پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۳۵

سردار نقدی: نژاد اروپایی در حال انقراض است

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 584969
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفـت: دنیا فقط آمریکا و اروپای ورشکسته و در حال فروپاشی نیستند. امروز اغلب کشورهای اروپایی با رشد منفی جمعیت مواجه اند و نژاد اروپایی در حال انقراض است.
سردار نقدی: نژاد اروپایی در حال انقراض است
به گزارش جهان نيوز؛ مراسم چهارمین نکوداشت دیپلمات بسیجی و اعطای جایزه شهید غضنفر رکن آبادی به برگزیدگان عرصه بین الملل با حضور برخی شخصیت های سیاسی در باشگاه دیپلمات وزارت امور خارجه برگزار شد.

شهید غضنفر اصل رکن آبادی دیپلمات کهنه کار وزارت امور خارجه بود که در کارنامه کاری خود مسئولیت سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را داشته است.

وی بر اثر بی کفایتی مسئولین برگزاری حج در عربستان سعودی و در 'فاجعه منا' به همراه تعداد دیگری از هموطنان ما به فیض شهادت نائل آمد.
در ابتدای مراسم سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم چهارمین نکوداشت دیپلمات بسیجی و اعطای جایزه شهید غضنفررکن آبادی به برگزیدگان عرصه بین الملل، با تبریک ایام سالروز ولادت حضرت زینب(س)، گفت: امروز حوادثی که در دنیا در حال وقوع است سرعت و شتاب زیادی به خود گرفته است و تحولات بزرگ جهانی که همه آنها با شکست استکبار توام است به وقوع می پیوندد.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شکست داعش در عراق و سوریه و فروپاشی آن باعث شد تا جایگزین آن یعنی مساله استقلال کردستان عراق را مطرح کردند و سیلی محکمی را در این قضیه دریافت کردند.

نقدی با اشاره به حوادثی که در خصوص استعفای نخست وزیر لبنان با پیشتازی عربستان به وقوع پیوست، گفت: پس از شکست در ایجاد بحران در لبنان برنامه بعدی استکبار مخدوش کردن مساله قدس بود که با رای قاطع سازمان ملل سیلی دیگری به آمریکا زده شد و مسئله قدس و فلسطین را دوباره در صدر مسائل جهان اسلام قرار داد.

وی ادامه داد: شکست بعدی آمریکا در آشوب های اخیر که در کشورمان به وجود آمد رقم خورد.

سردار نقدی با بیان اینکه برخی تحلیلگران به دنبال دلایل شکست های پی در پی استکبار جهانی هستند، خاطرنشان کرد: اساسا رفتار دولت آمریکا از دایره محاسبات مادی بیرون رفته و نسنجیده است؛ دستپاچگی آمریکا به علل متعدد میدانی و الهی است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نامه حضرت علی(ع) به مالک اشتر، گفت: کسی که به بندگان خدا ظلم کند خداوند با او به دشمنی بر می خیزد و قدرت محاسبه و برهان برای اعمال را از او خواهد گرفت و دولت آمریکا به دلیل ظلم های متعدد در حق ملت های جهان، دچار دستپاچگی است و هر روز باید منتظر اعمال خارج از چارچوب آنها بود.

سردار نقدی ادامه داد: البته از این سخن چنین نباید برداشت کرد که باید منتظر اقدامات نظامی آمریکا بود چرا که بنیه اقتصادی آمریکا امروز توان آغاز یک جنگ را ندارد و انسجام داخلی نیز در این کشور وجود ندارد.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه جامعه آمریکا امروز در حال اضمحلال و فروپاشی است، گفت: بر اساس اظهارات شخص رئیس جمهوری این کشور آمریکا در حال فروپاشی است و منفور ترین شرایط برای دولت آمریکا وجود دارد.

وی افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشروی است که بخشی از آن در کشورهای منطقه قابل ملاحظه است و بخشی از آن در دیگر کشورها مانند مصر و تونس در لایه های درونی جامعه در حال توسعه است و در آینده باید شاهد قیام های بزرگ در این کشورها باشیم.

سردار نقدی با بیان اینکه امروز دشمنان سعی دارند با جنگ رسانه ای وسیع ملت ایران را از انقلابی که در حال پیشروی است نا امید کنند، تاکید کرد: می خواهند این تصور را برای ملتی که در نوار پیروزی قرار دارد ایجاد کنند که یک جبهه شکست خورده هستند و با ترفندهای خاص خود مانند مقایسه ایران با بهترین کشور در یک موضوع خاص به دنبال نا امید کردن ملت ایران هستند.

وی ادامه داد: این جنگ رسانه ای بعضا مورد قبول افرادی در جامعه قرار می گیرد که تماما حواس خود را معطوف شبکه های اجتماعی می کنند و دروغ های ساختگی آنها را قبول می کنند چراکه واقعیت های جامعه را در رسانه ها دنبال می کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه باید از شرایطی که برای انقلاب اسلامی در دنیا ایجاد شده است، استفاده کنیم، اظهار داشت: امروز جای وزارت امور خارجه ما در آفریقا و آمریکای لاتین خالی است و باید از فرصت بسیار ممتاز و اقبال کشورهای جهان برای ایجاد رابطه با جمهوری اسلامی ایران استفاده کرد.

سردار نقدی با اشاره به منصوب شدن وزیر تنهایی در انگلیس، گفت: می خواهم به نخست وزیر انگلیس بگویم ای کاش بجای وزیر تنهایی، وزیر خردگرایی منصوب می کردید تا مشخص شود چرا به این مرحله رسیده اید.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه دنیا فقط آمریکا و اروپای ورشکسته و در حال فروپاشی نیستند، ادامه داد: امروز اغلب کشورهای اروپایی با رشد منفی جمعیت مواجه اند و نژاد اروپایی در حال انقراض است.

سردار نقدی در پایان گفت: سرزمین اروپا رفته رفته در حال تسلیم شدن به نژادهای آسیایی و آفریقایی است و در قرن آینده باید نژاد اروپایی را در موزه ها یافت.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبد الله
Iran, Islamic Republic of
شما از کی در این زمینه متخصص شدید؟
خیلی عجیبه این حرف ها.
فعلا و متاسفانه نسل ایرانی ها داره منقرض میشه
یک کم تو آمارهایی که از نرخ رشد جمیعت مربوطه جستجو کنین چنان شیب آمار به طرف پایین داره سقوط می کنه که ایران در دو سه دهه دیگه کشوری کاملا سالمند خواهد شد البته خوش به حال فرزندان ما که کشوری خلوت با اقتصادی شکوفا شده جاده های خلوت شهرهای بی ترافیک حال و صفا می کنند . ما که خیری از این همه شلوغی و جمعیت ندیدیم کاش اصلا نبودیم.
Canada
نژاد پرست بودن کار خوبی نیست . بهتره کسی که مسئول هست در این مملکت نژاد پرست نباشه
United States
سردار از روسها بگید چون ما فعلا غش کردیم به سمت روسها ...... البته خیلی غش کردیم به سمتشون داریم دیگه از حال میریم.........
Iran, Islamic Republic of
فکر میکنم نسل اصولگراها تو ایران خیلی زودتر از اون چیزی که فکرش میکردیم منقرض بشه !!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه این حرفها تبعات بدی برای ایران داره سردار نقدی برای چی همچین حرفایی رو میزنه سالهاست نرخ رشد حمعیت در اروپا منفی شده و ثروتمندان اروپا به آمریکا مهاجرت میکنن اگه اروپا ورشکسته است پس اقتصاد ایران فوق ورشکسته است کی بعضی از مسئولین ما میخوان یاد بگیرن در مورد هر چیزی نظر ندن همین حرفها رو اگه عربستان در مورد ایران بزنه عکس العمل ما چه خواهد بود خدا رحمت کنه آیت الله قاضی رو ۲۵ سال در دهنش سنگی گذاشته بود که وقتی میخواست لب به سخن باز کنه اون سنگ از دهنش بیفته و باعث مکث و تفکر قبل از صحبت کردنش بشه بسیجی بودن فقط به چفیه انداختن نیست تو حرف زدنتون هم باید سیره بزرگان دین و اخلاق و داشته باشید و خواهشا شما که غیرورشکسته هستید کمی هم به مشکلات مردم خوزستان ۲۹ سال بعد از جنگ رسیدگی کنید عوض اظهار نظر در مورد نژاد اروپایی و ورشکستگی اروپا .
Iran, Islamic Republic of
واقعا اصلا ایشون متوجه هستند چی میگند ؟
