جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهيد جعفراسدیان

پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 587578
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهيد جعفراسدیان از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهيد جعفراسدیان
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهيد جعفراسدیان یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛
 شهيد جعفراسدیان در شهر مهاباد به دنيا آمد.ابتدايي و راهنمايي را در شهر مهاباد خواند.بعد به اروميه آمد. دبيرستان را در مدرسه اي در خيابان امام اروميه به اتمام رساند و ديپلم گرفت و بعد به خدمتت سربازي رفت. هنوز ازدواج نکرده بود که به جبهه اعزام شد و بعد ازدواج کرد.

در ارهپيمايي هاي شهر شرکت مي کرد. در جلسات پايگاه حضور داشت. و در نگهباني هاي داخل شهر نيز حضور داشت. در تشييع جنازه شهدا هم خود شهيد هم ما شرکت مي کرديم.يک بار در منطقه فاو مجروح شده بود که هنوز بهبودي کامل نافته بود که دوباره به جبهه باز گشت.

توسط دشمن بعثي عراق در منطقه فاو و در تاريخ 65/2/1 به شهادت رسيد. بعد 4 روز پيکر شهيد به دست خانواده رسيد و تشييع کردند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *