پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

قطار مشهد-تهران پس از ۲۳ ساعت به مقصد رسید

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 586601
قطار مشهد به تهران که ساعت ۱۲ شب گذشته از مشهد به مقصد تهران حرکت کرده، پس از ۲۳ ساعت به تهران رسید.
قطار مشهد-تهران پس از ۲۳ ساعت به مقصد رسید
به گزارش جهان نيوزبه نقل از مهر،  قطار مشهد به تهران که از ساعت ۱۲ شب گذشته از مشهد به سوی تهران حرکت کرده، پس از گذشت ۲۳ ساعت به تهران رسید.
 
بنابر اظهار مسافران این قطار سیستم گرمایشی قطار قطع شده و شرایط سختی در قطار حکمفرما بود.
 
یکی از مسافران به خبرنگار مهر گفت: این قطار بارها در مسیر متوقف شده است و مسافران از تشنگی و گرسنگی در قطار رنج می بردند.
 
نصرالله پژمان فر، نماینده مشهد در مجلس که در این قطار حضور داشت، ضمن عذرخواهی از مسافران قطار گفت: حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد.
 
در حالی که مسافران از توقف های متعدد این قطار در مسیر خبر داده اند، هدایت الله جمالی پور، فرماندار ری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنده چندین تماس در خصوص این قطار داشتم، اما پیگیری های ما توقف چنین قطاری در حوزه ری را نشان نمی دهد.
 
عباسعلی سعیدیان، معاون سیاسی انتظامی فرماندار ورامین نیز در گفتگو با خبرنگار از توقف چنین قطاری در محدوده ورامین اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: تنها یک قطار که از گلستان به سوی تهران در حرکت بود، در ورامین توقف داشت.
 
خبرنگار برای بررسی دقیق تر موضوع با مدیرکل روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی نیز تماس داشت، اما وی پاسخگو نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نماینده های ارزشی مشهد در مجلس هستند که با قطار این مسیر رو میرن