شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دستور رئیس‌جمهور برای جبران خسارت یک روستا

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 585229
دستور رئیس‌جمهور برای جبران خسارت در یک روستا
دستور رئیس‌جمهور برای جبران خسارت یک روستا
به گزارش جهان نيوز، در پی نامه نگاری احمدتوکلی رئیس دیده بان شفافیت و عدالت، از خسارات وارده به مردم روستای سنگان و آبادی های شمال غرب تهران در جریان ساخت آزاد راه تهران- شمال، رئیس جمهور خطاب به جهانگیری، معاون اول دستور داد: نسبت به مردمی که خسارت دیده اند اقدامات جبرانی از جمله لوله کشی گاز انجام شود.

احمد توکلی، رئیس هیأت‌مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت هفته گذشته در گزارشی با تاکید بر اینکه احداث بزرگراه تهران شمال زندگی را بر مردم سنگان بسیار سخت کرده است نوشته بود: درختان گیلاس باغ‌های آنان به واسطه غبار شدید ناشی از عملیات راه‌سازی از ثمردهی افتاده، صدای انفجارهای پی‌درپی و گردوغبار زنان رشید منطقه را دائماً به شستشو و رفت‌وروب کشانده، انفجارها همچنین، دیوارهای خانه‌های نزدیک‌تر به راه احداثی ترک برداشته است.

در گزارش دیده‌بان شفافیت و عدالت تاکید شده بود: هدف از پیگیری ماجرای سنگان، علاوه بر رفع ظلم از مردم غیور این روستاها، ارائه یک نمونه است که متاسفانه یکی نیست؛ بلکه نمونه است و مصادیق بسیاری دارد. دولت در قبال همه این نوع خسارت‌ها مسئولیت مدنی دارد و موظف است خسارت‌هایی را که وارد می‌کند، جبران نماید.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *