شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

بحران سوخت بیمارستان‌های غزه را تعطیل می‌کند

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۴
کد مطلب: 586586
تا ساعاتی دیگر خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان بیت حانون و بیمارستان کودکان "الدره" به خاطر اتمام سوخت متوقف خواهد شد.
بحران سوخت بیمارستان‌های غزه را تعطیل می‌کند
به گزارش جهان نيوزبه نقل از  تسنیم ، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نسبت به توقف فعالیت و خدمات رسانی برخی بیمارستان های غزه به خاطر بحران سوخت هشدار داد. اشرف قدرت 23 ماه جاری اعلام کرد که جواد عواد وزیر بهداشت دولت وفاق ملی از اختصاص یک میلیون شیکل برای تامین سوخت مورد نیاز مراکز بهداشتی باریکه غزه خبر داد اما این مبلغ تنها سوخت مورد نیاز 10 روز این مراکز را تامین کرد.

از سوی دیگر، فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس بی اعتنایی دولت رامی حمد الله نخست وزیر دولت وفاق ملی به بحران سوخت و دارو در غزه را محکوم کرد و گفت که این مسئله موجب تضعیف و ناامیدی ساکنان این منطقه شده و این باریکه را به سمت نابودی می کشد.

برهوم مسئولیت تمامی پیامدهای این بحران را متوجه دولت وفاق ملی دانست و از تمامی فلسطینیان خواست به مسئولیت های خود در این زمینه عمل کنند.لازم به ذکر است که هزینه هر یک ساعت برقراری جریان برق در مراکز بهداشتی و بیمارستان های نوار غزه برابر با 2000 دلار خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *