جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تاکیدمشاور ترامپ‌بر حمایت‌کامل‌از آشوب‌گران‌درایران

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 585669
مشاور امنیت داخلی کاخ سفید در حاشیه نشست داووس، ضمن تکرار ادعاهای ضد ایرانی آمریکایی‌ها، بر حمایت کامل دونالد ترامپ از«خواسته‌های» آشوب‌گران در برخی شهرهای ایران تاکید کرد.
تاکیدمشاور ترامپ‌بر حمایت‌کامل‌از آشوب‌گران‌درایران
به گزارش جهان نيوز؛ مشاور امنیت داخلی دونالد ترامپ در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در داووس، اظهاراتی در حمایت از اغتشاش‌های اوایل دی ماه در برخی شهرهای ایران مطرح کرد.
 
روز پنجشنبه مشاور امنیت داخلی کاخ سفید درباره عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه گفت که ترجیح می‌دهد آنکارا همین‌ حالا خود را از درگیری‌های «عفرین» عقب بکشد.

او در گفت‌وگو با یک رسانه وابسته به عربستان سعودی درباره ایران هم اظهاراتی مطرح و بر «حمایت قاطع» رئیس‌جمهور آمریکا از آنچه «خواسته‌های» آشوب‌گران در ایران خوانده، تاکید کرد.

«تام باسرت» به «الشرق الاوسط» تاکید کرد که دونالد ترامپ در حمایت کامل از خواسته‌های مردم ایران علیه مواضع دولتشان در هدر دادن منابع مالی این کشور با انجام اقدامات ثبات‌زدا در منطقه خاورمیانه است.

این مقام ارشد کاخ سفید ادعاهای آمریکایی‌ها درباره «رفتار منطقه‌ای ایران» و «فعالیت‌های ثبات‌زدای» این کشور را بار دیگر تکرار کرد.

او با تکرار اعلام حمایت آمریکایی‌ها از اغتشاش‌های اوایل دی ماه در برخی شهرهای ایران مدعی شد که دونالد ترامپ در «کنار مردم ایران» و علیه «رژیم» این کشور قرار دارد.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *