جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مخالفت‌ مجدد نمایندگان‌‌ با افزایش‌ قیمت‌ بنزین

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 586732
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اعلام کرد که علیرغم اینکه پیشنهاداتی برای افزایش نرخ حامل های انرژی مطرح شد اما در نهایت پیشنهادات بعد از بررسی رای نیاورد و کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت حامل‌های انرژی موافقت نکرد.
مخالفت‌ مجدد نمایندگان‌‌ با افزایش‌ قیمت‌ بنزین
به گزارش جهان نيوز، علی اصغر یوسف نژاد سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه امروز (دوشنبه) 9 بهمن کمیسیون متبوعش، گفت: در ادامه نشست امروز کمیسیون تصمیماتی برای تامین منابع مالی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش و همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی در نظر گرفته شد. 
 
وی افزود: براساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، 5هزار میلیارد تومان، برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش و همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده شد.
 
«بعد از بررسی ها و اصلاحات انجام شده گزارش کمیسیون تلفیق بودجه امروز به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شد.»
 
یوسف‌نژاد همچنین اعلام کرد: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، علیرغم اینکه پیشنهاداتی برای افزایش نرخ حامل های انرژی مطرح شد اما در نهایت پیشنهادات بعد از بررسی رای نیاورد و کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت حامل های انرژی موافقت نکرد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *