شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۲

رویت فیلم خودکشی در اوین توسط نمایندگان

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 587098
رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: فیلم کشته شدن یکی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر، در جریان بازدید جمعی از نمایندگان از اوین برای آنها پخش شده است.
رویت فیلم خودکشی در اوین توسط نمایندگان
به گزارش جهان نيوز، اللهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون قضایی مجلس گفت: در این بازدید ابتدا آماری از سوی مسئولان ذی‌ربط در مورد تعداد افراد بازداشتی از ابتدای اغتشاشات اخیر در کشور تا کنون به اعضای هیأت بازدیدکننده ارائه کردند.
 
وی افزود: براساس آمار ارائه شده در ابتدای اغتشاشات 4534 نفر در سراسر کشور بازداشت شدند که این تعداد امروز به 438 نفر تقلیل یافته است.
 
رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این بازدید با تعدادی از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخیر در کشور صحبت  و فیلم دوربین مداربسته مربوط به کشته شدن یکی از بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر نیز برای اعضای هیأت پخش شد.
 
ملکشاهی در پایان با پرهیز از اشاره به جزئیات مربوط به گفت‌وگوهای اعضای هیأت بازدیدکنندگان با بازداشتی‌های زندان خاطرنشان کرد: همچنین در جریان این بازدید در بند 209 زندان اوین که مربوط به زندانیان امنیتی است بازدید به عمل آمد و با تعدادی از زندانیان این بخش نیز صحبت‌هایی را داشتیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
تمام اينها سياه بازي است اوايل انقلاب ما حدود ١٠٠٠٠ زنداني داشتيم كه قرار بود زندانها را دانشگاه كنند الان به لطف انقلابيون ٢٥٠٠٠٠ زنداني داريم واي خدا چقدر پيشرفت داشته ايم!!!!!؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مشقاسم! کشته شدن با خودکشی بفهمی نفهمی کمی فرق داره ها!