چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ورود سامانه بارشی به کشور از عصر فردا

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 585204
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورد سامانه بارشی و کاهش دما از عصر فردا هوای کشور زمستانی می‌شود.
ورود سامانه بارشی به کشور از عصر فردا
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، امیر حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: موج جدید بارشی از عصر فردا وارد کشور شده و غرب، شمال غرب و مرکز کشور را به تدریج تحت تاثیر قرار می دهد. این سامانه با سرعت کمتری حرکت کرده و تا روز دوشنبه در کشور فعال است. از روز شنبه می توان در بسیاری از استان ها چهره زمستان را دید. 
 
وی ادامه داد: از روز جمعه برای استان های آذربایجان غربی،شرقی،اردبیل، سواحل دریای خزر،کردستان و کرمانشاه بارش باران و برف پیش بینی می شود. این روند از روز یکشنبه در مرکز کشور رخ می دهد. کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از روز یکشنبه آینده شاهد بارش باران در استان های اصفهان،قم، یزد،سمنان،خراسان رضوی و جنوبی خواهیم بود. 

نقشینه با بیان اینکه هوای تهران از عصر جمعه برفی و بارانی می شود، تاکید کرد: هوای تهران از عصر جمعه برفی و بارانی می شود. این بارش ها تا اواخر روز یکشنبه به صورت مستمر ادامه دارد. 

به گفته وی دمای هوا از روز جمعه کاهش یافته و کشور چهره زمستانی به خود می گیرد. سرمای هوا در هفته آینده به شدت ملموس است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *