سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فراخوان مشارکت در ساخت مسجد «بقیةالله» هلند

سه شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 584694
انجمن اربعین اروپا برای مشارکت مسلمانان سراسر جهان برای ساخت مسجد «بقیه‌الله» در هلند فراخوان داده است.
فراخوان مشارکت در ساخت مسجد «بقیةالله» هلند
به گزارش جهان نيوز، «علیرضا رجبی» مدیر انجمن اربعین اروپا در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، در این باره گفت: مسجد یکی از پایگاه‌های اصلی در دین اسلام است. اگر فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ... متصل به مساجد نباشد، اثرگذاری چندانی نخواهد داشت، همچنانکه در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی مساجد برای مردم یک پایگاه امن و محل تصمیم‌گیری‌های بزرگ بوده است.

وی درباره مقدمات لازم برای پروژه ساخت مسجد در هلند اظهار کرد: از لحاظ قوانین اتحادیه اروپا برای اجرایی کردن پروژه ساخت مسجد باید پشتوانه مردمی داشته باشیم، لذا مدتی است که با انجام برخی فعالیت‌ها، سعی در ترویج جایگاه مسجد میان مردم داشته‌ایم.

رجبی یادآور شد: از صاحب‌نظران و صاحبان فکر و اندیشه در سراسر دنیا برای احداث هر چه سریع‌تر این مسجد درخواست همکاری‌های مادی و معنوی داریم.

مدیر انجمن اربعین اروپا درباره هدف این پروژه گفت: هدف ما از ساخت این مسجد، مفید بودن برای دین و قدم گذاشتن در مسیر ظهور مولایمان امام زمان(عج) و پس از آن، حفظ خود، اطرافیان و مردم کشورمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *