جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴

هلاکت فرماندهان نظامی النصره در ابوالظهور +عکس

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 586165
تعدادی از فرماندهان گروه تروریستی جبهه النصره در درگیری‌های اطراف ابوالظهور به هلاکت رسیدند.
به گزارش جهان نيوز، منابع خبری معارضه از هلاکت فرمانده نظامی گروه تروریستی جبهه النصره(تحریر الشام) در درگیری‌های اخیر اطراف ابوالظهور خبر می‌دهند.

به گزارش منابع خبری «ابو مصعب سوری» فرمانده نظامی النصره در محور ابوالظهور در درگیری با ارتش سوریه و جبهه مقاومت در اطراف فرودگاه نظامی ابوالظهور به هلاکت رسید.

در درگیری‌های امروز تلفات النصره به هلاکت ابومصعب السوری محدود نشد. علاوه بر وی دو تن از فرماندهان میدانی به نام‌های «ابو محمد زعیم» و «ابو بصیر داره عزه» و یکی از مسئولین اداری به نام «ابو عبیده» نیز به هلاکت رسیدند.
 

تعدادی از فرماندهان نظامی النصره که در این درگیری‌ها به هلاکت رسیده‌اند.
 
هفته گذشته فرودگاه نظامی ابوالظهور توسط ارتش سوریه و جبهه مقاومت آزاد شد. در پی آزادسازی این فرودگاه، النصره بارها برای اشغال مجدد فرودگاه به عملیات دست زده است و با به جا گذاشتن ده‌ها کشته و زخمی مجبور به عقب‌نشینی مجدد شده است.

منبع:اعلام الحربی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
Iran, Islamic Republic of
بقول ما مازندرانی ها ، سگ سقط شد.
Iran, Islamic Republic of
لعنت الله علیه
Iran, Islamic Republic of
به آتش های گداخته جهنم شتافت.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
فقط بدبخت وبدعاقبت کسانی هستن که دنباله روهمچین ادمایی میشن ودراین راه کشته میشن درحالیکه سرکردگان همین احزاب یاگروهک ها درهرجایی دنبال خوشگذارنین