جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

سعودی‌ها و اماراتی‌ها حریف قطر نشدند

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 586035
نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو بازی در کشور بی‌طرف در حالی منتشر شده که نامی از ایران دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد بازی دو کشور در زمین بی‌طرف است.
سعودی‌ها و اماراتی‌ها حریف قطر نشدند
به گزارش جهان نيوز، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز رسما اعلام کرد که بازی تیم‌های اماراتی و عربستانی با تیم‌های قطری در لیگ قهرمانان آسیا در خاک این کشورها برگزار می شود و بازی در زمین بی طرف منتفی است.
 
این در حالی است که نامی از ایران در این نامه دیده نمی شود. بعضی از خبرنگاران و مسئولان عربستانی هم مدعی شده اند تیم های ایرانی و عربستانی همچنان مثل دو سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف به مصاف هم خواهند رفت.
 
فدراسیون فوتبال عربستان در توئیتی که بعد از این رای منتشر کرده آورده است که این رای نهایی است و شکایت به دادگاه بین المللی ورزش و مراجع قضایی دیگر مشکلی را حل نخواهد کرد.
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی قطر فسقلی از همشون دست به جیب تره !!!
معلوم شد چرا ایران جا مونده !!
Iran, Islamic Republic of
اما حریف ایران شدند چرا فدراسیون فوتبال ما مثل قطر محکم پافشاری نکرد که بازی در ایران برگزار بشه ؟ حالا کشور بیطرفم بخوان بذار عمان و میذارن که خودش یه کشور خلیجیه فرقی با امارات و عربستان نداره از نظر تعداد تماشاگران طرفدار امارات و عربستان