کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخوندی علاقه‌مند به ورشکستگی سازمان‌هاست!

10 بهمن 1396 ساعت 18:08

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در پایان گفت: آیا وزیر راه و شهرسازی قصد دارد فقر را ترویج دهد؟ و تمایل دارد این پروژه نیز مانند مسکن مهر باعث ناراحتی مردم شود.


به گزارش جهان نیوز، فرج‌الله رجبی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با بیان اینکه هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه سازمان نظام مهندسی کشور مربوط به 31 استان است، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی با اعلام نگرانی از این حجم از سرمایه، به نظر می‌رسد که علاقه‌مند به ورشکستگی تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها است.
 
وی در ادامه افزود: سازمان نظام مهندسی کشور هیچگونه وابستگی به دولت ندارد و تا به امروز هیچ بار اضافه‌ای به مردم وارد نکرده و تمامی سرمایه‌های خود را از محل پرداخت حق عضویت اعضا به دست آورده است.
 
رجبی تأکید کرد: در این شرایط سخت اداره کردن یک سازمان با توانمندی قوی بسیار با ارزش است. آیا وزیر راه و شهرسازی دوست دارد گدا یا ناتوان باشد؟
 
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، توضیح داد: وزارت راه و شهرسازی سال‌های طولانی است که یک جلسه برای آموزش تشکیل نداده و این در حالی است که سازمان نظام مهندسی کشور 300 سمینار و میلیاردها تومان برای ارتقای حرفه مهندسان در تمامی استان‌ها برگزار کرده است.
 
وی تصریح کرد: نظارت بر عملکرد مهندسان تا به امروز به طور مستمر بوده و حتی نظارت عالیه بر وزارت راه و شهرسازی از سوی این سازمان بوده است.
 
رجبی تصریح کرد: آیا وزیر راه و شهرسازی از اجرای قانون نگران است؟ و آیا با حذف این قانون طرح جایگزینی برای خدمات دهی به 500 هزار مهندس را دارد؟
 
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، اظهار کرد: در 20 سال گذشته قانون نظام مهندسی هیچ تغییری نکرده و در این موضوع هیچ بخش دولتی تأثیرگذار نبوده است.
 
وی با بیان اینکه نظام مهندسی در گذشته حیاط خلوت وزارت راه و شهرسازی بوده است، گفت: نظام مهندسی در دو سال گذشته دیگر حیات خلوت دولت نبوده و به صورت مستقل و بر اساس قانون فعالیت خود را انجام می‌دهد.
 
رجبی تأکید کرد: همین موضوع باعث ناراحتی و هجمه‌هایی از سوی وزارت راه و شهرسازی شده است.
 
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور در پایان گفت: آیا وزیر راه و شهرسازی قصد دارد فقر را ترویج دهد؟ و تمایل دارد این پروژه نیز مانند مسکن مهر باعث ناراحتی مردم شود.
 
بر اساس این گزارش شب گذشته عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در برنامه گفتگوی ویژه خبری درباره دو بخشنامه جدید از جمله حذف 5 درصدی حق‌ نظارت مهندسان ناظر به سازمان نظام مهندسی صحبت کرد که در این برنامه هیچ نماینده‌ای از سوی سازمان نظام مهندسی دعوت نشده بود، همین موضوع باعث گله‌مندی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور شده است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان


کد مطلب: 587092

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/587092/آخوندی-علاقه-مند-ورشکستگی-سازمان-هاست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com