سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۳

درخواست از ارتش سوریه برای مداخله در عفرین

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۰
کد مطلب: 586334
مسئولان سیاسی و نظامی نیرو‌های کُردی از ارتش سوریه خواستند که به منظور رویارویی با عملیات ترکیه در شمال سوریه وارد عمل شود.
درخواست از ارتش سوریه برای مداخله در عفرین
به گزارش جهان نيوز، کرد‌های سوریه از ارتش سوریه خواستند که به منظور مقابله با عملیات نظامی ارتش ترکیه و در حمایت از کرد‌ها که بخشی از بافت جمعیتی سوریه را تشکیل می‌دهند، در عفرین وارد عمل شوند.
 
به گزارش النشره، مسئولان سیاسی و نظامی نیرو‌های کُردی از ارتش سوریه خواستند که به منظور رویارویی با عملیات ترکیه در شمال سوریه وارد عمل شود.
 
بر اساس این گزارش؛ در بیانیه نیرو‌های حمایت کُردی از نیرو‌های دولت سوریه خواسته شده است که به منظور حمایت از عفرین و کرد‌ها که بخشی از بافت جمعیتی سوریه را تشکیل می‌دهند وارد عمل شوند.
 
کرد‌ها اعلام کرده اند که در کنار نیرو‌های ارتش سوریه به منظور مقابله با نیرو‌های ترکیه خواهند جنگید.
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هادی رمزی
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنید الان دیر شده! قبل از حمله ترکیه ارتش سوریه اعلام آمادگی برای تحویل مناطق کردنشین را کرده بود؛ ولی شما هم مثل بارزانی ها .....
هومن
Iran, Islamic Republic of
اگه من جای اسد بودم الان قبول نمی کردم
کردهای عراق وقت حمله ی داعش از ما کمک خواستن وقتی بلافاصله کمکشون کردیم اعلام استقلال کردن!
آدمیزاد
Colombia
دولت سوریه حق دارد از شهروندانش در برابر تهاجم بیگانه دفاع کند ، اما شهروندان کشور باید تنها یک هویت ملی داشته باشند و نباید هویت های جداگانه قومی و مذهبی موازی را مایه تضادهای درونی کنند (از جمله کشور خودمان )