پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مذاکره «مل گیبسون» با بازیگر مسیح

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 587407
«مل گیبسون» قصد دارد برای ساخت قسمت دوم فیلم «مصائب مسیح» دوباره از بازیگر قسمت اصلی استفاده کند.
مذاکره «مل گیبسون» با بازیگر مسیح
به گزارش جهان نيوز، «مل گیبسون» قصد دارد برای ساخت قسمت دوم فیلم «مصائب مسیح» دوباره از بازیگر قسمت اصلی استفاده کند.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «جیمز کاویزل» که حدود ۱۴ سال پیش در فیلم «مصائب مسیح» در نقش حضرت مسیح ایفای نقش کرد، در حال مذاکره برای بازی مجدد در قسمت دوم این فیلم معروف به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «مل گیبسون» است.

حدود دو سال پیش خبر ساخت دنباله‌ای بر فیلم «مصائب مسیح» مطرح شد، اما تاکنون مشخص نبود که «مل گیسبون» قصد دارد مجددا از «جیمز کاویزل» که حالا ۴۹ ساله است برای نقش مسیح استفاده کند.

در سال ۲۰۱۶، «راندال والاس» که پیش‌تر برای نگارش فیلمنامه «شجاع‌دل» ساخته «مل گیبسون» نامزد اسکار شده، مشغول نگارش فیلم‌نامه اولیه‌ای با عنوان «مصائب مسیح: رستاخیر» بود، اما هنوز مشخص نیست که او هنوز با این پروژه در ارتباط است یا خیر.

«گیبسون» نیز پیش‌تر اعلام کرده بود این فیلم تا اواخر ۲۰۱۹ و اوایل ۲۰۲۰ اکران نخواهد شد چرا که پروژه و سوژه بسیار بزرگی است.

«مصائب مسیح» داستان رنج‌های پایان عمر و به صلیب کشیده شدن حضرت عیسی (ع) را روایت می‌کند. این فیلم سروصدای زیادی به پا کرد به طوری که یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود.

«گیبسون» فیلم «مصائب مسیح» را با بودجه‌ای ۳۰ میلیون دلاری ساخت و در کمال شگفتی به فروشی ۶۰۰ میلیون دلاری دست پیدا کرد. این فیلم همانند «شجاع‌دل» نامزد و برنده ده‌ها جایزه مختلف از جشنواره‌های معتبر سینمایی دنیا شد و علاوه بر این با فروشی فوق‌العاده به پرفروش‌ترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان تاریخ سینما و از جمله پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان تبدیل شد.

تصور می‌شد که بالاخره «گیبسون» ساخت قسمت دوم این فیلم را در برنامه خود قرار دهد، اما پس از گذشت یک دهه چندین پروژه رقیب نیز روایت داستان رستاخیر را در مرحله پیش‌تولید قرار دادند که در این میان تاکنون تنها فیلم «به‌پاخاسته» محصول کمپانی سونی اکران شده و با بودجه ۲۰ میلیون دلاری در نهایت ۴۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخته است.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *