظالم را خدا دوست ندارد و عدالت اساس است ، اما دروغکو دشمن خداست.
فَتَقَطَّعُوا أَمْرَهُم بَيْنَهُمْ زُبُرًا ۖ كُلُّ حِزْبٍ بِمَا لَدَيْهِمْ فَرِحُونَ
باید همه حزب ها بدانن که تنها حزب مورد تائید حزب الله است. لذا حزبی و گروهی و فامیلی و قبیله ای عمل نکنید.
دست حق بهممراه همه حق پرستان
Iran, Islamic Republic of
درست یا غلط، حداقل احمدی نژاد، یک وزیر زن داشت
نه خاتمی نه روحانی جیگر نکردند وزیر زن بیارن
Iran, Islamic Republic of
بنده فکر میکنم حق کاملاً به حق دار رسیده و عدالت که عصاره خلقت است، اجرا شده است، چون وقتی صبح سرد زمستان و یا گرم تابستان، انسان خیابانها را نگاه میکند میبیند زنان با رها کردن خانه و بچه ها، پشت فرمان انواع ماشینها نشته در حال رفتن به سر کار و نشتن پشت میزهای ادارجات مختلفند، در کنارش گروه و لشکر بیکار پسران مشاهده میشوند که نه سرمایه برای کاسبی دارند و نه کاری برای انجام، نشاید چندان دور باشد آن روزی که مردان کالسکه به دست تو خیابان بچه داری کرده و دنبال رتق و فتق امور داخل منزل باشند و زنان ....
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
همین سرکار رفتن خانم ها و بیکار ماندن پسران باعث افزایش تعداد پیر دختران مجرد در جامعه شده است .
Iran, Islamic Republic of
و ایضاً پیر پسران بی شغل و بی در آمد و عَلّاف
Iran, Islamic Republic of
این دیگه واقعا توهمه! از بس علیه دولت قبل تبلیغات منفی کردند ساده لوح هاشون باورشون شده!
Iran, Islamic Republic of
ههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!!!؟؟؟؟ آی خندیدیم .... آی خندیدیم !!!!!! ببیم چچی میگه این وکیل ؟؟ مثل اینکه توو این مملکت نبوده است ؟؟؟ خدایا به کدامین گناه ما را اسیر اینها فرمودی ؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
اگر مرد نیستید لااقل آزاده باشید امام حسین (ع )
Iran, Islamic Republic of
چقدر ادم باید از ماجرا دور باشه که کار ضدانقلاب رو بیاد بگه تقصیر ما بوده!!!!!/
چهارشنبه های سفید
ازادی های یواشکی
حالا هم دختر خیابان انقلاب

طرف حیا و عفت زن رو گذاشته کنار/ نماینده چادری ما داره ازش دفاع می کنه؟؟؟!!!!!

متاسفم که اینا نماینده ما هستن در مجلس/ اون پولی که میگیرید......
هاشمی :خانم جلو دار زاده اکبر پونز رو یادتونه
Iran, Islamic Republic of
خب شاید تقصیر اینا بوده این اصلاح طلبا اول انقلاب انقلابی دو آتشه بودند اونوقت که راهپیمایی برعلیه بی حجابی راه انداختند و شعار "یا روسری یا توسری "می دادند همین عباس عبدی و اکبر گنجی فراری(معروف به اکبر پونز ) که تو شبکه های ماهواره ای اونطرف آب در خدمت مردم یقه جر میده اون زمان شعار فوق را می دادن و راه می افتادن تو خیابون و پونز تو سر بی حجاب ها فرو می کردن اون افراط ها این تفریط ها رو به دنبال داره حالا وجدان درد گرفتن و از اون طرف پشت بام افتادن از قدیم گفتن تب تند زود می چّاد(سرد میشه)
Iran, Islamic Republic of
یکی باید جلوی خانم جلودارزاده رو بگیره تا حرف بی خودی نزند !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حجاب اجباری در هیچ کجای دنبا جواب نمی ده حتی در خود عربستان که مهد اسلام است
سرور
Iran, Islamic Republic of
احترام به قانون در همه کشورها الزامی است.
Iran, Islamic Republic of
چقدر اینها از رئیس جمهور محبوب قلب ها کینه دارند ؟!
محسن
Iran, Islamic Republic of
ایشون یادش رفته دردولت قبل وزیر زن هم داشتیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یادش به خیر یکی از همین نوع خانم ها گفت احمدی نژاد تولید ملی را نابود کرد و از چین کاهو وارد کرد. غافل از این که اسمش کاهو چینی بود و در اطراف تهران کشت می شد!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همین طوره
Iran, Islamic Republic of
عین تخمه ژاپنی که بعضیا فکر می کنن از ژاپن وارد میشه
سعیده
Iran, Islamic Republic of
....تو به وظیفه ذاتی خودت بپرداز دولت احمدی نژاد اگر برای کسی آب نداشت برای شما ... نون داشت ... نمی توانید سر ما خانمها و مردم را شیره بمالید حداقل یک زن وزیر داشت شما چه .
منصوره
Iran, Islamic Republic of
تنها وزیر زن در دولت احمدی نژاد بود که اندازه ده وزیر فعلی دولت حسن روحانی مرد و دارای غیرت بود برای خودم تاسف می خورم که به لیست امید رای دادم و تو نماینده من هستی .
دعواهای جنسیتی در حکومت اسلامی راهی نداره
Iran, Islamic Republic of
اگر قدری افراد از نگاه حزبی خودشون جدا بشن و به خودشون وقت بدن تا در اسلام تفکر کنن می بینن در اسلام و همین الان حکومت اسلامی بحثی به نام زن و مرد وجود ندارد