Iran, Islamic Republic of
همه کشورهای دنیا داران افول می کنن و فقط ایران داره پیشرفت می کنه ؟ در چی پیشرفت کرده در بدبختی ؟ فقر و فحشا ؟ دلار ۴۷۵۰ تومانی ؟ موسسات و بانکهای ورشکسته ؟ امار وحشتناک طلاق ؟ بیوه شدن و بی پدر شدن و جدایی خانوادها در اثر جنگها ؟ ریزگردها ؟ نزول خوری بانکهای رسمی ؟ اشکنه خوری ؟ کارتن خوابها ؟ گورخوابها ؟ کولبران ؟ گدایان خیابانی ؟ کودکان کار ؟ مواد مخدر ؟ ستاره دار شدن دانشجو ؟ اختلاس مدیران ؟ املاک نجومی ؟ حقوق نجومی ؟ حوادث رانندگی با پراید بخاطر حضور دوستتن مافیایی شما در خودرو سازی ملی ؟ اقای سردار من فکر کنم شما تو ایران زندگی نمی کنی چون حتی اگر در بهترین نقطه تهران که باشی موارد بالا را به راحتی می تونی ببینی یا اینکه دوست نداری ببینی که اون داستانش فرق می کنه.....
رر
Iran, Islamic Republic of
اين حرفها چيه كه ايشون مي زنه واقعا باعث خجالت است در حد يك پسر بچه ١٠ ساله فكر مي كند. زبان بريده به كنجي نشسته صم يكم. به از كسي كه نباشد زبانش اندر حكم!؟
Canada
آفرین
Iran, Islamic Republic of
موضع تصرف نرم وخودبه خود قاره اروپا توسط مسلمانان به دلیل کاهش رشد نژاد اروپائی وادامه رشد جامعه مسلمان در جوامع اروپائی توسط اندیشمندان خود اروپا مطرح شده است.اگر خودتون نمیدونید ،بی دلیل به ایشان توهین نکنید.در ضمن به یمن سیاستهای کارگزارانی خودمون هم در حال انقراض نسل هستیم.
Iran, Islamic Republic of
آقای "رر"کلا خجالتی هستند و همه چیز را باعث خجالت می دانند به جای فکر کردن خجالت می کشند به جای جواب دادن خجالت می کشند فکر کنم به جای غذا خوردن هم خجالت می کشند گمان کنم "رر"همان زر بوده که بعضی ها به جای حرف زدن می زنند و بر اثر کثرت استعمال نقطه اش افتاده و زر تبدیل شده به رر
Iran, Islamic Republic of
در عین حالی که باید همه دشمنان و مخالفان خود را به چالش بکشیم و بحث و حتی مجادله هم بکنبم اما یادمان باشد ادبیات محاوره خود را غنی و قوی کنیم شان یک شخصیت برجسته و مطرح جامعه باید بلد باشد چگونه سخن بگوید
Iran, Islamic Republic of
کدوم قسمت سخن ایشان ایراد داشت ؟شما با خود ایشان مشکل داری نه با سخن ایشان.
Iran, Islamic Republic of
شما هم نژاد پرستی مگه ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حرفهای نقدی کا ملاً منطقی و بی اساسه !
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زدن که کنتور نمیندازه !
Iran, Islamic Republic of
پس اگه کنتور نمی اندازه بیشتر حرف بزن عزیزم
Iran, Islamic Republic of
فقط میتونم بگم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه!!!!!!!!!!!!
Netherlands
اتفاقا سعودیها هم از نرخ بالای طلاق در ایران ابراز شادی کردن چند سال پیش نیست که خودمون در حال تکثیر و تکثریم و اقتصادمون خیلی پررونقِ ایشون از اروپا میگه نرخ بالای بیکاری طلاق نرخ پایین زاد و ولد و در فرار مغزها هم که رتبه یک جهان و داریم باز خوبه اروپاییها باران دارن ما که با خشکسالی کم سابقه در چند دهه اخیر مواجهیم یه سوزن به خودتون بزنید بعد یه جوالدوز به دیگری
United States
جناب سردار محترم که گاه و بیگاه نظرات شاذ و غیر علمی و بسیار سطحی ارائه میدهید لطفا شان و جایگاه خود و مخصوصا سپاه عزیز را حفظ کنید .به شما توصیه می کنم مجموعه ای از روایاتی را که در مدح کم حرف زدن و سکوت کردن و حرف زدن از روی تامل و فکر است را مطالعه کنید انوقت حتما با احتیاط اظهار نظر میفرمائید . مطلب دیگر اگر قرار باشد با رشد منفی جمعیت انقراض نسل و از بین رفتن یک کشور مطرح باشد نعوذ بالله ایران نیز در صدر این کشورها قرار دارد . چون در رشد منفی جمعیت وضعیت بسیار نگران کننده ای دارد .اشاره به تکته دیگری از مطلب شما که البته به حق است و ان پیشنهاد " وزیر خرد گرایی" به انگلیس است .حتما میدانید امروز ما در ایران نیز دچار بحران کم خردی هستیم لذا این نصیحت و توصیه شما به ما اولی تر است .سردار محترم که در کسوت مشاوره فرهنگی قرار داریدایا میدانید که امروز ما در جمهوری اسلامی و ایران عزیز به نوبه خود دچار بحرانهای اجتماعی و اخلاقی مزمن و حاد ی هستیم که نتیجه ان در هر کوی و برزن ودر شهر و روستا خود نمایی میکند .ما چطور نصیحت کننده ای هستیم که خودمان دچار همان امراض و عوارض و خطرات میباشیم البته با کم و زیادش . بهتر نیست اصلاح و درمان را از خودمان اغاز کنیم تا الگو و سر مشق عملی شویم /
Iran, Islamic Republic of
داداشم المانه میگه برف و نعمت خداوند سرازیر هست اینجا
حقوقش در یک شرکت ۲۶۰۰ یورو هست و راحت زندگی می کنه
ولی ما برای اب و نان انقلاب نکردیم این حرف درستیه
ولی بنظرم شرایط داریم زندگی پی کنیم هم جهاد در راه خداست
France
تو کافری . داداشت رفت کشور دشمن خوشحالی ؟ باید ایران می بود روزی ۱ بار اشکنه می خورد و بت پرستی می کرد . باید اینجا می موند تا زوری می بردنش بهشت .....‌‌‌‌
Iran, Islamic Republic of
سردار عزیز خیلی وقتها شعر میگی ها!!!! این هم از آن شعرهاست....
Sweden
...
Iran, Islamic Republic of
اختیار داری تو خودت شاعری
ali
Iran, Islamic Republic of
اخه این چه نوع حرف زدنه مگه دوره قجره بابا بزرگ شین مطالعه کنید ناسلامتی به اندازه کافی امکانات جهت پژوهش تحقیق دارین
مازندرانی
Iran, Islamic Republic of
امکانات مطالعه هست اما حسش نیست.عجب مملکتی شده ایران عزیز ما هرکس صبح بلند میشه تریبون میگیره وبرای مردم شعر و نقد سیاسی میکنه.آخه سردار شما را چه به سیاست .
Iran, Islamic Republic of
درایران خدمان: کاهش جمعیت. طلاق. بیکاری
Iran, Islamic Republic of
چه بانمکه این بابا
علی
Iran, Islamic Republic of
ای بابا این سردار ان ما همچنان در توهم بسر میبرند هشت سال جنگ با شعار راه قدس از کربلا میگذرند.........را ه کربلا را بوش هموار کرد ......فقط برای ما مردم عادی ازتخیلات آقایان فقر وبیکاری وبدبختی ...رسیده
Iran, Islamic Republic of
از شما دو سه تا کلمه را بگیرن حرفی برای زدن ندارید یکیش "توهم "است
Iran, Islamic Republic of
فرمانده گرامی این حرف‌ها چیه که به زبان میارید؟!
اصلا فرض کنیم حق با شماست!... دشمن از سپاه حساب میبره، شما خرابش نکنید.. واقعا فکر می‌کنید درسته علنا همچین اظهارنظر شاذی رو اعلام کنین؟!
Canada
يکى از آرزوهام اينه که آخر دنيا داور بياد سوت بزنه بگه :

تازه نيمه اول تموم شده!
زمينها را عوض کنيد...!

بعد ما بريم اروپا، اونا بيان ايران!
آى بخنديم...!
Iran, Islamic Republic of
آقای نقدی دعا کنید مردم اروپا هدایت بشوند نه منقرض این طرز صحبت آقای نقدی را قبول ندارم مگر می شیه در 100 سال آینده جمعیت 500 میلیونی اروپا منقرض بشه .