جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه انگلیس

سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 586999
​وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با العربیه با اشاره به موضوع یمن و تحولات منطقه، اظهارات تازه‌ای علیه ایران مطرح کرد.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه انگلیس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با یک رسانه عربستان سعودی درباره مسائل مختلفی صحبت کرد و البته ادعاهایی علیه ایران مطرح کرد. 

«بوریس جانسون» در ابتدا در پاسخ به سوالی درباره سفر اخیرش به ریاض گفت که «این همیشه عالی بوده که به عربستان سعودی سفر کردم و من گفت‌و‌های خیلی خوبی داشتم. روابط ما با عربستان سعودی روابطی تاریخی است و بیش از 100سال روابط داشته‌ایم. این روابط یک مشارکت مبتنی بر رویکرد و موضعی مشترک درباره بسیاری از حوزه‌های جهانی است البته نه درباره همه موضوعات. ر.ابط ما در حوزه اقتصادی و تجاری در 4 سال گذشته بیش از دو برابر رشد داشته است».

وزیر خارجه انگلیس ادامه داد: «ما  در قبال برخی از چالش‌هایی که باید در منطقه با آنها مواجه شویم، رویکرد مشترکی داریم به ویژه درباره نحوه پرداختن به ایجاد اخلال‌های ایران در منطقه. این موضوعی است که مشخص است ما(در سفر من به عربستان سعودی) درباره آن صحبت کردیم. آنچه در یمن در حال اتفاق افتادن است، آنچه در سوریه در حال اتفاق افتادن است، چطور بتوانیم عراق را با ثبات نگه داریم». 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *