پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

کارگاه آموزشی اماراتی‌‎ها برای نا آرامی‌های ایران!

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۷
کد مطلب: 585348
یک مرکز پژوهشی اماراتی اعلام کرده که قصد دارد یک کارگاه آموزشی را با تمرکز بر اغتشاشات اخیر ایران با حضور تحلیلگران داخلی و خارجی برگزار کند.
کارگاه آموزشی اماراتی‌‎ها برای نا آرامی‌های ایران!
به گزارش جهان نيوز؛ یک مرکز پژوهشی امارات متحده عربی اعلام کرده قصد دارد کارگاهی آموزشی در 29 ژانویه در ابوظبی تحت عنوان «مشکلات ایران، علل، زمینه‌ها و پیامدها» برگزار کند.
 
به نوشته خبرگزاری اماراتی «وام»، «ابتسام الکاتب» مدیر اندیشکده «مرکز سیاسی امارات» گفت که در این کارگاه که با شرکت کارشناسان داخی و خارجی برگزار می‌شود تمرکز بر ناآرامی‌های اخیر ایران است.

مدیر اندیشکده مذکور مدعی شد که اعتراض‌های اخیر در ایران تاییدی بر بی‌ثباتی این کشور و رد سیاست‌های حکومتی از سوی جامعه این کشور بود که منتهی به مشکلات اقتصادی برای مردم و موارد دیگر شده است.

وی افزود که این کارگاه تلاش می‌کند تا ماهیت بحران‌های دشوار و آشوب‌های پیچیده ناشی از حکومت ایران را روشن کند و نیروها و منافع در تضاد با هم و همچنین دیدگاه‌های متناقض در این نظام را بررسی کند. این کارگاه همچنین به دنبال تجزیه و تحلیل علل ناپایداری و چشم انداز راهبردی ایران است.

این در حالی است که مطبوعات اماراتی مثل همتایان عربستانی توجه ویژه‌ای به آشوب‌ها در ایران کردند، و در یک هفته سه روزنامه اماراتی 205 مطلب در قالب خبر، گزارش، یادداشت و کاریکاتور با میانگین 29 مطلب در روز منتشر کردند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *