جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

خودداری نمایندگان کرمان از همراهی با روحانی

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۶
کد مطلب: 586331
نمایندگان استان کرمان: رئیس‌جمهور را در سفر به کرمان همراهی نمی‌کنیم
خودداری نمایندگان کرمان از همراهی با روحانی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، نمایندگان استان کرمان بنا بر دلایلی حسن روحانی را در سفر استانی او به کرمان همراهی نمی‌کنند.
 
سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان از عدم همراهی حسن روحانی از سوی خود و سایر نمایندگان استان کرمان در سفر رئیس جمهور خبر داد.
 
یحیی کمالی‌پور سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان، به برگزاری نشست مجمع نمایندگان این استان در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه) پارلمان خبر داد.
 
وی در بیان جزئیات نشست مجمع نمایندگان استان کرمان، گفت: در این جلسه و با نظر اعضای مجمع مقرر شد که به دلیل عملکرد دولت،‌ عدم همکاری دولت با نمایندگان برای رفع مشکلات مردم و همچنین عدم مشورت با نمایندگان مجلس در تصمیمات استانی، نمایندگان مجلس، رئیس جمهور را در سفر استانی به کرمان همراهی نخواهند کرد.
 
کمالی‌پور با تاکید بر اینکه مردم مشکلات جدی معیشتی دارند، گفت: نمایندگان مجلس به دنبال رفع این مشکلات هستند و از دولت انتظار دارند به نمایندگان در این زمینه کمک کند تا شاهد رفع مشکلات مردم باشیم.

گفتنی است سفر امروز حسن روحانی به استان کرمان به دلیل شرایط نامساعد جوی لغو و به تعویق افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلیلی نداره این آقایون باصطلاح مدافع حقوق مردم دنبال رئس جمهور راه بیفتند و این ور و اونور برند