بعد اینا میان و مطرح می کنن برای ورود به مجلس مثلا ما فلان درصد سهمیه می خواهیم
در حالیکه برای خانم در مجلس هیچ محدودیتی نیست و از هیچ تا همه نماینده های مجلس می تونن خانم باشن
این ها کفایت لازم رو ندارن بعد با دعواهای زن و مردی و تعیین سهمیه می خوان برای خودشون یک راهی برای ورود باز کنن

بارها از خانم ها در جامعه سوال کردم چرا شما به فلان کاندیدای خانم رأی نمیدی و همه گفتن برای اینکه این خانم توانایی لازم رو نداره
بعد به زور سهمیه و این دست دعواها می خوان خودشون رو به دولت و مجلس و دیگر مراکز تحمیل کنن. غافل از اینکه همین الان در مجلس خبرگان خانمی وارد شده چون لیاقت و توان لازم رو داشته
بسه دیگه تو رو خدا
Iran, Islamic Republic of
حالم از این بحث های زن و مردی در عرصه حکومت و اداره کشور دیگه بهم می خوره دیگه به تیترهایی از این دست هم آلرژی حاد پیدا کردم


مردم باور کنید به خدا قسم کشور داری آدم اهل علم و درایت و شجاع می خواد این حرفای قرون وسطایی مال اروپا بود نه مال جهان اسلام


الان همین بانوی مکرم بفرمایند اصلاح طلب ها کدام دسته گلی رو به سر مردم زدن؟ که زن شون مطرح باشه یا مرد شون؟
Iran, Islamic Republic of
معاون علمی وفناوری رئیس جمهور هم خانم بود. نسرین سلطانخواه.
United States
اینها دست از سر احمدی نژاد بر نمی دارند. حیا و شرمتون کجاست که اینهمه دروغ پشت هم می اندازید. مملکت سه برابر اینکه دست احمدی نژاد باشه دست شماها بود و دیدیم چه گندی زدید. حداقل دهنتان را چفت کنین و اسم احمدی نژاد را نبرید بی ابروها.
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدمت اقای دکتر احمد ی نژاد که واقعا مردانه این نون به نرخ روزخوران را تحقیر کرد....دورتان بگردم دکتر محمود عزیز.
Iran, Islamic Republic of
خوب مسلمان واقعی همیشه صادق باشه.ممکن احمدی نژاد صدها ایراد داشته ولی این حرف که زنان را محدود کرد ناصحیحه
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
انشاءاله اتفاقات قرن بیست و دوم هم به حساب احمدی نژادگزارده خواهد شد .
مهماندار
United Kingdom
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
خوش بختانه فرصتی حاصل شد که با یه هزینه حداقلی ( دومیلیاردی) به اجتماع برگردند.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... تو برو آشت را بپز
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
خب می خواستند حذف کنند؟ بعدش چی شد ؟ از کارهای نکرده آنها انتقاد می کنی من هم می تونم بگم شما درزمان اصلاحات می خواستید زنان را حذف کنید کیا اول انقلاب شعار یا روسری یا توسری می دادند و پونز تو پیشانی زنان بی حجاب فرو می کردند اکبر گنجی معروف به اکبر پونز اصلاح طلب فراری رو ما یادمونه جوانها یادشون نیست ما اینها رو به جوانها می گیم تا شما رو بشناسند
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید دید خاصیت امثال : جلودارزاده و دختر صفدرحسینی توی مجلس چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاصیت برخی خواص
Iran, Islamic Republic of
گند بزنن بزارن به اسم نظام و اسلام بعد خودشون بر عیله اسلام و نظام قیام کنن که اسلام به درد حکومت نمی خوره
Iran, Islamic Republic of
خانم جلودارزاده:زمانی برای زنان محدودیت می‌‌شدیم و آنها را تنگنا غیرلازم قرار می‌دادیم همین مسئله موجب شد تا این فشارها طغیان ایجاد شود و دختران خیابان انقلاب روسرهایشان را سر چوب بگذارند. این کارها به خاطر رفتار اشتباه ماست.
سوالم از این خانم این است
1-آیا شما در چند سال گذشته در خیابانهای تهران و تمام شهرهای کشور وضعیت حجاب بدحجابان و در واقع بی حجابان را ندیده اید؟از کدام فشار حرف می زنید؟!
2-آیا دین و عقل اقلی از حجاب را برای سلامت دین و روان مردم لازم نمی داند؟چرا بخاطر رای و سیاسی کاری مانند فمنیست ها حرف می زنید؟
Iran, Islamic Republic of
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت بدون مالیات!
Iran, Islamic Republic of
اگر واقعا این حرف درباره حذف زنان دردولت وهمچنین از تمام کارهای اجرائی مملکت مگر در دکتر ی خانمها و معلم مدارس شدن وتربیت دانش آموز ولاغیر زن اصلش تربیت فرزند وخانه داریست نه فرار از خانه ورفتن به اداره جات به خداوند لاشریک له اگر زن به کانون اصل خویش یعنی خانه برگردد این همه فساد فحشا ء ووووووووووووو..................... هزاران کثافت کاریهای جامعه که بواسطه وجود زن در این جهان بوجود آمد جهان اصلاح خواهد شد تمام خرابیهای این مملکت تمامش رضاخان ملعون بودکه زن را به جامعه کشانداگر احمدی نژاد این کار را می کرد یک درب بهشت را ایشان می خرید
Iran, Islamic Republic of
...
در دوران احمدی نژاد بیشترین استخدامی در ادارت داشتیم
اداره خودمون 60نفر زن را استخدام کرد
عملا با ورود زنها کانون خانودگی از هم گسسته میسه چون زنها خرد و خسته میرن خونه دیگه توان کاری ندارند و این هم بدونیم که چهار تا زن وقتی یه جا هستند موجب سلب اسایش میشن من خودم زن هستم ولی اصلا این رفتارها وگفتارها را دوستت ندارم
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدینژاد در بسیاری از مسائل اجتماعی به نظر من فرسنگها از این به اصطلاح نو متجددین جلو تر بود برای اینکه در زمانی که اینها مباحث مرتبط با پوشش را مطرح می کردند در سخنان انتخاباتی گفت اصلا این موضوعات دارای اهمیت چندانی نیست و به خاطر آن جناب مطهری به ایشان گفت که طرفدار لیبرالیسم و ولنگاری فرهنگی هست
وزیر زن را انتخاب کرد و انهم از میان زنان واقعا دارای تجارب که انصافا هم خوب کار می کرد و کنار گذاشتن ایشان هم متاسفانه در ادامه همکاری با احمدینژاد گروه و دسته فکری را بر همکاری ترجیه دادند
اما یک کار بسیار خوبی که احتمالا منظور خانم جلودار زاده است و اتفاقا موضوعی است که کرامت خانمها را بسیار بیشتر می کرد موضوع دور کاری بود که دولت جدید حتی مفهوم انرا هم هضم نکرد
در این روش دور کاری یک برنامه بسیار پر منفعت بخصوص برای خانمها بود که می توانستند ضمن انجام امور مرتبط با خانواده و در عین حال تحکیم بستر خانوادگی در امور اجتماعی و اداری هم بسیار فعالتر وارد شوند و لی با تمسخر اونهایی که روشنفکری را بلغور می کنند مواجه شد و در دولت ...روحانی کلا تعطیل شد
احمد
Iran, Islamic Republic of
تواین دولت که از اول زنان حذف شدند!
... فكر نكنيد من طرفدار احمداي نژادم كه اين را مي نويسم . اگر هم بودم كاري بدي نبود حداقل احمدي نژاددست اين غارتگران را 8 سال از بيت المال قطع كرد و اين عقده شتري همه اش به خاطر اين مسئله است و گرنه هيچ چيزي ديگر سسب ان نيست .

كدام حرفتان درست است . هرچه گناه وجرم است گردن دولت نهم و دهم است...
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
فکرکنم امثال تورودردوران احمدی فرستاده بودن خونه چونکه شماها چندنفرید که به اسن زنان ولی بواسطه شوهرانتان وارتباطات فامیلی چندین ساله دراین کشور حرف میزنید وامکان حضورواقعی زنان باسواد ومومن وانقلابی رونمیدید