پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

واکنش وزیر کشور به ادعاهای اخیر شهردار تهران

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 585327
رحمانی فضلی: به نجفی گفتم بیان این مسائل خدشه به آبروی دیگران است/سایت انتخاب سخنان من درباره برخورد با تخلفات و به ویژه تخلفات فرزندان مسئولان را تحریف کرده بود.
واکنش وزیر کشور به ادعاهای اخیر شهردار تهران
به گزارش جهان نيوز؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران و با بیان اینکه من از همه شما گلایه‌مندم اظهار کرد: برخی از رسانه‌ها حرف‌های من را تقطیع می‌کنند و بد تحریف می‌شود، به عنوان مثال من چند روز قبل گفته بودم اگر فرزند کسی به خصوص مسئولان دچار خطا شود، قوه قضاییه باید برخورد کند، اما سایت انتخاب نوشت رحمانی فضلی گفته است با تخلفات فرزندان مسئولان برخورد کنید.
 
رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: این جمله به این معناست که فرزندان همه مسئولان دارای مشکل هستند و این نوع  اطلاع رسانی امانتداری نیست.
 
وزیر کشور در ادامه به ادعاهای اخیر شهردار تهران پرداخت و گفت: من به نجفی گفتم که بیان اینگونه مسائل در فضای عمومی کشور از طرف هر شخصی که به آبروی دیگران خدشه وارد می‌کند و موجب تشویش افکار عمومی و داوری‌های غلط می‌شود، گناهی نا بخشودنی است.
 
وی با بیان اینکه این نوع درخواست به معنای عدم برخورد با تخلف نیست، گفت: با هر شخصی به هر میزانی که تخلف کرده است با اشد مجازات نسبت به تخلف برخورد شود.
 
رحمانی فضلی گفت: اینکه ما چنین مسئله‌ای را بدون پیگیری‌های قضایی اعلام می‌کنیم درست نیست و نباید عمومی شود و اگر کسی معتقد است این کار خوب است، باید از فردا این کار را نسبت به خودش انجام داد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *