پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱
۱

ایزدی: آمریکا به‌دنبال‌گرفتن‌امتیاز بیشتر از ایران‌است

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب: 585667
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ترامپ و آمریکا می‌خواهند که برجام باشد ولی یکسری امتیازهای دیگری هم از ایران گرفته شود، به همین دلیل هم بحث مذاکرات موشکی را مطرح می‌کنند.
ایزدی: آمریکا به‌دنبال‌گرفتن‌امتیاز بیشتر از ایران‌است
به گزارش جهان نيوز؛ فؤاد ایزدی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در خصوص تلاش آمریکا و غرب برای مذاکره بر روی توان موشکی کشور، گفت: در اینکه برجام برای آمریکا و غرب توافق خوبی است شکی نیست ولی ترامپ از زمانی که رئیس جمهور آمریکا شده با توجه به اظهارات نتانیاهو احساس می‌کند می‌توانستند از ایران امتیاز بیشتری را بگیرند.
 
وی در ادامه با اشاره به تلاش ترامپ برای رسیدن به یک توافق تکمیلی در کنار برجام، تاکید کرد: امروز ترامپ و آمریکا می‌خواهند که برجام، نظارت‌ها بر صنعت هسته‌ای ایران و تعهداتی که ایران دارد همه وجود داشته باشند ولی یکسری امتیازهای دیگری هم از ایران گرفته شود. به همین دلیل هم بحث مذاکرات موشکی را مطرح می‌کنند.

ایزدی ادامه داد: آمریکا قصد دارد ایران را به سمت دادن امتیازهای جدید ببرد و از طرفی هم مقام‌های اروپایی را مجاب کند که می‌شود از ایران امتیاز بیشتری گرفت به همین دلیل تلاش‌هایی در این راستا می‌کند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه باید جلوی ضرر را از همین جا بگریم، گفت: باید به آمریکا و غرب نشان دهیم تحمل ایران در خصوص موضوع هسته ای خیلی بالا نیست، باید به طرف مقابل نشان ددهیم آمادگی خروج از برجام را داریم و طوری عمل کنیم که طرف مقابل بفهمد ایران از وضعیت موجود در خصوص برجام خسته شده است.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دل خون
Iran, Islamic Republic of
دکتر با سنگ حرف می زنید یا به دیوار اشاره می کنی !
اینها همان روز که در نزدیک عمو سام بودن از تسلم بدون قید وشرط سیکنال دادن !
آیا کسی پیش دشمن خطرناک خود اعلام می کند خزانه کشورش خالی است !!!
تحریم پدر کشورش را در آورده !!!
و نور چشمی وزارت خارجه ایران نفرمود : با یک دکمه ایران منهدم می شود !!
ایران را بدون قید وشرط تسلم کرده اند و منابعش را با غرب تقسیم !!! منظور از قرار داد های محرمانه یعنی چه !!!
آقایان که مصاحبه می کنید مصلحت را کنار بگذارید و محکمتر مسایل را بیان کنید.