پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

آیامدیری با«هفت»به جشنواره فیلم فجر می‌رسد

شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 585724
در حالی مدیران تلویزیون نام «مدیری» را به عنوان مجری برنامه «هفت» اعلام کرده‌اند که هنوز با وی درباره این تصمیم مهم به قطعیت نرسیده‌اند.
آیامدیری با«هفت»به جشنواره فیلم فجر می‌رسد
به گزارش جهان نيوز، حدود 10 ماه است که از پخش آخرین سری برنامه سینمایی «هفت» در شبکه سه سیما می‌گذرد و حالا با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، التهاب انتخاب مجری و رسیدن سری جدید به پخش با حواشی بسیاری همراه شده است.

بنا بر این گزارش، برنامه سینمایی «هفت» پرمخاطب‌ترین برنامه با مضمون سینما و نقد فیلم‌های روی پرده است که در زمان پخش سری اول با اجرای فریدون جیرانی، سری دوم با اجرای محمود گبرلو و سری سوم با اجرای بهروز افخمی، فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کرده و حالا انتخاب مجری به یکی از دغدغه‌های مهم سینماگران تبدیل شده است. تا جایی که انتشار نام هر مجری به عنوان کاندیدای اجرای این برنامه یک موج خبری گسترده ایجاد کرد و کار را به جایی رساند که مرتضی میرباقری معاون سیما نسبت به اعلام اسامی مختلف واکنش نشان داد و گفت: تا زمانی که راهبرد ما در مورد برنامه های سینمایی و مخصوصا «هفت» مشخص نشود، انتخاب مجری، کاری بیهوده است و اگر شخص یا اشخاصی نامی را در رسانه‌ها مطرح نمایند؛ قطعا این فرد شانس خود را برای اجرا از دست می‌دهد.

همین اظهارنظر باعث شد تا کمی رسانه‌ها از انتشار اسامی با ربط و بی‌ربط خودداری کنند تا «هفت» کمی به محاق برود؛ اما با نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره فجر باز این برنامه به سر زبان‌ها افتاد و انتشار نام افرادی مانند رضا رشیدپور و مهران مدیری مانند یک بمب تمام فضای مجازی و رسانه‌ها را در بر گرفت. 

در روزهای نخست، ابتدا نام رشیدپور بر سر زبان‌ها افتاد و رسانه‌ها در گمانه‌زنی‌های خود از مجری برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» به عنوان گزینه نهایی اجرای هفت نام بردند، اما به یکباره ورق برگشت و نام مهران مدیری به عنوان کاندیدای پرقدرت‌تر و مطرح‌تر عنوان شد.
پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت با اعلام مدیران شبکه سه سیما، «مهران مدیری» به عنوان مجری برنامه تلویزیونی «هفت» در ایام جشنواره معرفی شد. مدیر شبکه سه سیما  این خبر را تائید کرد و حالا ارزیابی مهران مدیری در قامت مجری یک برنامه سینمایی آغاز شد. 

اظهار نظر مدیران تلویزیون درباره حضور مدیری در حالی اتفاق افتاد که شنیده شده مهران مدیری برای حضور در برنامه «هفت» هنوز با تلویزیون به توافق نهایی نرسیده و مدیران شبکه 3 برای امضای قرار همکاری با او دور یک میز ننشسته‌اند.

سعید پروینی تهیه‌کننده برنامه «هفت» کار طراحی دکور را به پیمان قانع سپرده تا برنامه از باغ کتاب پردیس ویژه هنرمندان در طول جشنواره فیلم فجر و به صورت زنده به روی آنتن برود. او حتی کار طراحی آیتم‌ها را هم آغاز کرده است. 

همچنین با توجه به قرارداد مهران مدیری با اول مارکت، در صورت حضور این مجری در برنامه هفت، اول مارکت اسپانسر برنامه هفت نیز خواهد بود؛ مگر اینکه در شرایط قرارداد وی تغییری ایجاد شود. 

ویژه برنامه 10 شبی «هفت» در مدت زمان برگزاری جشنواره از باغ کتاب پخش خواهد شد و سری چهارم آن در صورت ادامه، در دکوری واقع در یک سوله خارج از سازمان صداوسیما روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت که آن هم توسط پیمان قانع طراحی شده است. 

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *