پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

استفاده فقرا از هواپیما با آزادسازی نرخ بلیت

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 584795
قائم مقام رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که آزادسازی بلیت هواپیما باعث نفوذ صنعت حمل‌ونقل در دهک‌های پایین جامعه شد، گفت: طی ۴ سال اخیر حمل‌ونقل هوایی رشد پایدار ۱۰ درصدی داشته است.
استفاده فقرا از هواپیما با آزادسازی نرخ بلیت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، آرش خدایی با اشاره به این‌که آزادسازی نرخ بلیت در بخش حمل و نقل هوایی باعث ایجاد عدالت شده است، اظهار کرد: ترکیب تنوعی قیمت بلیت در بازار باعث تعدد و توزیع سفرها در روزهای گوناگون سال و ماه شد که خود رونق بخش‌های اقتصادی مختلف در مقاصد گوناگون کشور را در تمامی ایام سال به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با آزادسازی نرخ بلیت، صنعت هوایی در دهک‌های پایین جامعه نفوذ کرد که به معنی توسعه صنعت و در نهایت ارزان‌تر شدن آن خواهد بود.

وی با تأکید براینکه بدون شک تنوع قیمتی در ارائه بلیت هواپیما باعث شد تا دهک‌های غیربرخودار نیز از این فرصت استفاده کرده و از آن بهره‌مند شدند، افزود: خوشبختانه صنعت حمل و نقل هوایی ایران در جهان امروز صنعتی آبرومند بوده و بسیاری از کشورها بهبود و توسعه آن را دیده و به آن اعتماد دارند.

وی از رشد پایدار 10 درصدی حمل و نقل هوایی طی 4 سال گذشته  خبر داد و گفت: توانسته‌ایم در زمینه ناوبری هوایی خدمات خوبی در حوزه پروازهای عبوری که همگی دارای ابعاد استراتژیک، امینیت ملی و سیاسی برای کشور بودند، ارائه دهیم.

قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این‌که ایران  در بخش حمل و نقل هوایی بین‌المللی کشوری توانمند، قابل اتکا و قابل اعتماد در شرایط بحرانی است، افزود: این مهم در زمان خدمات‌رسانی ایران در  بحران‌های هوایی نظیر سقوط هواپیمای مالزیایی در اوکراین، بحران سوریه و عراق و همچنین اتفاقات به وجود آمده در قطر برهمگان ثابت شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *