شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

لاریجانی: به همه افراد نیازمند یارانه داده می‌شود

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب: 587303
علی لاریجانی گفت: در مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تلاش شده است که به همه افراد نیازمند، یارانه پرداخت شود از این رو پیشنهاد دولت را مبنی بر پرداخت یارانه به میزان 23 هزار میلیارد تومان تغییر دادیم.
لاریجانی: به همه افراد نیازمند یارانه داده می‌شود
به گزارش جهان نيوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 11 بهمن و پس از سخنان موافقان و مخالفان  لایحه بودجه سال 97 کل کشور و نیز محمدباقر نوبخت رئیس برنامه و بودجه و غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون تلفیق این لایحه طی سخنانی با اشاره به اصلاح بخش‌هایی از لایحه بوده سال 97 گفت: درباره یارانه‌ها تلاش بر این است که به تمام افراد نیازمند تعلق گیرد.

وی افزود: از این رو نظر اولیه دولت در لایحه پیشنهادی مبنی بر پرداخت یارانه نقدی به میزان 23 هزار میلیارد تومان از سوی کمیسیون تلفیق تغییر یافت.

لاریجانی با اشاره به اینکه درباره پرداخت دیون تامین اجتماعی نیز مبالغی لحاظ شده است، گفت: به لحاظ آیین‌نامه داخلی مجلس تنها یکبار امکان رد کلیات لایحه بودجه وجود دارد از این رو در صورت رد مجدد لایحه، دولت باید بودجه چند دوازدهم به مجلس ارائه دهد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي لاريجاني مگه از كيسه‌تان داريد مي‌بخشيد. بنده و خيلي هاي ديگر شايد نيازي به اين مبلغ نداشته باشيم ولي يارانه حقمان است و بايد بگيريم. اگر راست مي‌گوييد قيمتها را برگردانيد به قبل از گران شدن، مردم خودشان حاضرند يك چيزي دستي هم به شماها بدهند.