پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر؛

۱۸ استان درگیر برف/ اسکان موقت ۱۴۰۰نفر

يکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 586101
رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر گفت: در حال حاضر به 1400 نفر به دلیل گرفتار شدن در برف و کولاک اسکان موقت داده شده و تعداد تیم های امداد و نجات در این محورها به 2 برابر افزایش یافته است.
۱۸ استان درگیر برف/ اسکان موقت ۱۴۰۰نفر
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مرتضی سلیمی رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر اظهار در خصوص آخرین وضعیت برف و کولاک در کشور اظهار داشت: 18 استان کشور درگیر برف و کولاک هستند، بیشترین حجم کولاک در محورهای قزوین-زنجان، اتوبان تهران-قزوین و اتوبان بویین زهرا گزارش شده است.

وی گفت: کیلومتر 60 اتوبان قزوین به دلیل برف و کولاک بسته شده است.رییس امداد و نجات سازمان هلال احمر تصریح کرد: در حال حاضر به 1400 نفر به دلیل گرفتار شدن در برف و کولاک اسکان موقت داده شده و تعداد تیم های امداد و نجات در این محورها به 2 برابر افزایش یافته است.

سلیمی در پایان توصیه کرد: مردم در حد امکان از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و به توصیه های پلیس راهور توجه لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: در برخی محورهای شهری تهران ترافیک سنگین تا نیمه سنگین گزارش شده و عوامل امدادی درحال امداد رسانی هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *