جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۴۲
مشکلات مردم اولویت چندم مسئولان است؟

جهانگیری: نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد!

باید با یکدیگر گفت‌وگو کنیم
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 586193
نمی‌توان هیچ کس و جریانی را که با نظام بوده‌اند حصر کرد گفت: دوران حصر سپری شده و باید با یکدیگر گفت‌وگو کنیم.
جهانگیری: نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد!
گروه سیاست جهان نيوز: اسحاق جهانگیری در جلسه شورای عالی اداری استان فارس جشن پیروزی انقلاب را فرصتی برای یادآوری اهداف انقلاب، نقش امام راحل و حرکت مردم دانست و گفت: ملت ایران کار بزرگی انجام داده است، انقلاب ما در یکصد سال اخیر جزو مهمترین حوادث سیاسی دنیا بود و نباید آن ایام و آرمان ها فراموش شود.

وی با بیان این‌که «در سال‌های گذشته انواع دسیسه ها و توطئه ها برای براندازی انقلاب از سوی قدرت های بزرگ بکار گرفته شد» اظهار کرد: ملت ما در این ۳۹ سال ایستادگی کردند و پای نظام و انقلاب خود با وجود همه ضعف ها و قوت ها ایستادند.

جهانگیری با بیان این‌که «ما مدیران در پیشگاه خداوند و ملت باید بخاطر عملکردمان پاسخگو باشیم» گفت: اگر کوتاهی و قصور و غفلت مدیران باعث رنجش مردم شده است باید طلب بخشش کنیم. ما باید بدانیم بعد ازانتخابات باید برای خدمت کردن به مردم از یکدیگر سبقت بگیریم.

معاون اول رییس‌جمهور نقد و اعتراض را ثمره دموکراسی و مردم سالاری دانست و گفت: آن‌چه باید نگران بود این است که بجای نقد و انتقاد نفرت و خشونت در جامعه زیاد شود، زیرا این امر آینده کشور را به مخاطره می اندازد.

معاون اول رییس جمهور افزود: نفرت و خشونت وقتی ایجاد می شود که کشور نسبت به آینده خود بیم داشته باشد، اگرچه چالش های بسیاری از کم آبی، اشتغال، ریزگردها، آلودگی هوا تا مسائل مرتبط با صندوق های بازنشستگی وجود دارد اما ما می توانیم این مسائل را با کمک یکدیگر حل کنیم.

وی با اشاره به این‌که «هرکشور و انقلابی به دنبال رفاه و زندگی شرافتمندانه برای ملت خود است و جمهوری اسلامی نیز این اهداف را برای خود در نظر گرفته است» گفت: ما باید از اینکه رفاه مردم کاسته شده و زندگی شان دچار کاستی است ناخرسند باشیم و از این مسئله رنج می بریم.

وی با تحلیل شرایط منطقه و مواضع غیر معتدلانه رییس جمهور آمریکا از هدف گذاری صهیونیست ها برای ضربه زدن به کشور خبر داد و گفت: با اطمینان و براساس تجربیات و مطالعات به ملت ایران عرض می کنم توان ایران برای عبور از چالش ها بیشتر از موانع است.

معاون اول رییس‌جمهور افزود: ایران ظرفیت و پتانسیلی دارد که ملت ایران باید به آن اطمینان کنند که قادر است در این منطقه بحرانی سربلند از مسائل خارج شود بطوری که حتی آمریکایی ها با این حجم از خصومت می دانند که برای حل بحران منطقه باید با ایران گفت‌وگو کنند.

وی تاکید کرد: در این شرایط هر کس مردم را نسبت به آینده کشور ناامید کند گناه نابخشودنی کرده و باید طلب مغفرت کند.

وی با بیان این‌که «مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور ریشه در موضوع سیاست دارد» تصریح کرد: ما باید با هم برادر باشیم، اصلاح طللب، اصولگرا و اعتدالی همه باید برای ارتقای ایران عزیز تلاش کنیم . کدام کشور در منطقه رهبری مثل رهبری ما دارد که در سالهای انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن کارنامه ای به این درخشانی داشته است.

معاون اول رییس جمهور اظهار داشت: نمی‌توان هیچ کس و جریانی را که با نظام بوده‌اند حصر کرد گفت: دوران حصر سپری شده و باید با یکدیگر گفت‌وگو کنیم، گفتگو بین جریان‌های سیاسی و گفت‌وگوی ملی بین اقوام.

وی ادامه داد: اقتصاد کشور امسال ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده که اندازه توان و ظرفیت آن است اما بیکاری تجمیع شده از سالهای قبل نیاز به تلاش بیشتری دارد. متاسفانه عده ای درباره دورانی که با وجود میلیاردها دلار پول نفت آمار اشتغال ثابت ماند سکوت کردند اما معترض جدی دولت در این دوره هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موجک
Iran, Islamic Republic of
پس هدف اغتشاشات رو لو دادید آقای معاون. همه این کارها برای امتیازگیری بود. از خدا نمی ترسید. از خون شهدا شرم نمی کنید ؟ همین دیروز سه نفر از افراد سپاه در در گیری با داعش به شهادت رسیدند. مومنین به انقلاب اسلامی هم خدایی دارند.
Iran, Islamic Republic of
هدف اغتشاشگران نابودی دولت بود که بحمدالله خودشان نابود شدند
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم پس چرا دولت زانوی غم بغل گرفت وقتی اتیش فتنه به یه هفته هم نکشید؟!
Iran, Islamic Republic of
برادرا باید تا چهار سال زانوی غم بغل کنید و زار بزنید
Iran, Islamic Republic of
آفرین سوال خوبی پرسیدی
United States
اقلیت حق تصمیم گیری برا اکثریتو نداره
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
این حرفتو قبول دارم!
ولی برادر آمریکایی لطفا به من بگو آیا اکثریتی که با "تخلفات چشمگیر" و مهندسی تعرفه و رای و هزار سوء استفاده از قدرت و دروغگویی به ملت چنین جایگاهی برای خود قائلند میتوانند وقتی خودشان اقلیت محض هستند با فتنه گری و اغتشاش مملکت را به آتش بکشند و اکثریتی که مومن به کشور و انقلابشان هستند را تنها به خاطر حفظ کشور به سکوت وادارند و از حق خود محروم کنند؟؟!؟
آری ما با جماعتی طرفیم که نقطه ضعفمان را به خوبی شناخته اند. میدانند ما بخاطر مصالح بالاتر از حق خود میگذریم و حتی وقتی به میزان دو برابر اقلیت خود روشنفکر خوان رای میاورند باز هم مجرمان و جانیان و باغیان آن فتنه را با بی شرمی مطرح میکنند و از این حیث مانند کدخدایشان هستند که از بی شرمانه ترین جنایتهایشان با پررویی دفاع میکنند و ژست حقوق بشری هم میگیرند!
ما امیدواریم که در آینده ای نه چندان دور، ریشه ظلم و جنایت مدرن را بکنیم و ظالمان را در مقابل دیدگاه عدالت جویان مجازات کنیم که آنروز دیر نخواهد بود...
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است
دغدغه مردم شب عید؛ دغدغه اسحاق شب عید
Germany
از اسحاق جهانگیری سئوال کنید
مردم زلزله زده در سرمای زمستان در چه وضعیتی هستند؟
گران شدن اجناس و کالاهای اساسی اون هم شب عید؟
وضعیت باغداران و کشاورزان در آستانه شب عید و خرید محصولاتشان؟
بی کیفیتی خودروهای داخلی؟
گرانی دارو و برنامه های دولت برای حمایت از درمان مردم؟
و....
هیچ جوابی نداره بده ............. اما ازش درباره حصر بپرس به مدت یک قرن یک سره برات حرف می زنه! مدیر سیاسی باز و بی کفایت به امثال ایشون می گویند. خدایا به حق آه محرومین نجیب این جامعه و به حق خون شهدای عزیزمان الساعه ریشه هرچی مدیر بی کفایت و سیاسی باز و بی تخصص و دروغگو و اشرافی گرا (با منزل ده ها میلیاردی ) بکَن و خودت با بدترین شکل نزد همگان رسوایشان کن.
مدیریت اشرافی
Germany
اگر ریاست جمهوری و معاون اولی و .... به این هست که جلسه پشت جلسه ، گعده سیاسی پشت گعده، همایش الکی پشت همایش و.... داشته باشیم من صدتا بهتر از جهانگیری و روحانی سراغ دارم که سرشان درد می کنه برای وقت حروم کردن و دنبال سیاسی بازی رفتن
یک شب شده جهانگیری با مردم کرمانشاه در سرمـــــــــای زمستان در چادر یا کانکس همراه باشه؟
یک روز شده بره سر به اون کشـــــــــــاورز و باغدار مظلوم شمالی یا اذربایجانی بزنه ببینه دردش چیه؟
یک روز شده بره با صمیمت تمام با معدنـــــــچیان مظلوم هم سفره بشه ببینه مشکلاتشون چیه؟
یک روز شده به طور ناشناس و بدون اسکورت سری به بیمارستان های دولتی بزنه ببینه درد مردم از گـــــــــــــرانی درمان و دارو چیه؟
یک روز شده ناشناس بره زابل، زاهدان ،جنوب کرمان، بیرجند و ... ببینه دامــــــــــــدار و کشــــــــــــــاورز چه کمبودهائی دارند، وضعیت بهداشت اونجا چگونه است و...؟
آیا جهانگیری مستاجر است؟ آیا جوان بیکار در منزل دارد؟ آیا مشکل معیشت دارد؟ آیا در تهیه مایحتاجش مانده؟
امثال جهانگیری از مدیریت فقــــــــــــط اسکورت و اتاق شیک و سخنرانی را بلدند اما دریغ از ذره ای عمـــــــــل
Germany
به جهانگیری و امثالهم بگوئید به عنوان یک فرد از این جامعه در قیامت جلوی ایشان را خواهم گرفت چرا که فرصت طلائی خدمت به مردم عزیز و نجیب ایران و تلاش برای حل مشکلات آنها مانند گرانی و اشتغال و مبارزه با قاچاق و حل مشکل درمان و مستاجری و .... صرف موضوعات بیهوده و دسته صدم مانند حصر و کنسرت و فضاسازی بودجه ای و... می کنند.
ان شالله قیامت همدیگر را می بینیم اگر اعتقادی به دادگاه عدل الهی باشه
Germany
اسحاق که دغدغه نداره. اون با... تمام در مسند معاون اول ریاست جمهوری و به قول خودش ش فرماندهی اقتصاد مقاومتی نشسته و یا درباره حصر حرف می زنه با درباره دولت قبل. دلار شده 4800 اما مهم حصر است.
برای امثال اسحاق شب عید و صبح عید نداره. برای این طبقه از ما بهترون همیشه روز عید است.
Iran, Islamic Republic of
میزان رای ملت است اقلیت حق تعیین تکلیف برا اکثریتو نداره
Iran, Islamic Republic of
سوزنت گیرکرده ؟ دیدم چند جا این جمله را نوشتی .خوبه که نتایج انتخابات چیزی در حدود 50 - 50 بود یعنی یکی از ضعیف ترین و شکننده ترین آراء انتخابات ریاست جمهوری . دوم اینکه بحث اقلیت و اقلیت اصلا مطرح نیست . اکثریت اگر تصمیم نادرست بگیرد غلط کرده است چه رسد به اینکه این اقلیت کمی کمتر از 50 درصد باشد که در انگیزه همان 50 درصدی هم که به اینها رای دادند بحث و تحلیل زیاد است واینها یکدست نیستند .
Iran, Islamic Republic of
اخه بايد براتون چندين و چند بار تكرار بشه تا فراموش نكنين نظر اكثريت مهمه نه اقليت
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
25 میلیون در برابر 13 میلیون سال 88 را چی میگی!؟
هر وقت رای نیاورید مملکتو به آتش میکشید و هروقت هم با وجود تخلفات گسترده و استفاده از همه ی توان وزارتی و دولتی با اندک اختلافی پیروز میشوید مانند مشرکان در جنگ احد مشغول رجز خوانی میشید!
صبر کنید که ان شاء الله با آگاهی روز افزون مردم، ریشه ی دروغ و خیانت خواهد خشکید و شما ها(منظور سران آگاه و خائن این جریان است نه افراد بی خبر..) مجبور خواهید شد تنها با نفاق و دورویی در جامعه خودتان را مطرح کنید نه با جارزنی و ...
M.sh
Iran, Islamic Republic of
امام حسین علیه السلام ویارانش هم در روزعاشورا اقلیت ظاهری بودند در برابر اکثریت! املا در باطن ان اقلیت ابدی شدندو ان اکثریت به فنا ودرک ودصل شدند! پس حق بودن به اقلیت و اکثریت نیست!
Iran, Islamic Republic of
سال 88 خوابت برده بود یا نمی صرفید از این چیزها بگویید.
Iran, Islamic Republic of
تا ابد الدهر ميزان راي ملت است
Iran, Islamic Republic of
الی الابد میزان رای ملت ست
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری ! بس است دیگر ! نکنه این برف هم تقصیر احمدی نژاد است ؟! مردم در آمدهای زمان احمدی نژاد را دیدند که چگونه خرج شد ! خوب یا بد برای مردم خرج شد نه برای ذخایر نظام (!) ... همان خانه هایی که شما ان را قوطی می نامید کار دولت خدمتگزار او است ... شما بعد از 6 سال هنوز نتوانسته اید واحد های باقیمانده آن ها را تکمیل کنید ! راستی ! از مسکن اجتماعی چه خبر ؟! 6 سال است وزیرتان برنامه مسکن اجتماعی دارد ! گزارش دهید با پول مردم چند واحد خانه برایشان ساخته اید؟! 100 میلیارد دلار درآمد روزانه برجام را چه کردید ؟!

حالم به هم میخورد از کسانی که وقتی در قدرت هستند کوچکترین انتقادی را به بهانه ناامید کردن برنمی تابند اما در سالهای نه چندان دور دولت مخالفشان را با انواع و اقسام دروغها میکوبیدند ! کسانی که وقتی با نه بزرگ مردم در انتخابات روبرو شدند با دروغ تقلب مردم را به خیابان خواندند و ماهها کشور را درگیر اشوب کردند و باعث شدند مذاکرات هسته ای شکست بخورد و تحریم های شدید علیه کشور تصویب شود ... بعد آمدند و در انتخابات با 0.7 درصد اختلاف رای اورده و گفتند این انتخایات دموکراتیک ترین انتخابات است و هیچ خدشه ای به ان وارد نیست !!! قدرت را در دست گرفتند اما به جای خدمت مدام از دولت قبل گفتند ... از رفع حصر هم پیالگان دیکتاتورطلبشان گفتند که میخواستند با دروغ تقلب دیکتاتوری را به کشور برگردانده و رای مردم را وتو کنند ...
پ . س . ت . !!!
Iran, Islamic Republic of
در انقلاب اسلامی برای آنانکه صادقانه نه منافقانه ! خود را طرفدار انقلاب و نظام بدانند دو الگو برجسته تر وجود دارد . امام و رهبری
حال مسولین این انقلاب در گفتار وکردار یا زندگی شخصی نگاه کنند چقدر شبیه دو الگو هستند. چقدر با این دو الگو فاصله نه . بلکه تضاد از نگرش تا زندگی دارند .!!!
چرا بنام انقلاب مدیر باشند و همچون مدیران گذشته نگاه به غرب ! کنند . با رای مردم مدیر شوند ولی برای حزب و اهل خانه و فامیل کار کنند !!
بیت المال رای دهندگان و مردم گویی دکان شخصی است ! در حالی که مردم درتنگنا زندگی قرار داشته باشند !
جهان نیوز . انسان وقتی پست می شود که وعده بدهد وعمل نکند . و خود را بالاتر از مردم بداند .
Iran, Islamic Republic of
از خون شهدا ؟ ایشون خودشون 2 برادرشون شهید هستند . چرا باید همه چی را به خون شهدا رط بدید ؟ همین ادمی که بالا 100 میلیارد از پول وزارت نفت را برد هم از خانواده شهدا هستند . لطفا اینقدر از نام شهدا استفاده نکینید . اونها برای وطنشون و دفاع از خام وطنشون رفتند
Sweden
دو تا برادرشون شهید شدند که ایشون و دیگر برادرشون تریلیاردر بشوند؟ سوال اساسی اینجاست که چطور برادران جهانگیری این همه سرمایه بدست اورده اند مادامی که وضعیت اکثریت مردم ایران روزبروز از لحاظ اقتصادی ضعیفتر شده است؟
United States
میزان رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
میزان ، رای ملت خدا جو است نه ملت بی دین نه ملت هوس پرست
Iran, Islamic Republic of
دقیقا باید از خون برادر شهید خودشون خجالت بکشن ، لااقل
Iran, Islamic Republic of
نوبت حصر گذشته ولی نوبت رسیدگی به اموال مردم که در جیب برادرتان و ... هست سپری نشده و نخواهد شد.
Romania
خدایا این دولت عمرش هرچه زودتر تموم بشه

داریم دق می کنیم به خدا
Iran, Islamic Republic of
دولت سخنوران و بی حرکت یاد زنبور بی عسل می افتم با این دولت
Iran, Islamic Republic of
اقلیت هیچ گاه حق تصمیم گیری برای اکثریت را ندارد
ریزبین
Germany
هالو گلابی ! اکه اقلیت هیچگاه برای اکثریت حق تصمیم گیری نداره بفرما چرا چهارتا ادم مفتخورو بی خاصیت و دزدو خائن به اسلام ومملکتو همون اکثریتی که درمنتها درجه ی انسانیت و بردباری و مظلومی و دردمندی و پایمردی هستند دست خیانت و چپاول و غارتگری و تجاوز به حقوق حقه ی ملت شهید داده و شهید پرورو ازجان گذشته درطول همه ادوار تاریخ اسلام میزنند و از رواج فسق و فجورو بی ناموسی و اسلام ستیزی و نابودی ارمانهای اسلامی و انسانی میزنند و با کمال بیشرمی و بی وجدانی و نامردی و نامردمی تصمیم برا اکثریت میگیرند... مخلص نظرتم هستم .
Iran, Islamic Republic of
...جان هیچ اقلیتی در مقابل اکثریت دوام نخواهد داشت اگر چه چند صباحی با مردم فریبی بتواند دوام بیاورد ولی در نهایت نابود خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
سعی کن به خودت مسلط باشی تا چهار سال دیگه باید تو حالت دق کردن تحمل کنی میدونم خیلی سختته ولی چاره ای نداری چون نظر اکثریت مهمه نه اقلیت
Iran, Islamic Republic of
نظر اکثریت یا نتیجه مهندسی مهندس اعظم رحمانی فضلی ؟!
Iran, Islamic Republic of
اقلیت چاره ای جز تحمل ندارد و باید حد اقل چهار سال صبر کند
Iran, Islamic Republic of
اکثریت . میگی کار اقای فضلی بوده یک رفراندوم برگزار کن ببین شما ها 20 % طرفدار دارید . یک رفراندوم ازاد بزار ببین اون 15 میلیونی هم که رای ندادند اصولگرا هستند .
Iran, Islamic Republic of
و یه مشت لجباز بی منطق که نگذارند رئیسی رای بیاره وبعد از کنار کشیدن قالیباف به روحانی رای دادند.خلایق هر چی لایق .
Iran, Islamic Republic of
نتیجه مهندسی رحمانی فضلی ! عیناً مثل برنامه ریزی مهندسان متقلب علم و صنعت در سال ۸۸ !
Romania
پس قبول داری در جمهوری اسلامی می توان با مهندسی معکوس وزارت کشور در انتخابات تقلب کرد. در ۸۸ چطور؟ آیا مهندسی معکوس توسط وزیر کشور وقت اتفاق افتاد یا نه؟
United States
بالاخره تقلب تو این مملکت امکان داره یا نه؟
مرتصی
Iran, Islamic Republic of
پس چرا سال ۸۸ که احمدی نژاد رای آورد به رای اکثریت احترام نگذاستید؟
Iran, Islamic Republic of
میزلن رای ملت است
Iran, Islamic Republic of
رای همه ملت یا رای ملت منهای 5میلیون تعرفه غیرماخوذه اعلام شده+4میلیون نفری که ازشون رای نگرفتید؟!
Iran, Islamic Republic of
و چند میلیون رایی مه باطل اعلام کردند
Iran, Islamic Republic of
از چی دق میکنی ، از دولتی که با بیش از 24 میلیون رای مستقیم مردم روی کار آمده ، مطمئن باش مردم حالا حالاها با تفکر شماها آشتی نمیکنند وآنوقت است که دق کش شوید.
حامد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما برو با آمریکا و ترامپ آشتی کن. با عربستان. راستی مگه قرار نبود با جهان آشتی کنید؟! با همین ها مردم رو فریب دادید. مردم عهد اخوت نبسته اند. در بعدی دور شما نیست چون حنای شما دیگه رنگی نداره
Iran, Islamic Republic of
مگر میزارید ؟ مگر شما میزارید این کشور روی ارامش بگیره ؟ همچین رفتید به سمت روسیه غش کردید که نگو . شدید بله قربان گوی روسیه !!!!!!!
حامد
Iran, Islamic Republic of
کسی اینجا بله قربان گوی روسیه نیست. ما با هر کشوری بتونیم روابط داشته باشیم خواهیم داشت. فرقی نداره روسیه باشه یا ژاپن یا آلمان. ما چکاره هستیم! ما نه رئیس جمهور هستیم، نه معاون رئیس جمهور، نه رئیس دفتر. نه وزیر هستیم. نه معاون وزیر. نه مدیر کل هستیم. نه مدیر میانی هستیم. نه استاندارد و فرماندار هستیم. نه نماینده هستیم. نه شورای شهر هستیم. نه بخشدار. ما اینا نیستیم که بریم با کسی روابط داشته باشیم. روابط با سوریه رو هم روحانی دارد
حامد
Iran, Islamic Republic of
حصر چیز بدی نیست جهانگیری. اگر حصری نبود انتخاباتی نبود که شما معاون اول بشی و حسن روحانی رئیس جمهور.
Iran, Islamic Republic of
حامد جان پس لطف کنید این سلاح برنده حصر را از رقیب بگیرید چرا با دستای خودتون باعث باخت خودتون میشین
United States
راست میگه حامد آقا آدم که با دستای خودش خودشو به کشتن نمیده
حامد
Iran, Islamic Republic of
شما منظورم من رو باید خوب می فهمیدید. جهانگیری از حصر ناراحت نیست. چون حصر باعث شده اون معاون اول بشه. و الا کاره ای نبود الان. اینا ریاکاری اوناست. اگر دنبال رفع واقعی حصر بودند روحانی رئیس شورای عالی امنیت ملی است . شمخانی نیز از یاران اوست که دبیر این شوراست. روحانی و جهانگیری مشکلی با حصر ندارند فقط با این حرف ها مصرف درون جناحی براشون داره که عصبانیت اصلاح طلبان رو کم کنند و بندازند گردن دیگران
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد هم دق می کردی یا اون موقع داشتی خوشحالی می کردی ؟
جواد
کماکان در دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم در بر یک پاشنه می چرخد و هنوز هم احمدی نژاد رئیس جمهور است.
Iran, Islamic Republic of
اظهارات جنجالی ایشون ناشی از به بن بست رسیدن ایشون و تفکر اصلاحات آمریکایی در نتیجه اعتراض مردمی است. در گذشته هم موارد مشابه زیاد داشتیم، به طور مثال در سال 75 وقتی مرحوم رفسنجانی با اعتراضات شدید مردم نسبت به تورم 50 درصدی مواجه شد در یک شو آف، طرح اتصال خزر به خلیج و اتوبان تهران شمال رو مطرح کرد...الان بعد بیست سال، شما میتونین راجع به ماهیت این طرح ها قضاوت کنین...
Iran, Islamic Republic of
برادرا انتخاباتو باختین و تموم شد و باید تسلیم رای اکثریت بشین
Iran, Islamic Republic of
قبوله بابا اصلاحاتی ها امریکائی ! اصول گراها تو بغل پوتین چیکار میکنند ؟!!
جهان مدیونی سانسور کنی، وقت گذاشتم !
Iran, Islamic Republic of
خوبه خوشحالیم که اینقدر طشت رسوایی بی تدبیری پر سر و صدا از بام افتاده
که
مجبورید هر روز حاشیه سازی کنید
بسوزونید
این به اصطلاح برگ های برنده رو بسوزونید
توقعا طَبَق طَبَق
Iran, Islamic Republic of
محصورین و حامینشون از خدا هم بخوان که نظام با رافت خودش بعد از 20 ماه مدارا با اونا به حصرشون اکتفا کرد والا الآن می بایست جاشون قطعه .... می بود
Iran, Islamic Republic of
بازم توهم زدی برادر
Iran, Islamic Republic of
توهم رو کسانی زدند که گفتن برجام اوردیم براتون! تحریمها رو بردیم براتون ! حالا هم راست راست راه میرن ومیگن ! بانکهای بزرگ بین المللی باهامون کار نمیکنند؟!
Iran, Islamic Republic of
کدوم حصر برادر من...
دارن عشق دنیا رو میکنن... هرجاهم میخوان میرن...
آره اتفاقا دوران حصر سپری شده و دوران محاکمه سر رسیده...!
حسین
Netherlands
تازه نظام از اینها بزرکتر را به زباله دان تاریخ اندخت که یکیشان هنوز در فرانسه....
اما باید قبول کرد که آن نظام هم با این نظام فرق داشت. مثلا همین آقا و اظهار نظرش را تحلیل کنید :جهانگیری: نمی‌توان کسانی را که با نظام بوده‌اند، حصر کرد!"
Iran, Islamic Republic of
برادر حسین کارتون تموم شد و نظر مردم تو انتخاباتهای اخیر نشون دهنده افکارشونه و شما هم چاره ای جز صبر ندارید شاید فرجی بشه براتون
Iran, Islamic Republic of
بارها و بارها و بارها انتخاباتو خواهید باخت
سرور
Iran, Islamic Republic of
کاش ...جهانگیری توضیح کوتاهی هم در مورد گران کردن دلار توسط دولت تا مرز 4700 تومان برای تامین کسری بودجه و همچنین انحراف 80 درصدی بودجه سال 96 می داد.
Iran, Islamic Republic of
روحانی 92:دلار بالای 1500مربوط به سوءمدیریت است ،نه تحریمها!
ساحر
Iran, Islamic Republic of
روحانی سال96: ارز 4500 تومانی رو مهار می کنیم. نگران نباشید.
کجاشو میخواهید مهارکنید؟ این که در رفت.
Iran, Islamic Republic of
الان هم حتما قیمت دلار بخاطر دوران احمدی نژاد بالا رفته!!!
تا بیست سال دیگه هم همه اش تقصیر دولت بهار بوده. آقایان دولت 11 و 12 جهت اطلاع دولت نهم و دهم تمام شده. شما چکار کردید؟
Iran, Islamic Republic of
هر کس به حاشیه رانده میشه ،برای برگشتن به متن ! این بیچاره های در حصر رو بهانه میکنه ودرحالیکه ته دلش ارزو میکنه برای ابد توی حصر باشند (مبادا بعد از حصر بشوند رقیبشون ) در ظاهر میشوند ازادی خواه ! وبرای رفع حصر ضجه میزنند.
جهانگیری مبدل شده به دکور در این دولت ،هم از این فلک زده ها اینطوری استفاده میکنه.
Iran, Islamic Republic of
باید با یکدیگر گفت‌وگو کنیم...........
پس بیائید متن فوق مقدس وقدسی برجام را در جلوی همه مردم و با هم ،به تضارب آراء بگذاریم.
Iran, Islamic Republic of
طبق فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) ملاک حال فعلی افراد است و کسانی که قبلا"با نظام بوده اند اما در فتنه سال 88 در نقش اپوزیسیون و معاند نظام ظاهر شدند باید محاکمه و مجازات شوند.
Iran, Islamic Republic of
قبول ملاک حال فعلی افراد است حال نمیشه آن ور لیوان رو هم نگاه کرد.
اینکه فردی در گذشته چنان بوده وحال برگشته وبا مردم می باشد.
Iran, Islamic Republic of
البته اگر رسما جلوی دوربین ،بگه غلط کردم ،اشتباه کردم،همونطوری که جلوی دوربینها در فتنه 88 میگفت ،تقلب شده .
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا تابه حال از اعمال ننگین خود ابراز پشیمانی نکردند.دوما طبق فرمایش خداوند باید توبه کنند، توبه نصوح سوما خساراتی را که به جان و مال مردم وارد کردند، باید جبران کنند
Iran, Islamic Republic of
يعنى بعد اونهمه شامورتى كارى و شعبده بازى باز حرف خودتونو مى زنيد ؟!
خدا شفاتون بده الهى !
Iran, Islamic Republic of
یادش به خیر ،اول دولت یازدهم ، جهانگیری روزی نبود که طرحی رو افتتاح نکند (طرحهای تمام شده دولت قبل ).اینروزها که خودشون شدند دولت قبل ،ارثی برای دولت دوزادهم خودشون نگذاشته اند ، بیکار است وشروع به تئوری پردازی کرده است !
Iran, Islamic Republic of
مدعی ایجاد 700 هزار شغل هم هستند !! اما همه میدانند که رکود و تعطیلی کارخانجات باعث افزایش نرخ بیکاری شده است .
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری اینا رو برای این میگه که وقتی...
داره جوش برادرشو می زنه که مبادا به زندان محکوم بشه
اینا دلشتون برای حصری ها نسوخته چون ازاین قضیه استفاده حداکثری کردند و می کنند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
مشت نمونه خروار ،از رنج دولت اشراف خوی
Iran, Islamic Republic of
گفت: ما باید از اینکه رفاه مردم کاسته شده و زندگی شان دچار کاستی است ناخرسند باشیم و از این مسئله رنج می بریم............
یعنی : از بس رنج بردیم !حقوقهای خودمون رو نجومی کردیم وناقابل هر جلسه هیئت دولت=37میلیون هزینه برای ملت ایجاد میکنه!هزینه دفتر خودم هم=هر تحقیق(که البته هیچ کدوم از ملت ازش خبر ندارند که اصلا چیه !)=ناقابل حدود 160 میلیون هزینه براش در نظر گرفتیم!


ایکاش رنج نمیبردید جناب معاون ! وضع مردم بهتر بود!
Germany
ای کاس این 37 میلیون مشخص می شد برای چی هست؟
پول برق اینترنت و آب و تلفن و... یعنی همه اینها برای دو ساعت میشود 37 میلیون
پس وای به هر همایش و کنفرانس
مشت نمونه خروار ،از رنج دولت اشراف خوی
Iran, Islamic Republic of
گفت: ما باید از اینکه رفاه مردم کاسته شده و زندگی شان دچار کاستی است ناخرسند باشیم و از این مسئله رنج می بریم............
یعنی : از بس رنج بردیم !حقوقهای خودمون رو نجومی کردیم وناقابل هر جلسه هیئت دولت=37میلیون هزینه برای ملت ایجاد میکنه!هزینه دفتر خودم هم=هر تحقیق(که البته هیچ کدوم از ملت ازش خبر ندارند که اصلا چیه !)=ناقابل حدود 160 میلیون هزینه براش در نظر گرفتیم!


ایکاش رنج نمیبردید جناب معاون ! وضع مردم بهتر بود!
Iran, Islamic Republic of
... شده شیوه عادی زندگی اینها.
حتما چون پدر آن دختر قاچاقچي كالا هم با انقلاب بود در عرض يك ساعت تبرئه شد و براي هميشه مظلوم تاريخ ناميده شد .
اگر كسي با انقلاب باشهآيا مجاز است از روي تكبر بزرگترين ضربه را به نظام بزند . شرايطي بوجود آيد كه چندين نفر از جوانان كشور چه بسيجي چه آن جواناني كه گول دروغ هاي اين اقايان خوردند كشته بشوند .
به اموال شخصي و عمومي خسارت وارد كند .
ازهمه مهمتر حيثيت نظام را در جهان ببرد ..
كاش مصلحت انديشي نمي كردند حد اقل به خاطر خون هاي ريخته شده اين آقايان را محاكمه مي كردند
Iran, Islamic Republic of
حالا حالاها تقصیر دولت قبله
رضا
Iran, Islamic Republic of
سیاست یکی به میخ یکی به نعل گذشته جناب اقای معاون اول !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
راست می گه مهم اینه که مردم در فقر بیکاری بی مسکنی بی همسری در کنار اشرافی گری رانت خواری حقوق نجومی بگیری غارت بیتالمال المال مسولان محصور هستند
راست میگه!!!
Iran, Islamic Republic of
راست میگه !
مثلا زبیر رو که با پیامبر (ص) و حکومتش ایشون بود و بعدها در برابر حضرت علی (ع) شمشیر کشید رو نمیشه بد دونست
Iran, Islamic Republic of
هفت تیر کشیدند،
ماشه را هم چکاندند،
گلوله نداشت،
وگرنه شلیک هم می کردند.
حالا شرم که نمی کنند هیچ، مدعی هم شده اند!
Iran, Islamic Republic of
بله درسته نمی‌توان هیچ کس و جریانی را که با نظام بوده‌اند حصر کرد اما کسانی را که دعوت به فتنه و آشوب کردند و از آشوب گران (این مردان خدا جو)دفاع کردند چطور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدیار آستانی
Iran, Islamic Republic of
یک نهاد نظارتی مستقل از دولت به نام دیوان محاسبات، از گم شدن میلیاردها پول فروش نفت حاصل از تفریغ بودجه سال 95 خبر میدهد
و سخنگوی دولت ضمن سرزنش آن نهاد ناظر مستقل( که وظیفه ذاتی اش نظارت و کشف چنین قانون شکنی های است)آنان را به تبعیت از گزارش های دولت میکند!!!! معاون اول نیز با اعتماد به نفس و بلکه با وقاحت بی نظیری با چنین جوسازی مذبوحانه و متعفنی سعی در انحراف اذهان از بی کفایتی تام و تمام دولت دارد
خدایا به فریاد رس
Iran, Islamic Republic of
اقای جهانگیری اگر خمینی کبیر زنده بود بخاطر مناظرات انتخاباتی ریاست جمهوری 96 و حمایت شما از منافقین دستور محاکمه شماها را می داد که امروز از خیانتگر به ملت و آرمانهای شهیدان حمایت نمی کردی.
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب نیز مصلحت سنجی های خودشان را دارند
و گرنه ایشان هم از این جماعت مزور و وقیح دل خونی دارند
حامد
Iran, Islamic Republic of
پدر من همیشه با این نظام بوده و در انقلاب مجسمه ی شاه رو پائین کشیده. همیشه رأی داده . در این دولت به علت تطعیلی کارخانه در سن 58 سالگی از کار بیکار شد.

کسانی که با انقلاب بوده اند رو نمی شه بیکار کرد.
پدر من تنها نیست. صدها هزار کارگر بیکار شده اند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چقدر... است این اقا
مینابی
... ملت خودشون تعامل و گفتگو را بلدند
Iran, Islamic Republic of
با داعش هم می خواستند گفتگو کنند !! فکر می کردند با گفتگو می توانند ریشه تروریسم را بخشکانند !!
Iran, Islamic Republic of
نه الآن خيلى دست از سرمون برداشته داعش !
Iran, Islamic Republic of
اصل مطلب اینه که گفتگو و تعامل با دشمن یعنی کشک وقتی دشمن زبون درازی می کنه باید زبونش رو از تو حلقش کشید بیرون تا حالیش بشه چه غلطی کرده نه اینکه بری بخندی و باج بدی
بیژن
...
Iran, Islamic Republic of
(((((((وی ادامه داد: اقتصاد کشور امسال ۷۰۰ هزار شغل ایجاد کرده که اندازه توان و ظرفیت آن است اما بیکاری تجمیع شده از سالهای قبل نیاز به تلاش بیشتری دارد. متاسفانه عده ای درباره دورانی که با وجود میلیاردها دلار پول نفت آمار اشتغال ثابت ماند سکوت کردند اما معترض جدی دولت در این دوره هستند.))))))) انها سوکت کردند اقای جهانگیری چون منافع داشتند که سوکت کنند ولی ما معترض شما هستیم چون شرمنده زن و بچه هستیم
علی
Iran, Islamic Republic of
...که اگر شماها فکر مشکلات مردم هستید برای منافع خود قدم بر می دارید و بس
سعید110
Iran, Islamic Republic of
بر طبق نظر شما، آمریکا به حقوق ملت ما احترام می گذارد!
با همین تفکر به پای مذاکره شیرجه زدید!
Iran, Islamic Republic of
سلام
با این چیزا هواستون از پیاده سازی fatf و ۲۰۳۰ و ipc و ادامه برجام تقریبا یک طرفه غافل نشه.
موفق باشید.
الف
Sweden
مردم از بیکاری و فشار اقتصادی اعتراض میکنند،این آقا میگه ریشه در سیاست داره، فتنه‌گران رو از حصر خارج کنید! حقا لقب کاسب اغتشاشات برازنده شماست!
احمد
Iran, Islamic Republic of
منتظری درزمان دولت اصلاحات که اتفاقا آقای جهانگیری درآن دولت وزیر صنایع بود اتفاق افتاد چرا اون موقع ایشون اعتراضی نکرد ؟
اقبال مهدوی راد
Iran, Islamic Republic of
غلط کردی اهانت دروغ قتل تهمت طمع دشمن به نظام و... در فتنه 88 ما را کجا برادر میکند. اصلا ما برادر دزد نداریم اگر تو برادر ما باشی پس برادرت که در زندان است برادر ما میشود نه
Iran, Islamic Republic of
آفرین جالب بود
میلاد
Iran, Islamic Republic of
خجالت چیزیی خوبی است بعضیها باید بکشند که نمی کشند مطالبات مردم رابا اغتششات 96ماستمالی کردید لعنت خدا برکسانی باد مملکت را دوقبضه تحویل بی خردان دادند جهانگیری یک هفته هواشناسی در باره طوفان هشدار داد چرا وزیر راه تدبیر نداشت این هم زلزله کرمانشاه بود سپاه وارتش مردم بسیج شدند برای کمک آسیب دیده ها دغدغه شما هر دو دوره شده آزادی سران فتنه برو لیست خسارات مالی وجانی را در فتنه 88از قوه قضا بگیر بعد اظهار نظرکن راستی از گرانی چه خبر روز به روز بدتر می شود ؟از برجام چی گل سیاه گرفته شد.؟
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری گفته دوران حذف سپری شده ،او نگفته دوران حصر سپری شده .اگر چه سایت جهان فی قلوبهم مرض هست ولی اگه صلاح می دانید خبر خود را اصلاح کنید.
Iran, Islamic Republic of
حتی اگه راست بگی ،چطوری خود جهانگیری وروحانی در سال 92که سرکار اومدن 3000مدیر دولت قبل رو خط زدند وبه جز صالحی وعراقچی بقیه رو از قبیله خودشون اورند! نتیجه اش هم شد بیت المال در فیش نجومی.
Iran, Islamic Republic of
اراده ملی که در انتخابات سال 92 متبلور شد موجب کنار گذاشتن مدیران دولت قبل گردید.
Iran, Islamic Republic of
آى گفتى فى قلوبهم مرض ! اين جماعت پايدارى چى يه رگ راست تو بدنش نداره !
حامد
Iran, Islamic Republic of
البته حساب کسانی که علیه نظام بوده و با ترتیب دادن شورش های خیابانی سعی در فشار آوردن به نظام، ابطال انتخابات و رأی مردم و حتی براندازی نظام اسلامی داشته اند جداست
United States
...خودت را بخاطر همین حرفت باید حصر کرد که در زمانی که مملکت احتیاج به پشتکاری امثال تو که در مصدر کار هستی را داره از خود افاضات بی جا میکنی. در هیچ کجای دنیا که شامل همین امریکا که قبله امال امثال شماست هم به خائنین یک مملکت رحم نمی کنند چه خواسته خصرشون کنند که اجازه نفس کشیدن داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
1-استحاله طلبانی مانند جهانگیری به هیچ وجه مایل نیستند رفع حصر شود زیرا می خواهند در انتخابات مجلس و دولت آینده از آن برای فریب بخشی از ملت استفاده کنند.
2-آقایان آنچنان که به ذهن می آید حصر نیستند و ملاقات های متعددی با خانواده و آشنایان آنان برقرار است.
3-کسانی که با دروغ تقلب در انتخابات 8کشور ماه کشور را به آشوب در کشور را فرماندهی کردند و همزمان با شورش های مربوط به بهار عربی در پی اجرای طرح بهار ایرانی مردم را به تجمعات خیابانی دعوت می کردند مستحق برخورد قضایی اند و درخواست نیروهای انقلاب از نظام تشکیل دادگاه آشوب طلبان88 است.
Iran, Islamic Republic of
معلومه حسابى جيره و مواجبت براهه خدا رو شكر !
بگو بابا بگو ! اگر تو و امثال تو از اين جماعت افوليه حمايت نكنى كى حمايت كنه ؟!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
البته شما یکی از عقب مانده ترین ها در خدمت به مردم بودید . اقای جهانگیری برو به درد مردم برس . اینقدر از فتنه گران دفاع نکن وسنگ انهارا به سینه مزن
Iran, Islamic Republic of
بله همه مشکل ممکلت حل شده جز خوشگذرانی دو نفر فتنه گر در خانه خودشان .... که معاون رییس جمهور این طور حرف می زند
Iran, Islamic Republic of
کاهی وقت ها دلم میخواهد یک مشت محکم بکارم پای چشم این فرد
حمید
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری مثل رئیس خودش با هدف انتخاباتی و با دور خیز زود هنگام گاهی حرف های بی منطق و بی حساب میزند .خیلی نباید جدی گرفت چون در زمان مناظره های انتخاباتی یک مقدار جو گیرش کردند که هنوز آثارش ادامه داره انشاءا... کم کم بر طرف میشه.
Iran, Islamic Republic of
فکر کردید جناب جهانگیری اگر از حصر آزاد شوند جناب عالی نگهبانی آنها را میدهید تا بدست تروریستهای صهیونیست ویا منافقین کشته نشوند اگر آزاد شوند وصدمه ببینند شما باعث خونشان هستید چون با این کار بیخردی شده دشمن انقلاب منتظر این واقعه است
در اصل نظام جمهوری اسلامی دارد از ایشان در مقابل خطر محافظت میکند .
پس هی جلوی طرفدارانتان پوز آزادی ودمکراتیک ندهید معلوم است یا دارید نفاق میکنید یا نادانی سیاسی
صابر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا یکی از اشکالات بعضی ها آن است که گروه پرستی آنچنان آنها را کر و کور میکند که حتی با دیدن خیانت آشکار ، شهامت مخالفت با خلاف کار هم باند خودشان را ندارند وتلاش در توجیه وانکار ان میکنند .ایا وطن فروشی فتنه گران وهمراهی انها با سازمان سیا ، انگلیس ، اسرائیل ،جورج سورس ، حکام قرون وسطائی آل سعود و...قابل انکار است ؟مسلما ملاک حال افراد است .و هر فردی با هر عملکردی قابل دفاع نیست ، خیانت ووطن فروشی فتنه گران باشد یاعوامفریبی احمدی نژاد و... .و یا حیله گران منافقی که برای غصب مناصب وعده های دروغ انتخاباتی رابرای فریب مردم با پرروئی تمام بیان می‌کردند .مردم ایران یادتان هست آقای جهانگیری قول سهام ده میلیونی ازبهترین کارخانجات را از شهریور ۹۶را میداد و میگفت سه سال روی طرح کار شده تا مردم لذت سهامدار شدن رابچشند آیا هنوز شهریور ۹۶ نرسیده است؟ایا نباید این ادعای دروغ وتاثیر ان درانتخابات مورد بررسی قضائی قرار بگیرد؟ جهانگیری که بر اساس رویکرد تقسیم غنیمت معاونت را یدک می کشد وابن روزها در ناکارآمدی و ناتوانی دست وپا می زند ، با خود بزرگ بینی خودش را به ندانستن زده وبیهوده تلاش می کند هم باندی های فتنه گرش را مبرا نماید در حالی که وطن فروشی وخیانت به ملت نه قابل انکار است ونه قابل اغماض.
Iran, Islamic Republic of
زلفعلی جان ! تو که کلاهت پشم نداره چطور اسمتو گذاشتند صابر ؟! عجب صبری خدا دارد !
شریف
Iran, Islamic Republic of
جناب جهانگیری دوره... هم به سر رسیده، جرا جواب مردم را نمی دهید؟ چرا مطالبات ملت را نادیده میگیرید؟ شما که در انتخابات به عنوان ضربه گیر و نامزد پوششی از عملکرد دولت دفاع کردی و با انواع دروغ سهم بزرگی در پیروزی روحانی داشتی ، چرا به وعده های انتخاباتی بی اعتنا هستید؟ آیا با رفع حصر دشمنان ابله دوست نما ، مشکلات کشور حل میشود؟ معیشت مردم را درست کنید، و از حالا برای 1400 بیمه میشوید! نیازی به ظاهر سازی و دروغ پردازی نیست.
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری عزیز ...ماشالله پول که کم نداری برای انتخابات ریاست جمهوریت این بیشتر و خیلی خوب جواب میدهد تا عنوان کردن حصر منافقان و وطن فروشان
ویا بروید اموال خود وکارگزانتان و نجومی بگیرانتان را بررسی کنید که آمادگی جوابگویش را درروز قیامت را داشته باشید چون در زمان حکومت شما به این امکانات رسیده اند چون در زمان شما فقرا فقیرتر و پوداران پولدار شدهاند این بود عدالت شما خدا بدادتان برسد ما که از وضع اقتصاد زمان شما راضی نیستیم و همیشه شرمنده خانوادهایم
از ما گفتن بو نگی که نگفتی
Iran, Islamic Republic of
یاد مناظره ها افتادیم
Iran, Islamic Republic of
شورای نگهبان وقتی که ایشان به صراحت اعلام کرد که آمده تا به نفع دیگری کنار بره، دیگر حجت تمام بود یعنی نیامده که به عنوان یک رجل رئیس جمهور مردم بشه پس باید عدم احراز صلاحیت چنین فردی اعلام می شد. شورای نگهبان کوتاهی کرد.
Iran, Islamic Republic of
نظرش راجع به برخورد حکومت با اختلاسگرانی مثل م ج چیست؟
Iran, Islamic Republic of
آقای پوششی ! بفرمائید مشکل مردم الان چیه ؟
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری لطفا حرف نزن مردم خوب می فهمند که فرق خادم و خائن چیست
Iran, Islamic Republic of
بعضی از آدمهای وقتی مردم به آنها اعتماد می کنند و مسئولیت می گیرند ، چون بی لیاقت ، بی عرضه و شیفته و گاها مهره بیگانگان هستند در جوابگویی و توجیح خسارتها و نابسامانیهایی که به کشور وارد کرده اند را تقصیر دیگران می اندازند خدا ریشه شان را با بیداری و هوشیاری ملت ولایتمدارو انقلابی بکند ، انشاءالله .
هروقتي شراطي بوجود مي ايد كه دولت براي مسئله اي بايد به مردم جوابگوباشد مانند مطالبات مردم يا برجام و يا اخيرا اعلام ديوان محاسبات در مورد واريز نشدن در آمد هاي دولت به خزانه اين اقايان جنگ رواني درست مي كنند و با گفتن مسايلي مانند نقد از ائمه كنسرت و همين مورد حصر قانون شكنان كه موجب كشته شدن چندين نفر از مردم شدن در جانعه التهاب ايجاد مي كنند تا مسئله اصلي به فراموشي سپرده شود
مجید
Iran, Islamic Republic of
انهایی که با نظام بودند حصر نیستند نفوذیها و خائنین به باید در حصر باشند ازاد باشند مانند نهنگ بیت المال را به بیت احال می کنند مانند ......شما دیگر بیشتر از همه می دانید ....
Iran, Islamic Republic of
اگر نوبت حصر گذشته پس نوبت محاکمه رسیده کاری نکنید که خون در رگهای دلهای داغدار به جوش بیاد شما به اندازه کافی مشکلات برای مردم ایجاد کرده اید فکر نکنید اصلا فکر نکنید که ما فتنه 88 را فراموش می کنیم هرگز باید مجازات شوند
Iran, Islamic Republic of
داداشم خیلی خوبه چرا زندان !!گفتگو!! تازه داداش حسن هم خیلی خوبه اون ناز تره از داداشمه!!!دختر صفدر که نگو ذخیره ذخیره ست !!بیایید همه با هم دوست شویم به مهر..... کشور(جیب ) خود را کنیم آباد!!
reza rezaii
Germany
آخه این چه منطقیه.

آن هم از یک مقام سیاسی. بی‌ خود نیست که مملکت اینهمه مشکل داره.

با نظام بودن به منزله مصونیت سیاسی نیست. هر فرد در هر مقامی باید به خاطر رفتار و عواقب کارها ش مورد مؤاخذه قرار بگیره. علی الخصوص که زمانی‌ از خاصان (به قول شما از سرمایها‌ی نظام) بوده. جرم همچون افرادی به مراتب بالا تر از دیگران هم هست.
Iran, Islamic Republic of
جباب اقای جهانگیری 5 سال از حکومت جنابعالی می گذرد یک کارمند معمولی با این حقوق بخور نمیر همیشه پیش خانواده اش شر منده است که با بدبختی زندگی می کند و سالی یک بار نمی تواند بچه هایش را به زیارت امام رضا (ع) ببرد و اگر می برد از پس خرج و مخارجش بر نمی اید که باید شب را داخل خیابان و چادر به هزار بدبختی سپری کند از این نا امیدی بدتر چه چیزی است 5 سال است از این حرفها زدید که ذهنها پر شده به قول شاعر فکر نان کنید که خربزه اب است و اگر مردم از گرسنگی اعتراض کنند می گو یید اغتشاش گردند تا این مدت باقی مانده تمام نشده به شعارهایتان جامع عمل بپوشانید تا مردم شما را ببخشند بخاطر بی مدیریتی گذ شتکان مردم شما را انتخاب گردند تا اوضاع را بر وفق مراد کنید اگر نکنید با انان چه تفاوتی دارید
حتما گرفتن 300ميليون تومان در دهه هفتاد از شهرام جزايري براي نفوذ در اقتصاد كشور جز سوابق انقلابي ايشان است
Iran, Islamic Republic of
...