سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

کلیه پروازها در تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد

مسافران تماس بگیرند
يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 586167
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) به دلیل نبود دید کافی برای خلبان‌ها، هنوز از سر گرفته نشده است و تا اطلاع ثانوی پروازی انجام نمی‌شود.
کلیه پروازها در تهران تا اطلاع ثانوی لغو شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از جام جم آنلاین، رضا جعفرزاده  با اشاره به لغو پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی(ره) به دلیل شرایط نامناسب جوی اظهار داشت: شب گذشته در ساعت 8 شب، با شدت گرفتن بارش برف وضعیت دید در هر دو فرودگاه به حداقل رسید و با کمک عوامل فرودگاهی عملیات پاکسازی باند انجام شده است و مشکلی برای انجام پرواز نیست اما برای انجام پرواز نیاز به حداقل دید است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز امکان انجام این پروازها نیست، افزود: شرکت های هواپیمایی موظف هستند به محض مساعد شدن شرایط، پرواز را انجام دهند و اطلاع رسانی لازم را به مسافرین انجام دهند .

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه از مسافران می خواهیم قبل از مراجعه به فرودگاه با اطلاعات پرواز تماس بگیرند ، ادامه داد: مسافران که قصد سفر هوایی دارند٬ می‌توانند پیش از عزیمت به سمت فرودگاه، برای پروازهای خارجی با شماره 5100118 و 096330 و برای پروازهای داخلی با شماره 119 تماس بگیرند و از وضعیت پروازها مطلع شوند.

وی ادامه داد: هموطنان عزیز از دیگر شهر ها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۱۹ و ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس حاصل نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ای خدا بگویم چیکارت کند قالیباف !!!؟؟ برای اصلاح طلبان کار جور شد ! هر چه گرفتاری است از غفلت شهردار ی جدید بیندازند گردن قالیباف !!!