جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 587359
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت:نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا نشانگر برقراری شرایط نامطلوب کیفی هوا به ویژه برای گروه‌های حساس طی امروز است و پیش‌بینی می‌شود تا فردا کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس باشد.
هوای تهران، ناسالم برای گروه‌های حساس
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی اظهار کرد: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، در برخی ساعات امروز (۱۱ بهمن) به‌ویژه در بعد ازظهر وزش باد مؤثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه به تدریج روز پنجشنبه (۱۲ بهمن) بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد، گفت: برخی ساعات این روز همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط روز جمعه (۱۳ بهمن) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد موثر پیش‌بینی می‌شود، اظهارکرد: دما طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی خواهد یافت.

شهبازی در پایان با اشاره به اینکه میانگین کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح با شاخص ۱۳۵ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، اظهار کرد: میانگین کیفیته وای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص ۱۴۴ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *