پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ناپدید شدن کشتی روسی با 21 سرنشین در دریا

پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 585549
تلاش ها برای یافتن ونجات سرنشینان یک کشتی ماهیگیری که با 21 خدمه، در سواحل روسیه در دریای ژاپن ناپدید شده است، ادامه دارد.
ناپدید شدن کشتی روسی با 21 سرنشین در دریا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، اداره موقعیت های اضطراری استان پریموریه (در خاور دور روسیه) روز پنجشنبه اعلام کرد: کشتی ماهیگیری «واستوک» با 21 خدمه بامداد امروز درخواست کمک کرد وبه دنبال آن، اداره موقعیت های اضطراری پریموریه یک بالگرد 'ام.آی-8 ' را با سه امدادگر برای جستجوی کشتی حادثه دیده به محل احتمالی قرار گرفتن آن در دریای ژاپن اعزام کرد و به کشتی های واقع در این منطقه پیام داد در صورت یافتن کشتی به آن امدادرسانی کنند. 

علاوه بر آن، یک فروند هواپیمای ویژه امدادرسانی آبی از نوع 'بی-200 ' از استان خاباروفسک در خاور دور روسیه به دریای ژاپن اعزام شده است. 

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد: در محل ناپدید شدن کشتی ماهیگیری واستوک که از کره جنوبی عازم بندر خولمسک روسیه بود ، 2جلیقه نجات یافت شده است. رسانه روسی افزود: اکثر سرنشینان کشتی تبعه روسیه و ما بقی از اوکراین، مولداوی و جمهوری آذربایجان هستند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *