کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهین بی‌سابقه عضو شورای شهر به مردان

3 بهمن 1396 ساعت 14:49

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: ضمن انتقاد به شرایط اقتصادی جامعه گفت: مردان حتی عرضه اداره خانه‌های خود را هم ندارند.


 به گزارش جهان نیوز، شهربانو امانی در جریان چهلمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر دستور جلسه امروز اظهار کرد: در این روزهای اخیر گزارش‌های متعددی در رسانه‌ها دیدم که باید نکاتی را در موردشان عنوان کنم. اولا که زنان شهروند درجه دوم نیستند و مرگ آتنا محمدی ورزشکار زنی که به تازگی جان خود را از دست داده است و نحوه ورود رسانه‌ها به این خبر و توجه مسئولان به این خبر توجه ما را جلب کرد. 

وی تصریح کرد: هفته گذشته اتفاقی در خصوص فوت یکی از شهروندان در طی تخریب ملک شهرداری در منطقه 18 صورت گرفت و رسانه‌های زیادی به آن پرداختند اما شاهد بودیم که اطلاع‌رسانی در مورد خبر فوت آتنا محمدی به گونه‌ای دیگر بود. 

امانی بیان کرد: در گذشته بیان می‌شد که زنها را چه به درس خواندن؟ و چرا درس می‌خوانند و بهتر است بروند شوهر کنند، حالا نیز به نحوه دیگری این زنان را می‌خواهند مهجور کنند و می‌گویند ورزش را چه می‌خواهند و زن را چه به ورزش.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اتفاق دیگری که صورت گرفت برخورد با متین معززی دختر دوچرخه‌سوار بود که در این زمینه نیز سوالات بسیاری مطرح است. 

وی با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه گفت: با این شرایط بد اقتصادی که آستر جیب همه درآمده، آستر جیب مردان که وضعیت بدتری دارند و مردان حتی عرضه اداره خانه‌های خود را هم ندارند پس بهتر است قدری به زنان جامعه اهمیت بیشتری داده شود. 


کد مطلب: 584897

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/584897/توهین-بی-سابقه-عضو-شورای-شهر-مردان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com