جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رهایی مادر از دست فرزند گروگانگیرش

چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 587208
مادری که توسط پسر معتادش گروگان گرفته شده بود توسط نیروهای پلیس نوپو رها شد.
رهایی مادر از دست فرزند گروگانگیرش
به گزارش جهان نيوز، پسر شیشه‌ای که ظهر دیروز با تهدید مادر 60 ساله‌اش به مرگ او را به گروگانگرفته بود با اقدام به موقع نیروهای پلیس نوپوی اصفهان بازداشت شد.

فرمانده یگان ویژه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به خبرنگار ما گفت: پسر30‌ساله که رسول نام دارد و ساکن محله مارچین است، ظهر سه‌شنبه پس از مصرف مواد ‌مخدر شیشه، مادر 60 ساله خود را گروگان گرفت و با استفاده از دو قبضه چاقوی سلاخی، او را تهدید به مرگ کرد. 

سرهنگ حسین امجدیان ادامه داد: پدر خانواده با دیدن صحنه بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و پلیس را از ماجرا با خبر کرد. لحظاتی بعد از آن بود که یگان ویژه و پلیس نوپو و واحد رهایی گروگان در محل حاضر شدند.
 
وی ادامه داد: در اولین بررسی‌های میدانی معلوم شد رسول از تنها فردی که حرف شنوی دارد، برادر بزرگترش است، بنابراین وی برای رهایی مادرش با راهنمایی پلیس وارد اتاقی شد که رسول مادرشان را به گروگان گرفته بود، اما پس از گذشت نیم ساعت برادر رسول بدون نتیجه از محل خارج شد.

 فرمانده یگان ویژه اصفهان افزود: برای بار دوم برادر رسول وارد اتاق شد تا به هر نحوی شده مادر را به بهانه استفاده از سرویس بهداشتی از اتاق خارج کند و خوشبختانه این بار موفق شد. از این رو بلافاصله پس از خارج شدن مادر، نیروهای نوپو وارد عمل شدند. سرهنگ امجدیان ادامه داد: رسول با دیدن مأموران به سمت دستشویی رفت تا مادر خود را گروگان بگیرد که با واکنش سریع نیروهای نوپو زمین‌گیر و پس از دستگیری تحویل مراجع قضائی شد. 

منبع: روزنامه جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *