چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
امیر مولایی:

پایان کار بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 586261
جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: با توجه به اینکه تمام بیمارستان‌ها و داروخانه‌های سرپل‌ذهاب فعال شده‌اند و به بیماران و نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند، بیمارستان صحرایی ارتش فعالیت ۸۰ روزه‌اش در سرپل‌ذهاب را به پایان رساند.
پایان کار بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب
به گزارش جهان نيوز، امیر «جواد مولایی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به پایان کار بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در سرپل‌ذهاب، اظهار کرد: با توجه به اینکه تمام بیمارستان‌ها و داروخانه‌های سرپل‌ذهاب فعال شده اند و به بیماران و نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند، بیمارستان صحرایی ارتش فعالیت ۸۰ روزه‌اش در سرپل‌ذهاب را به پایان رساند.

وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل‌ذهاب، منشا خدمات فراوان و ارزنده‌ای به زلزله‌زدگان غرب کشور بود، عنوان کرد: بیمارستان صحرایی نزاجا در سرپل‌ذهاب که چندین هزار نفر مراجعه کننده در طول این مدت داشت، در روز‌های اول پس از وقوع زلزله، به صورت روزانه گا‌ها به ۵۰۰ تا ۶۰۰ بیمار خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌داد.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش در ادامه با بیان اینکه نیرو‌های حمل‌ونقل ارتش کماکان در سرپل‌ذهاب مستقر هستند و کمک‌های خیرین را میان مردم توزیع می‌کنند، گفت:  به عنوان نمونه در روز جمعه (۶ بهمن)، یک کامیون پوشاک شامل کلاه، کاپشن و لباس گرم که خیّرین آن‌ها را تامین کرده بودند، توسط نیرو‌های ارتش میان زلزله‌زدگان توزیع شد.

امیر مولایی در پایان با بیان اینکه ارتش تمامی کانکس‌های ساخته‌شده خود را به بنیاد مسکن تحویل داده است، گفت: کماکان ۱۳۰ کانکس حمام متعلق به ارتش، در ۱۲ نقطه از شهر سرپل‌ذهاب در اختیار مردم زلزله‌زده قرار دارد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *