جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

آخرین اخبارتعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۹ دی‌ماه

دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 586491
بر اثر بارش برف و سرمای شدید مدارس برخی شهرهای کشور امروز دوشنبه ۹ دی‌ماه تعطیل اعلام شد.
آخرین اخبارتعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۹ دی‌ماه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، بر اثر بارش شدید برف و کولاک، مدارس تعدادی از شهرهای کشور امروز تعطیل اعلام شد.

مدارس ابتدایی شهرستان راز و جزگلان در نوبت تعطیل است
به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش راز و جرگلان٬ به دلیل برودت هوا و کاهش چشمگیر دما٬  کلیه مدارس پیش دبستانی, استثنایی و ابتدایی شهرستان راز و جرگلان در روز دوشنبه 9 بهمن ماه در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

 از عصر یکشنبه بارش‌های پراکنده سطح خراسان شمالی را دربرگرفته است و بنابر پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی امشب دمای هوا در استان خراسان شمالی 9 درجه‌ کاهش می‌یابد.هم‌چنین گزارش مرکز مدیریت راههای استان نیز حاکی است٬ تمامی محور های استان خراسان‌شمالی ترافیکی روان و از جوی ابری دارند. در محور بجنورد به جنگل گلستان بارش برف و ارتفاعات مه آلود است.در محورهای گرمه به میامی  و راز و جرگلان و جاجرم وزش باد نسبتا شدید و جاجرم به شوقان -  آخر حوضه همراه٬ با کولاک است.

همه مدارس روستایی ایوان‌کی گرمسار امروز تعطیل است
محمدرضا جهان در گفت‌وگو با خبرنگار در سمنان اظهار داشت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و برودت و سرمای شدید هوا، امروز برخی مدارس شهرستان گرمسار تعطیل شد.وی افزود: بر این اساس همه مدارس روستایی ایوان‌کی گرمسار در هر دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه نهم بهمن ماه تعطیل اعلام شده است.مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، علت این مهم را برودت هوا و یخ‌زدگی و لغزندگی معابر اعلام کرد و گفت: اطلاعیه‌های بعدی نیز از سوی آموزش و پرورش درباره دیگر شهرستان‌های استان سمنان در صورت نیاز منتشر می‌شود.

سرما و یخبندان مدارس افتر در سرخه را تعطیل کرد
محمد دستورانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: به علت برودت هوا و همچنین لغزندگی معابر در افتر همه مقاطع تحصیلی تعطیل در روز دوشنبه نهم بهمن ماه  است.مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرخه اضافه کرد: مدارس افتر در سرخه در هر دو نوبت صبح و عصر تعطیل شدند.بارش برف در روزهای اخیر در استان سمنان سبب کاهش محسوس دما در سطح این استان شده است.برودت هوا و یخ‌زدگی معابر سبب تعطیلی برخی مدارس استان سمنان در روز گذشته شد.

برخی مدارس کالپوش میامی تعطیل شد
عباس صائمی در گفت‌وگو با خبرنگار در میامی با اشاره به بارش برف و باران در روزهای اخیر در استان به‌ویژه کالپوش میامی اظهار داشت: امروز دوشنبه نهم بهمن‌ماه به علت سرما و یخ‌زدگی معابر، مدارس بخش کالپوش به‌جز نردین تعطیل است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس در همه مقاطع تحصیلی این مناطق بر اثر سرما خاطرنشان کرد: فردا مدارس کالپوش به‌جز نردین در دو نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام‌ شده است.بارش برف و باران و برودت هوا در روزهای اخیر سبب تعطیلی برخی مدارس استان شد.امروز نهم بهمن‌ماه برخی دیگر مدارس در استان سمنان‌ نیز از سوی اداره کل آموزش‌وپرورش این استان تعطیل اعلام‌ شده است.

مدارس برخی شهرهای استان مازندران روز دوشنبه تعطیل شد
به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مدارس ابتدایی شهرهای ساری، بابل، آمل، میاندرود، بابلسر و قائم‌شهر به دلیل برودت هوا امروز دوشنبه 9 بهمن‌ماه تعطیل است.امروز مدارس شهرهای ساری، قائم‌شهر، بابلسر، فریدونکنار، میاندورود، بهنمیر، آمل، بابل، بابل‌کنار، سوادکوه شمالی در مقطع ابتدایی تعطیل اعلام شده است.

در بندپی شرقی بابل، کلاردشت، سوادکوه، بلده، هزار جریب گلوگاه، مرزن آباد چالوس تمامی مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم امروز دوشنبه مدارس تعطیل شد.همچنین مدارس کجور و لاریجان در مقاطع ابتدایی، لفور سوادکوه شمالی، یانه سر بهشهر، هزار جریب نکا، دوانگه و چهاردانگه ساری، در تمامی مقاطع ابتدایی تا متوسطه امروز دوشنبه تعطیل است.به دلیل برودت هوا و سرمای شدید امروز  تمامی مدارس استثنایی مازندران نیز تعطیل است.

مدارس 3 شهرستان استان خراسان جنوبی تعطیل شد
عباس لامعی در گفت‌وگو با خبرنگار در بیرجند اظهار داشت: تمام دوره‌های تحصیلی شهرستان‌های درمیان، زیرکوه و قاین اعم از پیش‌دبستانی، دبستانی و متوسطه اول و دوم به علت بارش برف، برودت هوا و یخبندان سطح معابر امروز دوشنبه نهم بهمن‌ماه 96 در نوبت صبح تعطیل است.مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی بیان کرد: مدارس شهرستان سربیشه نیز با یک ساعت تاخیر آغاز به‌کار کرده و دایر است.

مدارس چند شهر خراسان‌شمالی به علت بارش برف تعطیل شد
به نقل از آموزش و پرورش خراسان شمالی، با توجه به برودت هوا ولغزندگی سطح معابرمدارس چند شهر استان در روز دوشنبه نهم بهمن‌ماه تعطیل شد. 

بر این اساس در شهرستان گرمه تمامی مدارس ابتدایی وپیش دبستانی  و متوسطه اول  در دهستان گلستان شامل روستاهای رباط قره بیل، آرمادلو، چشمه خان، دشت و بیدک تنها در نوبت صبح تعطیل هستند. در شهرستان فاروج تمامی مدارس ابتدایی وپیش دبستانی در نوبت صبح و عصر تعطیل اعلام شدند.در شهرستان رازوجرگلان نیز تمامی مدارس ابتدایی وپیش دبستانی فقط در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.

آخرین جزئیات تاخیر و تعطیلی مدارس در شهرستان‌های اصفهان اعلام شد
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با بیان اینکه تمام مقاطع تحصیلی شهر اصفهان امروز دایر است، اظهار داشت: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان مهردشت، جلگه، جرقویه اولی و جرقویه سفلی و بن رود به دلیل بارش برف برای امروز دوشنبه تعطیل است.
علیرضا مهدی افزود: مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی روستاهای بخش مرکزی نطنز تعطیل و مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر، در منطقه امامزاده مقطع پیش دبستانی تعطیل و  مقطع ابتدایی با 2 ساعت تاخیر و سایر مقاطع طبق روال عادی دایر است.

وی خاطر نشان کرد: در تیران و کرون پیش دبستانی‌ها تعطیل و فقط در روستاهای تیران مقطع ابتدایی نیز  تعطیل‌اند، تمام مقاطع تحصیلی فولادشهر با 2 ساعت تاخیر و در زرین‌شهر نیز مقطع ابتدایی و پیش دبستانی در نوبت صبح تعطیل بوده، در خوانسار نیز تمام مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر دایر شده است.
در حال تکمیل...
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *