جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

استانداری لرستان: ادعای زیباکلام صحت ندارد

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 587120
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان توضیحاتی درباره لغو سخنرانی زیباکلام ارائه داد.
استانداری لرستان: ادعای زیباکلام صحت ندارد
به گزارش جهان نيوز؛ حبیب‌الله خجسته‌پور در این‌باره بیان داشت: چند روز پیش نماینده‌ انجمن اسلامی معلمان به فرمانداری خرم‌آباد مراجعه و درخواست مجوز برای برگزاری همایشی تحت عنوان "گفتمان انقلاب اسلامی و حقوق شهروندی" با سخنرانی زیباکلام را برای عصر روز سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ارائه می‌دهند که بلافاصله ضمن موافقت مجوز صادر می‌شود.
 
وی افزود: صبح روز سه‌شنبه انجمن اسلامی معلمان در یک اطلاعیه از لغو مراسم یاد شده خبر می‌دهند و این در حالی است که با مکاتبات صورت گرفته از طرف فرمانداری خرم‌آباد با فرماندهی نیروی انتظامی همه‌ مقدمات کار برای برگزاری همایش تدارک دیده شده بود و هیچ منع قانونی برای سخنرانی زیباکلام وجود نداشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: حال مشاهده شد که زیباکلام که سالیان اخیر بارها و بارها بدون هیچ مزاحمتی در دیار لرستان سخنرانی کرده در مطلبی اذعان داشته‌اند سخنرانی‌اش پس از تشکیل شورای تامین استان و براساس درخواست این شورا لغو شده که بیان این کلام نه تنها زیبا نبوده بلکه از صداقت هم برخوردار نیست. ای کاش صادق زیباکلام به صداقت و زیبایی کلامش توجه بیشتری داشته و از منابع معتبری کسب خبر می‌کرد.

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
برای این معلمان متاسفم که هنوز دوغ و دوشاب را نمی شناسند و این فرد ... را برای سخنرانی دعوت می کنند . فردیکه از تشخیص نیاز واقعی زلزله زدگان عاجز و بدنبال ساخت مکانی برای زده نگه داشتن نام خود است نه زنده نگه داشتن یک کودک از یخ زدگی
Iran, Islamic Republic of
از ترس انتقادات به دپوی پول مردم در حسابش به چرت و پرت گویی افتاده
Iran, Islamic Republic of
وقتی سیاسی شدی همینه ؟؟ درست نمیگذارند لقمه را بلع فرمائی ؟؟ ببینید حضرت علی دایی هم چند برابر ایشون گرفته؟؟ چون سیاسی نیست کسی کارش نداره !!!علی پروین 240000000000 تومان برنج را خورده هم خودش را هم پولش را ببین هیچکس کاری باهاش ندارد چپی و راستی هم باهاش عکس سلفی میگیرند حالا میخواهند زیبا کلام باشد و یا آن جوان دزفولی مجری !! باید با علیخان سلفی گرفت چون دیده باید بشی !!بخورد پول برنجها را مال بابام که نبوده است !! باین میگویند افراد اسلامدوست اسلام پناه ی که قراره مردم را سی تموم مسلمون دو آتشه کنند !!