شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱۰

بشار اسد، اسرائیل را تهدید به حمله موشکی کرد

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 586343
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند رئیس‌جمهور سوریه تهدید کرده فرودگاه تل آویو را با موشک اسکاد هدف قرار خواهد داد.
بشار اسد، اسرائیل را تهدید به حمله موشکی کرد
 
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله آروتز شوا و روزنامه معاریو اعلام کردند بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه در پاسخ به حملات ارتش رژیم صهیونیستی به داخل خاک سوریه تهدید کرده است فرودگاه بن گوریون تل آویو را موشک باران خواهد کرد.
 
این رسانه‌ها اعلام کردند رئیس جمهور سوریه با ارسال پیامی تهدید آمیز از طریق ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تهدید کرده است در صورتی که کشورش بار دیگر از سوی رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گیرد، فرودگاه بن گوریون تل آویو را با موشک‌های اسکاد هدف حمله قرار خواهد داد.
 
از سوی دیگر، در نخستین واکنش‌ها به اظهارات بشار اسد یک مسئول نظامی ارتش اسرائیل گفته است موشک باران فرودگاه بن گوریون به منزله اعلان جنگ به اسرائیل است.
 
گفتنی است حدود سه هفته پیش، ارتش سوریه اعلام کرد اسرائیل سلسله حملاتی را به پایگاه نظامی اسد در شرق سلسله جبال قلمون، واقع در شمال دمشق به انجام رسانده است.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آها اینه ! ای والله !!
بزن ما هم پشت سرتیم بزن مرد
Iran, Islamic Republic of
بشار بزن پدرشون رو دربیار . بزن که به شدت به رفتن و نابود کردن صهیونیسم علاقه مندیم. بزن با همه وجود آماده حرکتیم.
ناشناس
Europe
بزن بزن راه ننداز ....
Iran, Islamic Republic of
تازه اولشه ، ببین چه بزن بزنی راه بیافته. ...
Iran, Islamic Republic of
ناراحت شدی؟!!
کدام طرفی هستی؟
Iran, Islamic Republic of
بزن بشار تا آخرش هستیم
خیلی وقته منتظر هستیم
علی
Iran, Islamic Republic of
اخه بشار اسد اگر جرات چنین کارهایی را داشت که تا حالا اینکار را کرده بود. اون موقع که اسراییل اومد و تاسیسات هسته ای سوریه را بی سر و صدا نابود کرد و رفت، بشار اسد از شرمندگی حتی صداش را در نیاورد. اون موقع سوریه هنوز بهم نریخته بود. بشار اسد اگر ادم بود کشورش به تلی از خاک تبدیل نمیکرد. تو رو بخدا نیایید در جواب بگید امریکا و غربیها و عربستان و اسراییل و ترکیه باعث شدند. پس وظیفه یک حکومت و ساستمداران چیه. اونها باید جلو هر گونه تجاوزبه مملکتشون را بگیرند. بشار اسد تنها کاری که نکرده همینه. با بی لیاقتیش کاری کرده پای همه دنیا به کشورش بازشد. کشورش نابود شد. مردمش کشته و اواره شدند. الان دقیقا دوباره برا چی مونده و بر چه چیزی حکومت کند. نشان داده لیاقت هیچ چیز را ندارد. یک غلام حلقه به گوش است که الان تا خرخره زیر دین روسیه رفته. از قبل هم که وابسته به ایران بود. حالا میخواد با جیب خالی پز بده که اگر یکبار دیگه اسراییل فلان کار را کرد ما با موشک میزنیمش. تو فقط زورت به داخل سوریه رسیده. این را در چند سال ثابت کردی. جرات نداری جواب اسراییل را بدی. فقط حرف و شعااار تو خالی.
Iran, Islamic Republic of
اگر هر کشور دیگری هم باشد با این سیاست ها و فتنه های بزرگ سیاسی و نظامی که آمریکا و اعوان و انصارش راه میاندازند به همین روز در میاد. باز هم بشار اسد مرد میدان بود و مثل عربهای دیگه سوار هواپیمای شخصی نشد و فرار کنه. باز هم دمش گرم.
خاورمیانه و به خصوص کشورهای عربی به شدت مستعد جنگ و فتنه هستند. فقط جمهوری اسلامی ایران است که در این گردبادها و حوادث محکم و استوار ایستاده است
سوریه هم اگر به این روز افتاد هر کشور دیگری هم بود همین میشد و با خاک یکسان میشد . اگر کشور ما بود میتوانستی ادعا کنی که شماها که این همه مدعی بودید آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند چرا اینجوری شد؟!!!
اگر هم توهم داعش و جنگ رسمی برای ایران دارند بگویند سربازانشان با تابوت ها و کفن هایشان بیایند لازمشان حتما میشود.
از دریای خون باید بگذرند تا از مرزهای ما بگذرند.
علی
Iran, Islamic Republic of
عجب!!! به فرموده شما "باز هم بشار اسد مرد میدان بود و مثل عربهای دیگه سوار هواپیمای شخصی نشد و فرار کنه. باز هم دمش گرم."...
جنگ داخلی و تروریسم مذهبی بدترین صدماتو به یک کشور وارد میکنه اون زمان سوریه بیشتر مشکل داخلی داشت تا بخواد با اسراییل کل کل کنه ولی حالا یکم وضعیت فرق کرده.