پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پایان دوره ریاست خسروی وفا در پارالمپیک

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 587351
با اتمام دوره ریاست چهار ساله محمود خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک، مجمع عمومی فوق‌العاده این کمیته برای اخذ مجوز برای ادامه فعالیت او تا زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، ۱۵ بهمن در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.
پایان دوره ریاست خسروی وفا در پارالمپیک
به‌ گزارش ‌جهان نيوز، با پایان دوره چهار ساله محمود خسروی وفا در کمیته ملی پارالمپیک در روز ۱۶ بهمن، مجمع عمومی فوق‌العاده برای گرفتن مجوز برای ادامه فعالیت او در کمیته ملی پارالمپیک تا زمان برگزاری انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، در روز یک‌شنبه ۱۵ بهمن در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ساعت ۱۴:۳۰ با حضور معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
 
این مجمع با توجه به پایان مهلت قانونی چهار ساله فعالیت هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در تاریخ شانزدهم بهمن‌ماه سال جاری و عطف به مراحل تصویب اساسنامه جدید کمیته پس از انتزاع از کمیته ملی المپیک در هیات دولت، براساس بند پ از ماده ۷ اساسنامه جاری کمیته و تایید هیات اجرایی مبنی بر تشکیل مجمع عمومی فوق‌العاده برای بررسی ادامه فعالیت هیات اجرایی فعلی تا زمان ابلاغ اساسنامه جدید و برگزاری مجمع انتخاباتی، تشکیل خواهد شد.

منبع:ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *