کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وصیت‌ شهید: فریب مال دنیا را نخورید

9 بهمن 1396 ساعت 10:43

داوطلبانه به یگان های مدافع حرم در «سوریه» ملحق شد.او به تاریخ 12 بهمن 1394 شمسی، هم زمان با سال‌گشت ورود «حضرت روح الله»، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود.


به گزارش جهان نیوز، شهید «سعید علیزاده برمی» به سال 1368 شمسی در «دامغان» متولد شد. وی پس از پایان تحصیلات متوسطه، جامه ی پاسداری از «نهضت روح الله» را بر تن کرد و در پاییز 1394 شمسی، داوطلبانه به یگان های مدافع حرم در «سوریه» ملحق شد.او به تاریخ 12 بهمن 1394 شمسی، هم زمان با سال‌گشت ورود «حضرت روح الله» به کشور، در نبرد با «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بال در بال ملائک گشود. آنچه در ادامه می خوانید، وصیت نامه این شهید است.
 
عازم سفری هستم به رسم مسلمانی، خیلی وقت بود نفس کشیدن در این هوا برایم سخت شده بود. هوایی پر از ریا، نفاق، دورویی و دروغ که برای کمال و رسیدن به معبود، راهی جز رفتن نیست که اگر بمانی اسیر نفس می‌شوی. خسته شده‌ام از نشستن برجا، وقتی روز به روز خبر شهادت دوستان و هم‌لباس‌هایم به گوشم می‌رسید تا امروز که این مجال فراهم شده است.
 


شهید «سعید علیزاده برمی»

از همه کسانی که در طول این 26 سال برایم زحمت کشیده‌اند از همین جا از همه آنان حلالیت می‌طلبم. از دوست و رفیق و نارفیق و همه افرادی که به گردن آنان حقی دارم. از مادرم می‌خواهم در نبود من بی‌تابی نکند و بداند جان بی‌ارزش من نثار دفاع از حرم خانم حضرت زینب(س) شده است و در برابر خبر شنیدن شهادت من همچون حضرت زینب(س) صبوری کند. کوچک‌تر از آن هستم که کسی را نصیحت کنم اما همه را به صداقت، محبت و پرهیزکاری دعوت می‌کنم و از آنان می‌خواهم فریب مال دنیا را نخورند که این مال، فناپذیر است. امیدوارم حضرت زهرا(س) عنایتی کند تا به هدفی که از ورود به سپاه داشته‌ام که آن هم تنها خواستن شهادت از خداوند بود نایل آیم.

هرچه را خواستم، از فضل تو گیرم آمد مانده بی‌سر شدنم در ره زینب جانت با آرزوی شهادت
سعید علیزاده 1394/7/15 ساعت 15

منبع: کیهان


کد مطلب: 586511

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/586511/وصیت-شهید-فریب-مال-دنیا-نخورید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com