پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

خانم بازیگر از اولین تجربه بازیگری اش می گوید

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب: 585156
بازیگر نقش سارا در سریال "سایه بان" گفت: بازیگران با تجربه و پیشکسوت مانند امین تارخ، بهزاد فراهانی، رویا تیموریان و پریوش نظریه تجربیات خود را در اختیار ما بازیگران جوان‌ سریال سایه بان گذاشتند.
خانم بازیگر از اولین تجربه بازیگری اش می گوید
به گزارش جهان نيوز، افسانه کمالی بازیگر سریال "سایه بان" درباره تعامل بازیگران در این سریال گفت: "سایه بان" یکی از بهترین تجربه های زندگی من بود، عوامل مثل یک خانواده با جان و دل کار می کردند و از همدیگر چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

وی در همین راستا افزود: بازیگران با تجربه و پیشکسوت مانند امین تارخ، بهزاد فراهانی، رویا تیموریان و پریوش نظریه تجربیات خود را در اختیار بازیگران جوان‌تر می گذاشتند. عوامل پشت صحنه و گروه تولید و کارگردانی بسیار خوب بود و با همه وجود برای ساخت سریال تلاش می کردند به شکلی که هر شب منتظر بودیم صبح شود و سر کار برویم و جو بسیار خوبی بود.

بازیگر "یک روز بخصوص" درباره تاثیر حضور بازیگران جوان در سریال "سایه بان افزود: همه بازیگران از جمله ما جوان‌ها که در این سریال حضور داشتیم با انرژی زیاد مقابل دوربین بازی کردیم، به آینده امیدوار هستیم و می خواهیم بهترین بازی خود را ارئه دهیم، بنابراین با جان و دل تلاش کردیم و این عامل بسیار مهمی در خوب شدن سریال و تاثیرگزاری آن بود.

وی در همین راستا ادامه داد: البته اینکه بگوییم صرفا جوان بودن بازیگران در سریال باعث این موفقیت شده درست نیست بلکه به این مسئله بر می گرد که عوامل اثر اعم از بازیگران و گروه تولید بخواهند که بهترین کار را ارائه دهند، در نتیجه همه چیز خوب پیش رفته و موفقیت حاصل شد.

کمالی درباره وجود جلسات تمرین در پیش تولید سریال "سایه بان" توضیح داد: جلسات تمرین نداشتیم اما بارها درباره شخصیت ها صحبت کردیم. بیشتر تمرکز و تمرین هایمان قبل از ضبط سکانس بازی یک بازیگر بود و در پیش تولید بیشتر درباره شخصیت ها و قصه با هم صحبت می کردیم و نظرات نویسنده، کارگردان و بازیگران رد و بدل می شد.

وی به نقش خود در سریال سایه بان "سارا" که دختری مبتلا به بیماری قلبی بود اظهار کرد: نقش سارا را بسیار دوست داشتم و مرا یاد ده سال گذشته و دورانی که به تازگی وارد دانشگاه شده بودم انداخت. متولدین دهه شصت که از فضای بسته خانه و دبیرستان ناگهان وارد دانشگاه می شدند و فضای مجازی به شکل امروزی مطرح نبود به همین خاطر این نقش برایم یادآور خاطرات شیرینی بود.

کمالی در خصوص کمک های بی دریغ کارگردان مجموعه تلویزیونی سایه بان خاطرنشان کرد: راهنمایی های جمشید و نوید محمودی و نویسنده کار سعید دولتخوانی بسیار کمک کرد که شخصیت سارا را آن گونه که آنها در نظر داشتند در خود پیدا کنم و آن را بازی کنم که با توجه به این که شخصیت سارا 50 درصد به شخصیت خودم نزدیک است توانستم آن را آن گونه که باید ایفا کنم.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *