سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

اسپیلبرگ با فیلم «ماجرای بخش غربی» می‌آید

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب: 585949
فیلم جدید اسپیلبرگ در مورد کوسه است اما نه کوسه‌ای که در فیلم «آرواره‌ها» بود، بلکه داستان دو باند تبهکار با نام‌های «کوسه‌ها» و «جت‌ها» را روایت می‌کند.
اسپیلبرگ با فیلم «ماجرای بخش غربی» می‌آید
به گزارش جهان نيوز، استیون اسپیلبرگ کارگردان هالیوودی با فیلم جدید خود «ماجرای بخش غربی» باز می‌گردد.

فیلم جدید اسپیلبرگ در مورد کوسه است اما نه کوسه‌ای که در فیلم «آرواره‌ها» بود، بلکه داستان دو باند تبهکار با نام‌های «کوسه‌ها» و «جت‌ها» را روایت می‌کند. در این داستان یک جریان دلدادگی بین دو نفر از این باندها در میان تنش‌های شدید پیش می‌آید.

نویسنده این داستان «تونی کوشنر» دارنده جایزه «تونی» برای نمایشنامه‌نویسی و «پولیتزر» برای فیلم‌نامه‌نویسی است.

کوشنر و اسپیلبرگ پیش از این در دو فیلم «مونیخ» و «لینکلن» با هم کار کرده‌اند.

نکته جالب این فیلم که در حال ساخت است این است که «سیندی تولان» بازیگردان این فیلم، برای چهار شخصیت این فیلم درخواست بازیگر منتشر کرده و شرایط آن را نیز آورده است که «تونی» شخصیتی قفقازی، «ماریا» و «آنیتا» شخصیتی‌های زن از آمریکای لاتین، و «برناردو» شخصیت مرد از آمریکای لاتین مورد نیاز است. متقاضیان باید بین سنین 15 تا 25 سال باشند و توانایی آوازخواندن و حرکات موزون را داشته باشند. 

در سال 1961 فیلمی بر اساس این داستان به کارگردانی «جروم رابین» و «رابرت وایز» ساخته شد که برنده 10 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم شد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *