جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جبهه فرهنگی انقلاب، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 587469
نشست یک روزه «جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو» به همت شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار خواهد شد.
جبهه فرهنگی انقلاب، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو
به گزارش جهان نيوز، نشست «جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، چالش‌ها و افق‌های پیش‌رو» به همت شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی و همکاری تعدادی از تشکل‌های مردمی فعال در حوزه فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.
 
در بخش نخست این نشست آیت‌الله اعرافی «عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیر حوزه‌های علمیه کشور» سخنرانی خواهد کرد و سپس در پنل تخصصی حجت‌الاسلام والمسلمین علی جعفری تحت عنوان "جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، عوامل تشتت، راه‌کارهای انسجام" نظرات خود را ارائه خواهد کرد که این نظریه سپس توسط حجت الاسلام والمسلمین ذوعلم، دکتر نادر نور محمد و وحید جلیلی مورد نقد و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 
در بخش دوم این نشست محمدکاظم خواجه احسنی تحت عنوان "تعامل دستگاه‌های فرهنگی نظام و تشکل‌های فرهنگی مردم نهاد، موانع و راهبردها" به ارائه نظرات خود خواهد پرداخت و سپس این نظریه توسط دکتر محمد اسحاقی، دکتر محمد سرشار و دکتر حسن بنیانیان مورد نقد و ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 
این نشست روز یکشنبه ۱۵ بهمن ماه جاری از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۷ در محل سالن‌ همایش‌های مدرسه علمیه معصومیه، واقع در شهر مقدس قم، ابتدای بلوار امین برگزار می‌گردد و شرکت عموم دانش پژوهان در این نشست آزاد است.

منبع: ایسنا
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *